Skocz do zawartości

maker73

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Stanisław
  • Skąd
    Sosnowiec

Osiągnięcia użytkownika maker73

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Conversation Starter
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Jak to zwykle bywa "diabeł tkwi w szczegółach" i dlatego chciałbym, aby ktoś wypowiedział się w tym temacie merytorycznie bez "chyba", "wydaje mi się" itp.
  2. Wygląda, że masz słabe rozeznanie w temacie, nie wiesz , że tłok sprężyny powietrznej pracuje wewnątrz rurki mieszczącej się wewnątrz lewej goleni i bez znaczenia jest czy goleń wewnątrz jest mniej czy więcej chropowata.
  3. mam amor tora 302 26" o skoku 100 mm ze stalową sprężyną, prawdopodobnie można wymienić ją na sprężynę powietrzną 11.4018.010.038 Spring Internals Left Recon Silver 2629 120 Solo air (includes top cap, solo air spring and air tube, shaft bolt , czy ktoś znający temat może mi sprawę naświetlić? Zamieszczam zdjęcie numeru tego amora.
  4. Mam dylemat z hamulcem TEKTRO AURIGA COMP, oglądałem filmiki instruktarzowe odpowietrzania tych i innych hamulców. Pokazuje się, że trzeba przy klamce poluzować śrubę, a potem obrócić zbiorniczek i wykręcić następną śrubę, a w ten otwór wkręcić końcówkę, na którą nakłada się plastikowy wężyk itd. Sęk w tym, że u mnie jest tylko jedna śruba, a reszta stanowi nierozdzielną całość i nic nie można obrócić. Dla zilustrowania załączam zdjęcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...