Skocz do zawartości

virus191

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://uslugidronem.rzeszow.pl

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Rzeszów

Ostatnie wizyty

259 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika virus191

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Byłem w serwisie dopompować, gość mówił, żeby na chwile obecną się nie przejmować bo nie ma wycieków, za 2-3 tyg przyjadę na kontrole czy trzyma ciśnienie (250).
  2. Hej, wyciągnąłem rower z piwnicy po zimie, siadam a tam damper wsunął się do połowy. Przejechałem może ze 2-3km sprawdzić jaki jest ogólny stan roweru, przy zjazdach z krawężnika czuć było jak damper dobija do końca. Czy jazda na niskim ciśnieniu może go uszkodzić? Czy siadając na rower damper powinien wykonywać jakikolwiek ruch? Czy serwis takiego dampera jest drogi? Damper to: MANITOU SR SPV S TYPE
  3. Ja wziąłem BR-M615 z żywicznymi i żałuję. Obecnie przygotowuję się na kilka startów w cyklokarpatach i żywiczne niestety nie dają rady. Na codzień na dojazd do pracy nie mam zastrzeżeń.
  4. Masakra, założyłem, wyregulowałem, (uprzednio wyczyściłem tarcze) - bez porównania, przejechałem ledwo 6km a już lekkim ruchem zablokuję obydwa koła Teraz się tylko jeszcze zastanawiam czy wymienić klocki. Obecnie są G01S.
  5. Cześć, dziś stałem się posiadaczem nowiutkiego zestawu Deore M615. Obecnie mam Tektro Auriga Comp, tarcze również tektro 2x160. Mimo moich tematów jak serwisować te hamulce - straciłem do nich cierpliwość. Więc pytam czy jest sens zmieniać tarcze, jutro zamontuję nowe hample i chwilę pojeżdzę aby sprawdzić jak to się sprawuje wszystko. Myślałem dać na przód 180, tył 160. Jeśli warto to jakie tarcze wybrać?
  6. Tak. Nie wiem czy to raczej zabrudzenie, molestuje zawsze klocki piekarnikiem, papierem ściernym (3 grubości), benzyna ekstrakcyjna a ślad i tak zawsze wraca.
  7. Od początku nie. Teraz w ogóle bardzo mało jeżdżę ze względu na zmianę pracy. Jeśli robią się czarne paski na tarczy znaczy (tak mi się wydaje) ze tłoczek nie równo dociska klocka. U mnie też występują te czarne paski, więc w wolnych chwilach ściągam koła, papier ścierny, benz. ekstrakcyjna i jazda Za miesiąc myślę zmienić całe zaciski na jakieś lepsze bo coraz mniej wolnego czasu na dłubanie przy rowerku
  8. Polecam zmianę klocków. Te oryginalne Tektro to porażka, cały czas trzeba przy nich dłubać. Sam założyłem UNEX Thermodissipator do Shimano/Tektro i w końcu przez kiere mogę przelecieć
  9. Fakt, zapomniałem o tym napisać, chodź myślę, że jest to oczywiste Niestety nie ma możliwości edycji postów.
  10. Szkoda. Przedni jest taki słaby, że jak jadę z górki mogę go wcisnąć do oporu i nie zablokuje koła. Dlatego zmieniłem płyn oraz zregenerowałem zacisk. Zostały mi klocki, myślałem, że to ich wina. Tarłem papierem 400,200, wygrzewałem i dalej nie widać poprawy. Przynajmniej może moje poradniki komuś pomogą
  11. Rower kupiłem z miesiąc temu - nawet nie wiedziałem jaka to przyjemność po pracy siąść i pojeździć po górkach i lasach Powoli pogłębiam swoją wiedzę w tej dziedzinie. Mam pytanie odnośnie klocków, czy nadają się do wymiany? Co co nowych hebelków to prawdopodobnie na drugi rok kupie 29" i na pewno będę robił nowe fotoporadniki
  12. Nudna niedziela... Coś mi przedni słabo hamuje. Ściągnę koło zobaczę klocki i tłoczki. Aha. Lewy tłoczek nie chodzi. Klocki nie wiem w jakim stanie myślę, że do wymiany. No to jedziemy Regeneracja zacisku: Potrzebne narzędzia: 1. Torx 27 z dziurką, do kupienia w Castoramie za 21zł komplet takich kluczy. 2. Torx 15 3. Imbus 5 4. Imbus 2 5. Płaski lub oczkowy 7 6. Kombinerki Zaczynamy od spuszczenia płynu hamulcowego. Jak to zrobić polecam: [poradnik] Wymiana płynu hamulcowego w hamulcach Tektro. - Hamulce rowerowe - Forum Rowerowe - Największe w Polsce tyle, że w drugą stronę Wyciągamy klocki odkręcają śrubę imbusem 2 i wyjmujemy je razem ze sprężynką aby ich nie zatłuścić płynem. Następnie imbusem 5 odkręcamy zacisk. W tym momencie zacisk nam wisi na przewodzie. Nie dałem go rady odkręcić w palcach, więc owinąłem plastikowy gwint szmatką, żeby nie uszkodzić go przy odkręcaniu kombinerkami. Po odkręceniu mamy zacisk w ręce. Czyścimy go z brudu itp. Bierzemy torx 27 z dziurką i rozkręcamy zacisk. Po odkręceniu ponownie czyścimy wszystko z brudu benz. ekstrakcyjną. Po tej czynności skręcamy z powrotem zacisk. Luzujemy odpowietrznik kluczem 7 i bierzemy Duuuuuża strzykawkę (ja użyłem 50ml) i wężyk fi 4. Napełniamy ją powietrzem i staramy się szybko ruchem wstrzykną to powietrze do zacisku aby wyskoczyły tłoczki. W moim przypadku jeden tłoczek był zapieczony i wyskoczył tylko jeden.Jeśli wyskoczy nam jeden tłoczek kombinujemy Tłoczek został mi w połówce zacisku gdzie dochodzi przewód. Wkręciłem w miejsce przewodu zbrojony wężyk fi4mm, zatkałem palcem kanalik strzykawką i jazda Łatwo nie było ale wypadł. Czyścimy wszystko dokładnie benzyną ekstrakcyjną. Po tych czynnościach smarujemy boki tłoczków - użyłem do tego białego smaru HSW 100. Zbiorniczek był czysty więc go nie czyściłem. Myślę, że wystarczająco jasno jest opisane. Wystarczy użyć wyobraźni :)Po skręceniu wszystkiego tłoczki ładnie równo chodzą.
  13. Witam Wymieniałem płyn hamulcowy w swoim aucie, więc pomyślałem czego by go nie zmienić też w rowerze Zaczynamy. Lista potrzebnych narzędzi: 1. Śrubokręt Torx 15 2. Odpowietrznik hamlcowy M8X1.2/9X32 do kupienia w każdym motoryzacyjnym (około 3zł) 3. Klucz 7 4. wężyk Ø 4mm 5. wężyk Ø 6mm 6. strzykawka 10-20ml wedle uznania 7. No i najważniejsza rzecz płyn hamulcowy w moim przypadku mineralny A2Z Mineral za 32zł 250ml 1.Luzujemy kluczem TORX 15 śrubkę nr 1, dzięki temu możemy swobodnie okręcić zbiornik z płynem. Następnie wykręcamy śrubkę nr 2. Dobrze jest przed odkręceniem czegokolwiek wyczyścić tą rzecz kurzu itp. 2.Wkręcamy odpowietrznik kluczem 7 i nakładamy wężyk Ø6mm i koniec wkładamy do butelki. Można skorzystać z innego sposobu - 20cm wężyka, jeden koniec wkładamy do woreczka na śniadanie i zaciskamy gumką recepturką. Ja akurat miałem długi. 3. Bierzemy strzykawkę, krótki odcinek węża Ø4mm i nabieramy płyn, tak aby w strzykawce i wężyku nie było bąbelków z powietrzem. 4. Wężyk ze strzykawką napełnioną płynem nakładamy na odpowietrznik przy zacisku hamulcowym, następnie luzujemy odpowietrznik po przez odkręcenie 1-2 obrotów kluczem 7 5. Zaczynamy pompować tłoczkiem w strzykawce płyn. Ja przez układ przepuściłem 30ml płynu aby dobrze wypłukać pozostałości - dlatego tym większa strzykawka tym lepiej - nie trzeba 3x napełniać Na Foto widać jak nowy płyn wypiera stary. Następnie skręcamy wszystko w odwrotnej kolejności i w drogę !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...