Skocz do zawartości

Rambozo

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Janek
  • Skąd
    zagranica

Osiągnięcia użytkownika Rambozo

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

1

Trafne odpowiedzi

  1. Koledzy mnie straszyli ale ja nie dygam bo 5 lat gwarancji na ramę mam i 2 lata na amory a do tego mogę oddać rower w ciągu jakiegoś tam czasu jak mi się coś nie spodoba, więc nie boję się że coś mi pęknie albo będzie chodziło nie tak. Jeździ się naprawdę przyjemnie, żadne wertepy mi nie straszne, na asfalcie jest niesamowicie szybki. Nie zauważyłem żeby spark na kołach 29" był mniej zwrotny niż rower na kołach 26". Wcześniej jeździłem na Krossie Level A6 który niby miał fajne przerzutki i manetki ale dopiero w Sparku chodzi to jak trzeba. Puki co to za dużo nie jeździłem bo tyłek musi przywyknąć po miesiącach nieużywania. Jak trochę jeszcze pojeżdżę to podzielę się wrażeniami jeśli ktoś zechce. Jedynie do przedniego amortyzatora mam wątpliwości bo nie daje się całkiem zablokować i szczerze mówiąc to nie wiem jaka jest jego przewaga nad tańszymi amortyzatorami... Jutro się tą kwestią zajmę.
  2. Gdyby to kogoś jeszcze interesowało to zdecydowałem się na Scott Spark 950 2013
  3. Scotty mogę sprawdzic na miejscu przed zakupem a Canyona kupuję w ciemno co mi się nie podoba. Po za tym to na oko widzę że Canyon jest za krótki dla mnie, tak jak mój stary rower, przez co nie raz wyleciałem przez kierownicę przy zjazdach z góry albo przy gwałtownym chamowaniu. Scott ma dłuższą w poziomie ramę co moim zdaniem gwarantuje większe bezpieczeństwo choć pewnie nie będzie zbyt zwrotny. Jeszcze pomyślę nad Kanyonem albo czymś innym mimo wszystko... To że akurat mój wybór padł na Scotta to chyba dzięki renomie firmy i dobrym opiniom zasłyszanym od użytkowników. W sumie to zamówionych rowerów wcale kupić nie muszę ale czuję że czas ucieka a ja dalej bez sprzętu jestem i szlag mnie trafia że marnuję sezon przez zbyt długie zastanawianie się... Z tego co widzę i czuję to własnie Scott mi chyba najbardziej podchodzi mimo że w innych rowerach jest lepszy osprzęt za mniejsze pieniądze. Najważniejsze jest moje zadowolenie a parę groszy w tył czy w przód nie ma znaczenia. W zasazie to mam tylko jedną wątpliwość jeszcze, czy warto brać tego full suspentiona czy nie. Czy faktycznie warte jest to tych 700 funtów róznicy czy nie. Już mi kilka bardzo pomocnych odpowiedzi daliście, może jeszcze ktoś coś powie. W sumie to jeszcze jedna ważana kwestia mnie zastanawia czy taki full będzie na asfalcie tak wydajny jak hardtail bo jak przypuszczam hardtail w górskim wyboistym terenie fullowi raczej nie dorówna. Na zawodach cross country widzę praktycznie same hardtaile i zastanaiwam się czy to ze względu na to że kolesi po prostu na fulla nie stać czy może jakieś inne są ku temu powody.... Dzień podjęcia ostatecznej decyzji się zbiża wielkimi krokami... a ja dalej nie wiem co mam brać...
  4. O to właśnie chodzi... Temat tutaj założyłem w nadziei że ktos mi wytłumaczy jak to jest z tą tylną amortyzacją i czy w ogóle mi to potrzebne naprawdę... Jednak chyba wezmę hardtaila i tym razem. Do tej pory jeździłem na takim i było dobrze to i będzie dobrze i nie dowiem się co straciłem... Ł700 czy korzyści jaki daje tylna amortyzacja.
  5. Nie koniecznie muszę brać scotta. Wypadałoby wziąć jak się zamówiło ale zawsze mogę zrezygnować jak znajdę coś lepszego. Faktycznie ciekawe są te Cannyony...
  6. Stoję przed takim oto wyborem: http://tnijurl.com/scale950/ czy http://tnijurl.com/spark950/ . Oba są zamówione i muszę któryś z nich wziąć. Roweru używam przede wszystkim do wielogodzinnych/całodniowych wycieczek gdzie często trafiają mi się niekiepskie wertepy do pokonania a i lubię też czasem popędzić ścieżką ile fabryka dała. Potrzebuję roweru w miarę uniwersalnego, szybkiego i mocnego jednocześnie. Zastanawiam się czy warto dopłacać tyle kasy za tylny amortyzator. Czy ta tylna amortyzacja faktycznie ma sens i jest z tego jakiś pożytek, czy nie spowalnia roweru albo nie ma z tym jakichś innych problemów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...