Skocz do zawartości

luxtorpeda

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    35
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://noibasta.bikestats.pl/

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Piotr

Ostatnie wizyty

298 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika luxtorpeda

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Czołem koleżanki i koleżkowie Szykują się zmiany w parku maszynowym, wkrótce będę miał do sprzedania Gianta w poniższej konfiguracji, najmniej jeżdżony więc robi miejsce - wiem, że każdy sprzęt jest warty tyle ile ktoś chce za niego zapłacić ale od czegoś trzeba wyjść i nie może to być cena zakupu, a szkoda przebieg 4000km, rocznik 2018, otarcie lakieru od linki i standardowe oznaki zużycia - udokumentuję przy najbliższym myciu ;), papiery są , specyfikacja poniżej, pomożecie ? wygląda jak na zdjęciach sauté i w panierce Rozmiar M Rama Aluminium - ALUXX Widelec SR SUNTOUR NCX D-LO 700C Air, skok 63mm Kierownica Giant Connect, Low 31.8mm Wspornik kierownicy Giant Connect, 8° Wspornik siodła Giant Connect, 27.2x375mm Siodło Contact Comfort ---> zmiana na Selle Royal Optica Athletic Pedały VP-992S ---> zmiana na Dartmoor Stream Manetki Shimano Deore SL-M6000, 3x10 Przerzutka przednia Shimano Deore FD-T6000 Przerzutka tylna Shimano Deore RD-M6000 Hamulce Shimano M365, tarcza 160mm Kaseta Shimano HG50, 11x36T, 10s. Łańcuch KMC X10 + shimano (jeżdżony na dwa łańcuchy, wymiana co ~500km) Korba Shimano T521, 48/36/26T Suport Shimano BB-ES300, Octalink Obręcze Giant GX28, 32H/32H Piasty Giant Tracker Sport Disc, QR Opony Giant Crosscut, 700x38, wkładka antyprzebiciowa Dodatki osłona DT X-DeFender Waga 12,7 kg (katalog) pzdr! P.
  2. numerację Ci poprawiłem Ad1. Sport Arsenal SNC 510 - nie preferuję szmacianek z pokrowcami, ta druga SA310 nawet fajna ... ale przynajmniej w mojej opinii niewygodna, do torby na kierownicy sięgam podczas jazdy np. po aparat, a ta torba pod klapą jest jeszcze rolowana - musisz stanąć, otworzyć klapę, odpiąć, wyjąć, zapiąć, zamknąć klapę szukaj czegoś bardziej "Ortliebowego" Ad2. na telefon na wspornik kierownicy np. HAPO-G z Decathlona i pochodne. Jeśli torebka to raczej na górną rurę ramy są też takie z miejscem na telefon np. Zefal Z-console, oferta takich torebek jest bardzo duża na pewno coś znajdziesz, telefon możesz wozić też w mapniku torby na kierownicę Ad3. scyzoryk wożę jakiś mały otwierany kciukiem - jedno ostrze pod ręką, do przygotowywania posiłków wożę Morę w sakwie Ad4. wybierz taki, który możesz przed zakupem przymierzyć Ad5. na wyprawie tylko multi, wybierz wygodny, wybór jest duży - ja wożę multi ze skuwaczem, spinkę do łańcucha, dętkę, łatki, smar, linkę przerzutki, dwie szprychy, trytytki i małą rolkę duck tape Ad6. jak wyżej, na pierwszej wyprawie też myślałem, że wszystko muszę zabrać ze sobą - na szczęście poczta była blisko i część ekwipunku pojechała do domu już pierwszego dnia ... no chyba, że jedziesz w totalną dzicz - to wziąłbym jeszcze kilka narzędzi Ad7. wg. uznania ja dla zasady omijam "ultralight" poza tym ważna jest pompka pzdr.
  3. Eee nie ma co rezygnować, ja jechałem kilka lat temu Katowice-Świnoujście w celu przejechania tej samej trasy bilety kupione prawie miesiąc wcześniej, wagon rowerowy był, miejsce na rower było, naszych numerowanych miejsc z biletu nie było, bo cytując konduktora "ktoś zmienił wagony w systemie" - pewnie dlatego na bilety było 30% zniżki pociąg jechał nie 9:48 a ~13 godzin ale to wszystko drobiazgi - na myśl o zbliżającej się przygodzie
  4. Posiada niewielkie ślady po próbnym montażu, wszystkie śruby, śrubki, obejmy, mocowania, taśmy, etc. etc. dodatkowo przedłużone mocowania do ramy w komplecie. Gwarancja na podstawie dowodu zakupu - jeszcze ~23 miesiące, nie jeżdżony z sakwami. opis na stronie dystrybutora http://www.alpinbike.pl/arsenalsport.php?photo_id=12 zdjęcia http://pokazywarka.pl/7usjat/ Możliwa wysyłka zgodnie z cennikiem poczty polskiej lub inpostu (jeśli tylko zmieści się karton), odbiór osobisty mile widziany cena - 70,00 zł
  5. jak chcesz więcej możliwości w kombinowaniu przebiegu - to masz też moje - nie zawsze trzymaliśmy się szlaku z racji uprawianego agrosakwiarstwa - namiary na wykorzystane miejscówki (przynajmniej te zapamiętane) wyślę na priv
  6. poza jakością szlaku, na wskazane powyżej mankamenty jest jedno proste rozwiązanie trzeba jechać poza sezonem, polecam przełom maja/czerwca, miło wspominam i planuję powtórzyć a co do samego szlaku - fakt czasami leciały epitety, ale ... suma summarum rower miał dawać swobodę, a nie wiązać do asfaltu pzdr!
  7. świetna wyprawa i bardzo fajny blog Ciągle jeżdżę wałami nad Przemszą i nigdy nie pomyślałem, że mogę cisnąć prosto na Hel
  8. Ktoś szybko przeliczył jakie wpływy do budżetu mogą wygenerować dodatkowe tablice i voilà ... załatwione Do najbliższego poniedziałku Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju (MIR) chce zakończyć konsultacje na nowelizację rozporządzeń, które umożliwią wydawanie kierowcom dodatkowej tablicy rejestracyjnej. Według planów resortu infrastruktury i rozwoju ma być ona montowana na bagażnikach rowerowych, które są mocowane w tylnej części auta. Read more: http://wyborcza.biz/biznes/1,100896,17831722,Beda_dodatkowe_tablice_rejestracyjne_na_bagazniki.html#ixzz3Yg0iHBJc pozdrower
  9. Cześć Ja mam mieszany zestaw tzn. Freeride 553 i 591 - moim zdaniem wygoda samego zablokowania roweru w uchwycie jest lepsza w 591, a jeżeli zamierzasz wozić różne rowery to tym bardziej 591. Natomiast jeśli będziesz woził ten sam rower w tym samym uchwycie to raz ustawiony 553 będzie ok Biorąc pod uwagę hałas ... wygrywa 553, bo moje 591 świszczą jak wściekłe świstaki - do samochodu bez klimy się nie nadają A Jeśli chodzi o bagażnik bazowy - kupując Thule do punktów montażowych w dachu - kupujesz osobno stopy, kit montażowy i belki. Przy zmianie samochodu pierwszy do zmiany - kit montażowy, przy braku szczęścia jeszcze belki - bo możesz kupić za szeroki samochód i stopy jeśli w promocji dołożą Ci do samochodu relingi Podsumowując - albo wykorzystasz coś z tego co już kupiłeś albo sprzedasz komplet ze starym samochodem, kupowanie bagażnika tak żeby pasował do innego samochodu moim zdaniem nie ma racji bytu Jak masz gdzieś w okolicy Norauto sprawdź ich ofertę, kilka lat temu kupowałem u nich swój zestaw: stopy, kit i belki aluminiowe wszystko marki własnej Norauto - kosztowały ~65% ceny Thule, na zewnątrz mają logo Norauto po stronie wewnętrznej plastików "Thule of Sweden" pozdrower
  10. Noo już myślałem, że nie mogłeś ich rozpędzić nie ma sprawy i do zobaczenia na trasie
  11. Topeak również mnie kusił tył mi się bardzo podoba ale przód ... jakoś do mnie nie przemawia
  12. cześć, odebrałem wczoraj. Przód i tył oznaczone na opakowaniu max 29"x2,35 pozdrawiam
  13. ścieżka z morderczym zielskiem - tak to jest jak się jeździ końskimi szlakami zaliczyłem je w zeszłym roku ale przyznam nie tak hardcorowo, podjechałem samochodem na eurocamping w Błędowie i kreciłem po okolicy. Gratuluje pobitego rekordu pzdr
  14. heh na wagancie tam jeździłem dawno temu jest jeszcze bajorko w środku lasu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...