Skocz do zawartości

Mirecki

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    83
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mirosław
  • Skąd
    Legnica

Ostatnie wizyty

199 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Mirecki

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Dzięki za podpowiedź , mocowanie to mechanika a to już dla mnie prosta sprawa...
  2. mam jakąś awersję do skośnookich , na mechanice sie nieco znam ale elektronika i takie tam pokrewne to czarna magia. Wolałbym wyciągnąć kaskę i kupić "gotowca" . Zwłaszcza po czyjejś rekomendacji.
  3. Witam wszelkich adwersarzy Całe strony dywagacji - mocniej , słabiej , szerzej , węziej ... Mam inny problem . Cena nie specjalnie mnie interesuje ale, - potrzebuję przednie oświetlenie , może być modyfikowane , do jazdy szosowej przez 6 godzin bez zmiany trybu ( spadku mocy) tak by było maksymalnie lekkie , oświetlało mi drogę na tyle by nie załapać się dziurska i złapać kapcia . Bez wodotrysków . Rower - ścigant , jazda - szybka ( maraton) , brak czasu - szybkie ładowanie ...
  4. Chcę kupić kamkomanetki srama i są typu drop bar . Mam kierownicę typu baranie rogi - to się "scali" ?
  5. To ja zapytam bo nic sensownego nie znalazłem : o co chodzi z klamkomanetkami szosowymi typu drop bar ?
  6. Pamiętaj że jeżdżąc na szosie masz pozycję mocno pochyloną , a co za tym idzie to głowa zadarta do góry. Powoduje to przy nieodpowiednim kasku popychanie go ( przesuwanie ) do przodu przez kark , a więc spychanie go na oczy .... Przy krótkich dystansach da się żyć , ale na jazdę "po horyzont" jest to kłopotliwe . to samo dotyczy się wagi kasku.
  7. I ? Nie da się zamontować lemondki bezpośrednio na redukcji przy mostku ?
  8. A jaką masz średnicę mocowania na lemondce ? Może wystarczy przyciąć redukcje i lemondkę zamocować blisko mostka ?
  9. Najlepsze rozwiązanie to rozwiertak nastawny... Tylko czemu t ma służyć ? Oszczędność ? Zachcianka ? Inny powód ? Nic nie napisałeś
  10. Tylne oświetlenie na USB kross-a. Daje po oczach okrutnie...
  11. Mirecki

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Spoko , jest aluminiak , będzie węglowiec.Póki co wszystko używki - rama , koła , kiera , siodło ... no hamulce mam nowe Może jakieś sugestie co do tylnej przerzutki ? Bo klamek jeszcze nie mam.
  12. Mirecki

    [ szosa ] Kącik szosowy

    200g nie wiele , ale 200 tu , 100 tam , 300 jeszcze gdzieś i mój obecny ścigant dorobił się 9kg. Pomimo że mam mix ultegry z Dura Ace.Przyuważyłem na ebay-u że spec ma lekkie korby , jednak pomimo tego że mam bardzo zaprzyjaźniony sklep i zniżki to na nówkę się nie szarpnę..
  13. Mirecki

    [ szosa ] Kącik szosowy

    S Record to dalej poziom 600g , ale niech tam . Natomiast co dalej ? Klamki mogą być RED a przerzutka tył może być Dura Ace ? Kaseta ? W prawdzie mam teraz Shimano ale zawsze mogę ją zmienić na coś innego . Campa nie toleruje kombinacji ?
  14. Mirecki

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Nie żebym się czepiał , ale chorus to poziom ultegry.... za nisko. Na ebay-u zdarzają się różne rzeczy ( mam familię za wielką wodą ) ale na domiar wszystkiego suport mam BB90. Kicha . Jeśli chodzi o ceny to o nowych mogę zapomnieć ale na używkę mogę sprzedać spodnie
  15. Mirecki

    [ szosa ] Kącik szosowy

    Witam , mogę zadać pytanie z innej beczki ? Kompletuję po kawałku szosę , mam już 5kg części i teraz zaczyna się zabawa z napędem... Obstaję za układem 2x10 , raczej wszystko z używek , jednak twarde założenia to korby poniżej 600g przy długości 175 , talerze 53/39. Nie wiem na co się "rzucić" : Japończyki ? Amerykanie ? Inne opcje ? Co z czym mogę pomieszać ? p.s. Jedną "ołowianą" szosę już mam...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...