Witam, od początku tego roku posiadam Foxa CTD o/c. Wychodzi mi, że zaraz przejadę na nim 100h. Wg. producenta oznacza to nowe uszczelki kurzowo-olejowe. Wiadomo, że jak w foxe się ich regularnie nie wymienia, to powłoka się niszczy. Moje pytanie jest następujące: jakie są objawy zużytych uszczelek(konkretnie tych) oprócz wycieku oleju? Np. tempa praca, większe tarcie, luz? Ostatnio jak uginam amortyzator tak na sucho, to słyszę taki dźwięk tarcia właśnie powłoki teflonowej o uszczelki, ale to prawie od nowości. Mogę do tego modelu kupić uszczelki U2NR? No i wiadomo jak wymiana uszczelek to i wymiana oleju. Teraz używama Motorexa 10W, wiem, że jak zaleje rzadszy to amortyzator będzie miększy. To chodzi o to, że będzie czulszy, czy po prostu będzie miększy, wiec będę musiał dopompować względem tego co było wcześniej? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam