no włąsnie zastanawia mie ten opis " Trail jest o 25% bardziej wydajna od wersji XC. " nie jest to spowodowane ilościa oleju ? i kolejna sprawa to te zaciski XTR 9020 są w tej samej cenie co saint 820. Tylko że saint jest na dwa tłoki a xtr na jeden.
" Dźwignia hamulca tarczowego Shimano XTR 9020 Nowe technologie, więcej subtelności i zwiększone możliwości - to wydają się być główne atrybuty które wprowadzono w najnowszej grupie XTR 9000. Chociaż nie radykalnie różniące się od obecnych komponentów, części modelu 9000 , charakteryzują się znacznie lepszymi osiągami. Dźwignia hamulca BL-M9020 w wersji Trail jest o 25% bardziej wydajna od wersji XC. Klamka wykonana jest z aluminium, obudowa z karbonu. Dźwignie kompatybilne z systemem I-spec, który umożliwia montaż manetek bezpośrednio do klamek hamulca. Dźwignia z mechanizmem SERVO WAVE, wytwarza o 20% większą moc niż zwykła dźwignia, a dodatkowo szybciej dochodzi do kontaktu z okładziną.
Marka: Shimano
Grupa Shimano: XTR
Kod grupy Shimano: M9020
Kod modelu Shimano: BL-M9020L
Rok produkcji: 2015
Typ hamulca: Hydrauliczny hamulec tarczowy
Śruby: tytanowe
Kompatybilny z I-Spec II
Regulacja zasięgu: beznarzędziowa
Prawy/lewy/zestaw: Lewa
Kolor: Series Color
Rekomendowany zacisk: BR M9020
Kompatybilny przewód: SM BH90-SBM
Waga producenta: 93g
Prosta budowa z wąską obejmą na kierownicę
Ergonomiczny kształt dla komfortu użytkowania (obsługa klamki na 2 palce)
Trwała, jednoczęściowa budowa klamki dla trwałości, sztywności oraz osiągów "
http://ifotos.pl/zobacz/1xjpg_wsnqhqx.jpg
http://ifotos.pl/z/wsnqhqs/
faktycznie różnice tylko w wyglądzie, czyli 820 ma to samo co XTR [ Trail jest o 25% bardziej wydajna od wersji XC ]
więc nie ma sensu dopłacac 100 zł. tylko do wyglądu ! wymiary samej klamki są te same i praca ta sama ? [ chcę być na 1000% pewny przed zakupem ]