Skocz do zawartości

bobbudowniczy

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    kobyłka

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika bobbudowniczy

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

10

Reputacja

  1. Witam. Parę dni temu założyłem nowe hamulce m615 do swojego singla. Działają świetnie ale mają jeden feler. chodzi o bardzo wygięty przewód zasilający zacisk. Hamulce przyjechały do mnie poskładane w sposób przedstawiony z zdjęciu: co powoduje, że przewód znacznie wystaje poza obrys widelca. moje pytanie brzmi: Czy gdybym chciał zamienić miejscami przewód zasilający i odpowietrznik (i tak będę skracał przewody więc od razu zrobię to od dołu) będę potrzebował czegoś więcej niż oliwki, którą dostałem w zestawie oraz czy odpowietrznik wykręcę bez problemu kręcąc w lewo jakbym go otwierał podczas odpowietrzania? To moje pierwsze woje z hydrauliką więc wybaczcie laickie pytania
  2. Jeszcze jeden szczegół. jak już kupisz odpowiedni adapter nie przestrasz się bo co prawda powierzchnia tarcia na tarczy się zwiększy ale i tak cała perforowana powierzchnia cierna nie będzie używana mimo tego, że cały klocek będzie pracował. U mnie z odpowiednimi adapterami tak to właśnie wygląda i z tego co się orientowałem to normalka. na zdjęciach z tej aukcji dobrze to widać http://allegro.pl/tarcze-hamulcowe-shimano-sm-rt56-m-160-mm-oraz-180-i4960630298.html nie mam nic do tej aukcji. chodzi mi tylko o poglądowe zdjęcia.
  3. dobra mój błąd. Źle zrozumiałem. Powiedz jeszcze art20 czy klocki łapią się całe na tarczy? czy wystają ponad obrys. Może jest to adapter pod 185mm i to by dało te 2-3mm podwyższenia.
  4. Witam. Przed chwilą zakończyłem montaż swojego zestawu na tarczach p180 t160. przy takim układzie mialem ten sam adapter na obu zaciskach. Adapter na przód dla danej tarczy pasuje na tył do tarczy o jeden rozmiar mniejszej (p180/t160 i p160/t140 nie jestem pewien co do kombinacji p203/t180 ale jutro będę wiedział na 100% jak porównam posiadane adaptery). Ze zdjęcia mialem taki adapter przed chwilą w ręku) i twojego opisu (zacisk w połowie tarczy) wynika, że sprzedano ci adapter pod 180 na przód.
  5. Mi tam ryba czy w środku czy nie a nawet podoba mi się bardzo klimat wnętrza (trochę taka skandynawska surówa <3), ale nie o tym chciałem. Ile masz wzrostu bo maszyna z takimi ustawieniami wygląda jak 26". Mam 192 i mój inbred zachowuje proporcje 29ki więc musisz być rosłym gościem
  6. ten geniek zwrócił mi uwagę na jedną rzecz. Widzicie jakieś zalety manetek na końcach barana w tego typu sprzętach? Są ostatnio bardzo modne w stalowych wyprawowych rowerach a na przykład takie retro shift byłyby moim skromnym zdaniem o niebo lepsze. Moda czy wygoda?
  7. kończąc pojazd na rometa Co ci powiedzieli zakładzie śliusarskim? podejmą się tego? Ja bym próbował to migomatem ciapnąć bez szlifowania po spawaniu i powinno trzymać. jak strzeli jeszcze raz to na wymiankę haka do kajaka czy innego rammistrza. 5 lat temu Pękła mi rama romet jaguar (górna rura oderwała se od podsiodłówki z fragmentem mufy więc mufa puściła a nie lut), Ojciec elektrodowo przyłapał i wstawił łącznik z blachy 2mm i lata do dziś bez jęczenia w rowerze na brzydną pogodę. przypadek nieco inny ale, dobry spawacz to dobry spawacz i czasem poratuje w potrzebie.
  8. Podpisuje się obiema rękami pod postem rambola. Cieszmy się kameralną atmosferą stalowego MTB. Kiedy zaczynałem z ostrym kołem w Polsce było ok 200 osób jeżdżących z tym napędem, a teraz jak mówię że mam ostrzaka to ludzie z politowaniem uśmiechają się i patrzą oczyma wyorraźni na oczony rower z chin na stożku 43mm o wadze 15kg. Rynek mamy taki, że tylko Ludzie naprawdę wkręceni w temat chcą się w to bawić i mi z tym bardzo dobrze bo można z nimi pogadać o rowerach a nie o kawie z sieciówki.
  9. Ja na przykład mam patent idioto odporny w postaci poziomych haków i wszystko jest bosko do puki nie muszę wyjąć koła... samo wyjmowanie jest bezproblemowe i przyjemne ale umieścić je idealnie z powrotem w osi żeby tarcza zgrała się z zaciskiem to chwila prawdy każdy patent na naciąganie łańcucha przy tylnej tarczy czy nawet v-ce ma swoje wady i zalety.
  10. W jakiej pozycji masz mimośród przy 16 zębach? Łańcuch do singla to nie majątek a produkty różne od shimano (chyba tylko shimano) można ponownie skuć. Przełożenia to rzecz osobista jak majtki... w jakim terenie jeździsz? Mi podwarszawskie góry (w okolicy mam sporo fajnych wzniesień) dają radość i czasem wycisk na 32/18.
  11. A mi się tam podoba. Lubie rowery złożone małym kosztem z pomysłem. Też planuje ogarnąć dziewczynie taką 69ke na bazie stalowej ramy "romet MTB" z lat 90'. Rama jest w damce, ale to tylko ergonomiczny plus. Jaka oponka siedzi z przodu? Jaką szerokość łyknie ten trekingowy wideł?
  12. Ostry inbred robi robotę! Czemu lewostronne ustawienie klamek? Problem z tyłem rozwiązany?
  13. Przepraszam panowie, ale w ogóle nie czaję bazy z tym pisaniem do rometa żeby wam coś tam wyprodukował. Sory mamy wolny rynek. Mnie tez to boli, że u nas sie nie opłaca... ale jak juz pisał anarchy taka fajna ramka krosa i jeszcze jej pełno w internetach bo "przecież powinna być w 1000 wersji kolorystycznych..." z z ciekawostek stalowych i polskich mam do pokazania dzisiejsze znalezisko! Przez przypadek znalazłem Fana CNC który wycina zębatki ze stali i alu! dostępny jest tylko na fb... https://www.facebook.com/HoCNC?fref=ts za blacik z nierdzewki krzyczy ok 70 PLN!!! jestem taki zły, że na razie żaden napęd w rowerach nie wymaga wymiany
  14. Ja też bym zostawił singla na swoim miejscu i dokupił 29". n+1 to podstawa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...