Skocz do zawartości

Frycu963

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    81
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Fryderyk
  • Skąd
    Wieszowa

Ostatnie wizyty

209 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Frycu963

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Ogarniam jak działa itd, tylko nie wiem co tam jest w środku, mam tokarza z cnc z tym nie ma problemu całość już ogarnięta, zostało tylko to co w środku, a koszt wykonania, max 40 zł więc warto, tokarza za free, czyli generalnie zostało rozebrać i zobaczyć co tam w środku, bo cała regulcajca polega tylko na zasłonięciu otworku pod tłokiem przez śrube, czyli bardzo prosto, czyli w zasadzie można by zrobić płynną regulacje bez cyknięcia, tylko uszczelnić
  2. Witam wszystkich, po rozebraniu mojego firsta z powodu nie działającej regulacji, przejrzałem tłumik, doszedłem dlaczego nie dział i zacząłem skręcać, najpierw ukręciłem tulejke z gwintem która trzyma te (sitko,tłok?) no ale dobra posklejałem i tak trzyma że nie urwę, ale potem jak dokręcałem tłumik tym imbusem do dołu kieliszków amortyzatora to ukręciłem, te tulejke z tym gwintem, więc wkurzony wymyśliłem sobie że takowy tłumik dorobie, generalnie do syć proste to jest mam już projekt na razie taki na odwal... Tylko mam pytanie czy ktoś z was więc co jest w tej srebrnej rurce? Bo kiedy kręci się regulacją to słuchać takie cyknięcia i potem to coś trzyma te śrube od regulacji, żeby się nie odkręcała, co tam takiego jest? Fotki dodam po południu bo teraz w szkole jestem.
  3. Da się jeździć, na raźie jeżdzę po szosie (jakoś tak wypadło, kilka tras ze znajomymi i nie masz czasu na dziury ) Więc aż tyle tego hampla nie używam, ale jak wrócę to oddam, czyli tak w przyszły pon. więc może do tego czasu coś się bardziej popśuje to już na pewno przyjmą
  4. mam mam, to tak uczynię oddam na gwarancję, a długo może to trwać ? Bo mam kilka tras zaplanowanych. A jak bym jeździł jeszcze jakiś tydzień i potem oddam na gwarancję to chyba nic się ie stanie co ?
  5. Zacisk i klamka jest na 100% czysta tłoczki chodzą równo, są posmarowane specjalnym smarem do zacisków, najbardziej pasowało by to co pisał TOBO, a da się tę uszczelkę zrobić samemu czy na gwarancję ?
  6. Siemka, kolejny problem do jasnej cholery, najpierw pieprzyłem się z hamplami m486, ale dałem za wygraną i kupiłem nówki m615. Chodziły pięknie przez 2 dni, a dzisiaj klamka zanim klocki chwycą tarczę chodzi bardzo ciężko/powoli odbija, sam hamulec hamuje super, ale to że ta klamka tak ciężko chodzi jest denerwujące, przód chodzi pięknie a tył... klamka. Hample są dobrze odpowietrzone. Pomocy !
  7. Rozbiorę wideł i potem coś zrobić z tłumikiem ? I co mu zrobić bo nawet nie bardzo wiem jak działa ten tłumk
  8. No właśnie zapomniałem napisać, nie ma oporu można kręcić i kęcić ... Ale słychać charakterystyczne cykanie przy obracaniu
  9. Pomoże ktoś ??? Sory że pod postem
  10. Siemka, mam problem z moim amorkiem (znowu). Zrobiłem mu serwis bo nie działało tłumienie, ani blokada skoku, oraz przydała się wymiana oleju, ale dalej nie działa regulacja tłumienia, amor wraca bardzo powoli, a kręcenie pokrętłem do regulacji nic nie daje, co mogło się stać ?
  11. sory że pod postem, ale znalazłe olej taki http://www.jackmotors.pl/olej-ipone-fork-10w-1l-do-amortyzatorow-id-347.html czy będzie on dobry ? I ile go wlać do tych lag bo dalej nwm ?
  12. już go mam, ale kupiłem go razem z używanym rowerem, więc niemam żadnej instrukcji no i trochę pocieka już
  13. Siemanko, i od razu przepraszam że taki głupi temat ale nic nie umię znalejść, i robię to pierwszy raz, do rzeczy. Będę serwisował taki amortyzator http://allegro.pl/nowy-amortyzator-rst-first-air-rl-disc-czarny-i5008545345.html , mam do niego olej 10w, ale nwm ile tego oleju wlać do jakiej lagi, wymieniam też usczelniacze, ale nwm jakie ani skąd je dostać bo są różnie opisywane przez co nie jestem pewny czy dobrze kupię, co jeszcze warto zrobić kiedy będę robił ten serwis ? Z góry dzięki !
  14. Sorry za ortografie i interpunkcję. Amortyzator jest po serwisie. Według twoich skali chyba to "luz roboczy niewłaściwy mały - luz można nie tylko wyczuć ale i usłyszeć" ale słychać tylko podczas ostrego hamowania takie jakby takie stukniecie . Mam nadzieję że z ortografią ok
  15. a i na pewno nie jest on na klockach ale jak sprawdzić czy ten luz jest normalny ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...