Skocz do zawartości

Miens

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Skąd
    Łódź

Osiągnięcia użytkownika Miens

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Kolega wyżej ci już npaisał,- tak właśnie działa platforma. To nie jest blokada!! Ma zapobiegać pompowaniu wskutek pedałowania a nie robić hardtaila z fulla.
  2. Może właśnie przez to pęknięcie ów ktoś zaproponował okazyjną cenę, i pozbył się nie informując o nim licząc że jest na tyle małe, że nowy user zauważy je dopiero jak mu bebechy wyjdą dołem. Ja bym nie ryzykował jeżdząc na tym. Na tą chwilę nadaje się na wycieczkę do lasu albo lżej a nie zgodnie z przeznaczeniem. Z pospawaniem też może być wesoło. TIG w osłonie argonu powinien dać radę, może być problem z drutem do magnezu (cena/dostępność). No i fachman dobry musi być.
  3. Ten czarny element na końcu lewej lagi to nie nakrętka czasem? Spuść powietrze, odkręć korek i odkręć ten dół i wszystko ci wyjdzie dołem.
  4. SF11 RLD 100mm - 483mm od środka osi do końca korony.
  5. Fabrycznie są bez oleju, tylko smar stały. Olej w goleni czyli zrobienie "semi-bath" to wg. Suntour'a pewna forma tuningu. Ta poluzowana śrubka, to bardzo prawdopodobny powód twojego pukania!! Rozkładaj, składaj i ciesz sie dobrym amorem.
  6. Odkręcasz pokrywkę z mechanizmu blokady, unosisz tą zębatą końcówkę przyczepioną do linki i przekręcasz na maksa w lewo białe kółeczko zębate. Możliwe że przeskoczyło ci o ząbek albo o dwa. Jeśli będzie na maksa w lewo, zakładasz tą końcówkę z linką i już. Jak rozkręcisz i zobaczysz to skumasz jak działa, zresztą masz to opisane w workshopbook'u który linkowałem.
  7. Tak, ten filmik świetnie pokazuje co trzeba zrobić. http://www.youtube.com/watch?v=23qu_gtZq3w Ten może ci się przydać też pomijając zmianę skoku. http://srsuntour-files.dbap.de/_public/tuningbase/downloadarea/catalogs/workshop_book_2009_English.pdf workshop book
  8. Ten amor nie ma regulacji tłumienia niestety, jeśli czujesz że jest stłumiony przy kompresji może masz źle wyregulowaną blokadę, i jest częściowo zblokowany. W sumie po kupnie powinieneś zrobić cały serwis, rozebrać amora, wszystko wyczyścić, sprawdzić czy faktycznie jest nierozbieralny kartridż. Jeśli tak to tylko wyczyść dobrze wszystko, dokładnie wyczyść uszczelki kurzowe, nasącz gąbeczki smarujące jakimś olejem, najlepiej 5w40 albo jak poleca suntour olejem do amorów 5W. Troche smaru stałego na uszczelki we wgłębienie, wkładasz golenie prawie do końca, wlewasz przez dziurki na dole po 15 ml tego samego oleju co nasączałeś gąbki i skręcasz. Potem wypadałoby spuścić całkiem powietrze i otworzyć komorę, kapnąć tam trochę gęstego oleju przekładniowego (albo od bidy tego samego co wszędzie), skręcić złozyć napompować. Powinien pracować znacznie lepiej po tym.
  9. Kolego, skok wydaje się być ok, to raczej normalny objaw, uginasz sprężyne negatywną. W domu mam Epicona 2011 i R7 2009 i oba mają tak samo. Natomiast pukanie to też chyba kwestia tej sprężyny, ale musisz zrobić serwis i obejrzec wszystko. Te stare axony chyba miały nierozbieralny kartridż tłumienia z tego co pamiętam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...