Skocz do zawartości

Szer

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika Szer

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. tak samo shake z benzynki 2-3x kasete też benzynka ze szczoteczką do mycia zębów a później szczotką z płynem i pod prysznic
  2. zdjąłem amorka, chciałem odkręcić śrubki na dole i nie da się, przekręcają się i nie da się ich również zakręcić. Są strasznie luźne ... co teraz? Ni w cholere nie mogę odkręcić lub zakręcić tych śrubek, a gdy naprę na amortyzator to słyszę że wyciska sie spod nich olej. Teraz to go nie zaleje ani nie założę bo wszystko spierdzieli przy jakiejkolwiek jeździe...
  3. Witam, jak w temacie, posiadam hamulce hydrauliczne tectro - draco, pytanie zasadnicze, czy kupując klocki metaliczne nie narażę tarczy na zbyt duże ścieranie i czy jest jakaś formua dopasowywania klocków hamulcowych do tarczy? Aktualnie nie mam bladego pojęcia jakie stosuję klocki na tę chwilę bo mam je od nowości roweru, a na "oko" ciężko stwierdzić. Jakie polecacie klocki? Organiczno-metaliczne, metaliczne czy organiczne? Pytanie wiem ze pewnie padło w innym temacie lecz to jest pod kątem niszczenia tarczy Jedyne symbole na tarczach to: Z przodu - 180m, HZ6 Tektro Z tyłu - 160m Tektro PZDR!
  4. a co ty uważasz o zalewaniu go olejem? przejechane ma ma juz 1.000km
  5. ten amorek na filmie różni sie diametralnie od mojego, mój nie ma żadnych śrubek na górze, jedyne co można odkręcić to imbusy na dole, pytanie jak mam wyczyścić uszczelki :\ a nie ty! masz racje jest taki sam, nie zauważyłem śrubki xD
  6. Master, czyli mówisz że nie sa to jakieś straszne obrażenia xD troche mnie podniosłeś na duchu, małe pytanko bo zawsze mie to nurtowało, czy laga od usczelki w góre ma być sucha i czysta czy nasmarowana jakimś olejem. Zauważyłem że jak posmarowałem tp bardzo szybko zaczął się przyczepiać tam wszelaki syf, tak więc wydaje mi się że prędzej ma być ten obszar suchy wytarty i bez smaru, dobrze mówię czy się myle? Jest to standard od meridy matss 40d Rst Gila 100 ml tak podaje producent
  7. kurde, dbam o rower jak potrafie niestety przy amortyzatorze wymiętkam, nie mam pojęcia jak go rozebrać i przeczyścić, a w necie nie ma żadnego turtioalu czy filmu jak ktoś to robi... mógłbyś podpowiedzieć jak to ugryźć?
  8. Witam mam proste pytanie, sam fakt troche mnie zaniepokoił, tak jak w temacie, przy czyszczeniu roweru zauważyłem że obydwie lagi, (tam przy uszczelkach) zaczynają się ścierać, oryginalny kolor jest czarny a zaczyna się robić srebrny (załączam zdjęcia). Pytanie zasadnicze, czy jest to normalne, czy jest to normalny aspekt ekspolatacji amortyzatora czy mam się przygotować na wiekszy wydatek. Zaznaczam że starcia są cztery, z przodu i z tyłu goleni/lagi. Oraz inne pytanie, czy coś takiego należy smarować jakimś smarem? Zdjęcia amorka http://www.sendspace.pl/file/3188694af50e80d6c88bf94 http://www.sendspace.pl/file/761908adfd0f0e560a36517 http://www.sendspace.pl/file/683ff7665238c98e83b96de Dziękuję i Pozdrawiam
  9. w sumie nie wiedziałem że ostre hamowanie może w tak znaczym stopniu uszskodzić widelec, spoko.
  10. Wiesz co, co do piszczenia pomogło mi dosyć mocne wytarcei wszystkich czterech klocków papierem ściernym 200 i wrzucenie ich do piekarnika na 30min, teraz działają idealnie. Powodem pisku był takt że z powierzchni hamującej klocka zrobiło się wręcz "lustro" było gładkie i to ono wydawało ten dźwięk nie do zniesienia, mam nadzieje że pomoże innym w tym temacie ta wiedza, PZDR!
  11. Witam, tak jak w temacie, z góry mówię że wiem iż piszczenie hamulców może być spowodowane przez wilgoć w powietrzu która przenosi sie na tarczę i klocki hamulcowe. Osobiście wydaję mi się że przy 70% nacisku hamulca tylnego, dźwięk - "pisk" (nie za głosny) przenosi sie na ramę coś jakby się ocierała guma o gumę . Również sprawdziłem dokręcenie samych zacisków i są dokręcone solidnie więc to też nie jest powodem pisku a wiem że mogliście o to pytać. Drugie pytanie dotyczy jakości klocków oraz jakie to są czy metaliczne czy organiczne etc.? Oraz jakich kloców powinienem używać przy mojej wadzę +/- 65kg z jazdą głównie w mieście. Po lewej klocek przed potraktowaniem papierem ściernym 200 po prawej przed, może to było powodem pisku? 1. http://zapodaj.net/c33f213f2c3a9.jpg.html Tu nr. seryjny czy co to jest - nie mam pojęcia czy pomoże w zidentyfikowaniu rodzaju materiału, z którego jest zbudowany ale dałem na wszelki wypadek 2. http://zapodaj.net/9aadd322baa74.jpg.html Dalej jeśli mogę wiedzieć to jaki olej mineralny będzie najlepszy na zimę do tych hamulców (tektro Draco) Pozdrawiam! i z góry dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...