Skocz do zawartości

El3menT

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    EL
  • Skąd
    Warszawa

Osiągnięcia użytkownika El3menT

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. może i z jednej strony masz rację. z drugiej natomiast kupuje rower który podoba mi sie wizualnie, a następnie będę miał "fajną zabawę" z jego modyfikacją/ulepszeniem, a na pewno nie zrobię tego odrazu, pojeżdzę nim i zobaczę jak go w rzeczywistości wykorzystuję, a następnie stwierdzę od czego zacznę zmiany. gotowy produkt jest na pewno fajny, ale po co kupować aż nad to, akurat w moim przypadku
  2. skoro tak mówisz to pewnie masz rację o ewentualnej wymienie części osprzętu na początku, pomyślałem dlatego aby wymieniane cześci sprzedać za lepszą cenę
  3. no i przemyślałem wszystko i zdecydowałem sie na zakup wersji x-caliber 4. Proszę o wasze podpowiedzi co zdecydowanie wymienić już na początku a z czym mogę poczekać ? Standardowo w rowerze: Zawieszenie przednie: SR Suntour M-3030 ze sprężyną stalową, wstępne naprężenie, skok 75 mm Koło: Przednia piasta ze stopu Formula DC20; tylna piasta ze stopu Formula DC22 z obręczami z 36 otworami Bontrager AT-550 Manetki: Shimano Altus EF51, 8-biegowa Przerzutka przednia: Shimano Altus Przerzutka tylna: Shimano Altus M280 Korba: Shimano M131, 42/34/24 Kaseta: Shimano HG31 11-34, 8-biegowa Kierownica: Bontrager Low Riser, 25,4 mm, wznios 15 mm Mostek: Bontrager Approved, 25,4 mm, 15 st. Zestaw: hamulcowy Mechaniczne hamulce tarczowe HL 280 z dźwigniami Shimano Altus
  4. pomijając kwestię wyglądu, zastanawiam sie który model kupić a następnie do niego dołożyć, jaka opcja będzie lepsza.
  5. w przypadku zakupu x-caliber 4 pomyślałem o takich zmianach: przerzutka tyl: Shimano SLX M662 manetka : deore 9rz kasetka: Shimano H20 9rz. hamulce: Shimano SLX BL-M675 korba: Shimano M522 czy takie zmiany mają sens? pozostaje różnica w amorach, obręczach, kierownicy i mostku.
  6. Witam, drodzy użytkownicy proszę o pomoc w wyborze właściwego roweru. chodzi mi bardziej o różnicy w osprzęcie owych dwóch modeli. w który lepiej zainwestować.Doplacic do x-caliber 7 czy moze jednak pozostać przy wersji x-caliber 5 i ewentualnie później dokonać zmian osprzętu (hamulce, przerzutek) i w razie potrzeby przedni widelec. Cel wykorzystania roweru to: 30-40% miasto (bardziej w ciągu tygodnia), reszta to MTB(weekendy,czasem w tygodniu). Mój wzrost 186, waga 85. rozmiar ramy zapewne 19,5 lub 21,5 ale to jeszcze do przymierzenia w sklepie. Pomyślałem nawet o wersji x-caliber 4 ze względu na malowanie;) w tym modelu zapewne spora część osprzętu do wymiany. Z góry dzięki za podpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...