Skocz do zawartości

am400d

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    292
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana am400d w dniu 11 Kwietnia 2015

Użytkownicy przyznają am400d punkty reputacji!

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Leszek
  • Skąd
    Warszawa

Ostatnie wizyty

443 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika am400d

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

51

Reputacja

  1. o qrde, myślałem, że to mniejsze kwoty. To jakaś abstrakcja w ogóle. Nieopłacalne zupełnie : (
  2. Panowie, wiem, że to 29er, ale może temat tych ram da radę omówić: https://pl.aliexpress.com/i/32881684766.html?spm=a2g17.12057483.0.0.5b106579IMa7bi Jeśli nie, skasuję posta. Ciekawią mnie wasze opinie na ich temat, warto? Chcę w moim mtb ramkę na stal zmienić i szukam retro opcji, ale ciężko mi wyrwać coś w dobrym stanie. Pomyślałem więc o takim wypuście jak w linku. Wizualnie bardzo mi się podoba. Nie wiem, czy mój wideł sztywny AC44cm nie będzie za niski do niej, ale wtedy pomyślę nad innym. Rozumiem, że tu jeszcze cło mi dowalą? DARKROCK-windspeed-CR-9-rama-MTB-widelec-26-DISC-V-hamulec-CR-MO-stal-4130-Mountain.jpg_q50.webp
  3. Cześć, po długiej przerwie wracam do myśli o złożeniu sobie czegoś na stali. Póki co rozważam, czy do mojego widła 440 AC z alu, da radę zamontować koło 650b. Fabrycznie dedykowany jest pod koła 26. Ale, że jest miejsce pod większe, to rozważam opcje z kołem 650b. Wymiarami wiem, że wejdzie raczej, ale ciekawi mnie, czy tu jakieś siły nie będą działać dodatkowe przez rozmiar koła, które mogą uszkodzić ten wideł. Ktoś z was już zgłębiał taki temat?
  4. Witam, chciałem zapytać odnośnie siodeł, które mają profil z mniej uniesionym dziobem. Kąt siedzenia 90 stopni. Mam obecnie Driftera (https://thebikefactory.co.uk/content/products/selle-royal-drifter-strengtex-saddle_A2426.jpg), tę wersję małą, ten dziub jest tak pod kątem, że naciska mi zbyt mocno na krocze. Próbowałem różnych ustawień, i najwygodniejsze dla tyłka jest właśnie wtedy, kiedy jest on uniesiony. W innym wypadku tyłek źle leży, zsuwa się, ustawienie miednicy małowygodne. Jednak niestety, przy tym ustawieniu cierpią jajka. Podzielcie się doświadczeniem z innymi siodłami. Gdyby nie ten mankament, bardzo wygodne siodło, i w sam raz dla mnie, jeśli o wielkość chodzi.
  5. faktycznie, jedna linka mi się zlała kolejny szczyt osiągnąłem, niebieski kolor pomyliłem z czarnym, jakie to... męskie
  6. ​jak tu się łańcuch napina? nie widzę poziomych haków ani mimośrodu.
  7. Witam, mam koła o szerokości wewnętrznej obręczy 13,6mm i chce dla komfortu wsadzić tam opony 35c. Czy ktoś z was na takiej konfiguracji śmiga? Tabele teoretycznie podają szerokość maksymalną opony dla takiej obręczy: 25/28. Będę wdzięczny za podzielenie się doświadczeniem. Pozdrawiam. Mam hamulce, więc o skidy się nie martwcie Rama też pomieści. Głównie chodzi mi o to, czy opona nie spadnie.
  8. no fakt, do końca nie, ale jeśli ten temat będzie się zamykał na takie potworki, to koniec świata Poza tym, zdziwiłem się mocno, że tak bez echa, totalnie przeszedł, w końcu niecodzienna maszyna. Dlaczego fail?
  9. Nieźle, zupełnie linka nie obczaiłem, błąd matrixa! A montował ktoś z was takie błotniki w zwykły wideł mtb sztywny, taki jak ja mam? Bo mi się wydaje, że będę musiał go z boków podcinać, pod ramiona widelca by wszedł.
  10. koła 26, właśnie z przodu mam 2.3 a z tyłu 2.2, stąd problem ze znalezieniem odpowiednio szerokich błotników. dzięki! bardzo miło mi się na nim śmiga, dużo frajdy mi daje z wielu względów. W planach mam położenie nowego lakieru i kolorystyczne dopasowanie sztycy, zacisków. Ogólnie zielono czarny będzie. Może już w do przyszłych wakacji? Kto wie Znalazłem błotniki: https://www.rowerystylowe.pl/p-1322/blotniki-sks-bluemels-26-65mm Coś się jednak zmienia u nas pod względem dostępności części
  11. Ja ostatnio dodałem parę modyfikacji w swoim sprzęcie, z miejskiego ulicznego singielka, zrobiłem miejskiego wyprawowca Wiem, mocne słowa. Ale doszła kiera gięta, wysoka, miejska, mostek krótszy, siodło wygodniejsze, bagażniczek na urodziny dostałem, sakwa i zmieniarka na tył weszła, z racji problemu z kolanem. Całość to mieszanka części mocno budżetowych z perełkami takimi jak np. klamka hamulca bmxowa, krótka Odyssey. Wybaczcie jakoś zdjęcia, za bardzo na słoneczku ustawiłem. Mam jednak dwa pytanka do was. Zauważyłem, że ta ramka mimo 15 lat jakie ma i styraniu, w wielu miejscach lakier zdarty do żywego, nie ma śladu rdzy! Czy to możliwe, że z jakiejś nierdzewki jest zrobiona, czy może ten stop zastosowany przez Ritcheya w tamtych czasach, miał zwyczajnie takie właściwości, bo był lepszej jakości niż obecne? Na ramię przypomnę, jest info: podwójnie cieniowane chromo-molibden, produkcja Tajwan. I drugie pytanko, z racji, że posiadam dosyć szerokie oponki, ciężko mi znaleźć sensowne pełne błotniki na rynku w kraju. Szerokość powinna być ok. 62mm, tak mierzyłem. Może coś za granicą sensownego spotkaliście? I tu w sumie trzecia opcja dochodzi, przy tak szerokich gumach, ciężko te błotniki zmieścić pod hamplami, mam montaż tylko na v-ki, co widać na focie. Tylny błotnik poprowadziłem nad szczękami i do bagażnika przymontowałem. Zdaje egzamin, więc do kompletu brakuje mi w sumie tylko przodu pełnego, bo ten obecny, coś tam chroni, ale giba się na boki i nadal, zalewa lekko buty. W końcu komplet tych błotniczków w markecie 35zł kosztował
  12. No pękają, przy takim lądowaniu zwykle jest najmocniejsze łupnięcie. Poza tym aluminium pracuje inaczej, w sensie jest sztywniejsze, więc łatwiej o pęknięcie, tak mnie uczono. Ja śmigałem strita i bardo technicznie jeździłem, bęz ciężkich dzwonów, delikatnie, a kiera potrafiła mi pęknąć po paru miechach, więc kupiłem stalówkę ns, z poprzecznym łącznikiem i ta znosiła wszystko potem gładko
  13. ale czego to ma dowieść konkretnie, że w Polsce nie ma popytu na stalowe ramy? Bo nie ma takich ram i dostępu do nich. Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że do niedawna całkiem jeszcze każdy sprzedawca lansował u nas górala jako rower dobry na miasto, na wyścigi, w góry i w ogóle do wszystkiego i mamy na każdej imprezie górale same. Czy to znaczy, że mamy nie lansować rowerów miejskich, singielków, ostrych, itp.? Piszesz, że inne firmy mają dograne ceny na stal, a Kross nie, za chwile piszesz, że Kross jest dużo większą firmą i może sobie pozwolić na więcej niż OnOne itd. Większe firmy zwykle mogą u dostawców lepsze ceny dostać. A rynek jest duży, wyprzedaże się robi jak coś zalega, a wcześniej się go szacuje itd. Co do NS, to ja nie każę im robić ram do skakania 29, a pod trochę innego klienta, właśnie masowego, który prosem nie jest, więc taki sięgnie po ich produkty bardziej. Oni mają rynek światowy ogarnięty od paru lat. Więc tam zbyt by był, jaki? Nie wiem, nie szacowałem. Powtarzam, z takim doświadczeniem w temacie tak trudnym jak rowery wyczynowe do gravity, gdzie ramy pękają po dniu użytkowania, mogliby złapać oddech produkując ramy, które nie są tak wystawione na wysilenie materiału przez użytkowników. I nawet jeśli wypromowanie takich produktów zajmie im lata, to co to jest za argument przeciw? Skoro na rynek wchodzą młodsze firmy od nich i udaje im się ta sztuka? A nie mają takiego zaplecza i doświadczenia, chyba Poza tym na tym polega biznes, markę buduje się latami. I ja się nie czepiam, zwyczajnie ciekawi mnie ile jeszcze lat w Polsce nasi producenci będą pokazywać swoje nowości, które za granicą były nowościami parę lat temu, konstrukcyjnie i świadomościowo. Resztę powiedzieli moi przedmówcy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...