Skocz do zawartości

kallor

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    x
  • Skąd
    B-B

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kallor

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Zrobiłem zgodnie z manualem. Nie reguluje przerzutek pierwszy raz i nie wymieniałem linek pierwszy raz. Po wymianie linek zarówno przerzutka tylna jak i przednia została wyregulowana. "3. Śruby H i L w połowie wykręcone" to odpowiedź na:
  2. 1. Przerzutka ustawiona na małym blacie 2. Przykręcam lekko napięta linkę 3. Śruby H i L w połowie wykręcone 4. Klamkomanetka chodzi z takim oporem, że przerzutka nie przesuwa się ani o milimetr w str dużego blatu.
  3. Przy naciskaniu klamkomanetki jest duży opór a przerzutka ani nie drgnie więc co mam regulować?
  4. Cześć, Po 3 latach użytkowania roweru Triban RC500 wymieniłem pancerze i linki (hamulcowe i od przerzutek). Przerzutki i hamulce chodziły z delikatnym oporem. Przerzutka przednia po wymianie zaczęła chodzić coraz to ciężej aż finalnie nie wchodzi na drugi większy blat, naciągam manetkę ale jest bardo duży opór. Jeżeli wtedy docisnę przerzutkę palcem to normalnie wejdzie na większy blat. Po odkręceniu linki z przerzutki manetka chodzi bardzo lekko więc tam chyba nie ma problemu. Po całkowitym demontażu przerzutki wyczyszczeniu i nasmarowaniu w rękach chodzi dość opornie ale ciężko określić jak powinno bo nie mam porównania. Co mogę jeszcze sprawdzić żeby ocenić czy to przerzutka / linka / klamkomanetka?
  5. Czy to możliwe, że po 5 tys blat korby jest do wymiany a kaseta jest w całkiem dobrym stanie? Na poprzednim rowerze (podobne użytkowanie / styl jazd) przejeżdżałem po 10-12 tys na korbie.
  6. Cześć, Rower Triban RC500, przebieg ok 5tys. Przerzutki dobrze wyregulowane, myty i smarowany co 600km Proszę o ocenę napędu. Jadąc na dużym blacie z przodu i którymkolwiek z tyłu łańcuch przeskakuje na korbie przy mocniejszym pedałowaniu. Na małym blacie z przodu wszystko działa normalnie. Po ostatnim serwisie w Decathlonie (wymiana szprychy) panowie zapomnieli dać podkładkę pod kasetę i tak niestety jeździłem chyba z 800-1000km Czy cały napęd jest do wymiany? Jeżeli nie to co można jeszcze sprawdzić?
  7. Cześć, Rower Kands maestro 2014 przerzutka alivio M430 8s rozerwana na pół więc potrzebuję czegoś na przeczekanie jak najtańszego (jestem na etapie zakupu roweru) Czy tourney bedzie kompatybilny? Hak w ramie jest cały i zdrowy https://allegro.pl/przerzutka-tylna-shimano-tourney-rd-ty300d-6-7-8rz-i7472749890.html
  8. Cześć, Aktualnie posiadam rower Kands Maestro 21' (chyba 2013) ale z roweru pozostała niemalże tylko rama: koła Novatec D771/772 + DT533/535 osprzęt alivio hamulce tarczowe Avid BB5 kierownica, krótki mostek - karbonowe sztywny widelec Force 29' alu (48cm) opony Schwalbe 1,5 Myślę nad wymianą ramy na jakąś lżejszą np: https://www.cyclosport.pl/rossowa-28-mosso-mod-770tb3-20-50cm-kol-grafit-mat-niebieski-mat.3yj.p.html wymagania: - mocowanie pod bagażnik (rower czasem służy do wypraw) - rozmiar 20' (21' kandsa jest minimalnie za duże) - możliwość przejscia na napęd 2x9/10 czy są jakieś lepsze ramy? na co zwrócić uwagę przy zakupie? czy widelec od 29' za bardzo nie podniesie przodu roweru?
  9. kallor

    [BB5] tarcza trze o zacisk

    Widelec kupiony może miesiąc temu. Czyli uchwyt post mount przy widelcu jest krzywy? Czy z taka podkładka mogę jeździć? Skoczyłbym do serwisu aby ktoś na to spojrzał bo ciężko zrobić zdjęcie aby ocenić czy z widelcem jest coś nie tak.
  10. Cześć, piasta Novatec 771sb hamulec Avid BB5 widelec Force 29 uchwyt post mount Tarcza dokręcona do piasty po zamontowaniu w widelcu ociera o obudowę hamulca w zaznaczonym miejscu. Nawet całkowite wychylenie hamulca podczas dokręcenia zacisku powoduje że tarcza ociera. Dołożyłem podkładkę do osi piasty (drugie zdjęcie) wtedy jestem w stanei wyregulować hamulec. Czy można jeździć z taką podkładką? Dlaczego nie mogę zamontować normalnie zacisku? http://images76.fotosik.pl/681/7febcf9f40304674.jpg http://images76.fotosik.pl/681/f08f1b79997490a6gen.jpg
  11. Sztywny widelec -1900g koła - 570g Teraz pytanie o opony. Stare schwalbe z wkładką antyprzebiciową zostawie na jakąś wyprawę rowerową a teraz chciałbym coś o połowe lżejszego 400-500g najlepiej 1,4-1,6 cala. Jakie polecacie? 1. Schwalbe Opona 28X1.35 Marathon Racer Hs366 700X35C 35-622 375g 85zł bez wkładki 2. Marathon Racer Performance 28x1,35 ok450g (antyprzebiciowa) 100zł
  12. Cześć, A znasz kogoś kto by wracał samochodem z Rzymu we wrześniu/październiku?
  13. Cześć, Razem z kolegą (26l i 23l) jedziemy z Bielska rowerami do Rzymu. Jeżeli ktoś chciałby się dołączyć to zapraszam do kontaktu. 120-190km dziennie głównie asfalt noclegi - tanie hostele, agroturystyka (w ostateczności namiot) powrót samolotem do Katowic (koszt ok 500zł) trasa ok 1400-1500km 10-11 dni + 2-3 na zwiedzanie termin wrzesień/październik doświadczenie wyprawy z BB->Gdańsk, BB->Wiedeń, południe Szwecji
  14. Zmierzyłem mój amortyzowany widelec. Od osi koła do początku rury sterowej ma 49 cm a przy wstępnym ugięciu 47cm. Mosso M5 ma 44,5cm FORCE TREKING 28" 44,5cm Znalazłem na czeskiej stronie 47,5 ale nie mają piwotów pod v-brake http://www.kupkolo.cz/29-vidlice-mtb-force-al-cerna-disc_z94305/
  15. Załóżmy że wydam 1000-1500zł i potem może wymienię ramę na coś lepszego a może zostanę przy tej. W tej chwili mam całkiem nowy napęd i opony więc nie widzę sensu sprzedaży roweru. Ten mi jak najbardziej odpowiada ale mógłby być lżejszy. Poszkam sztywnego widelca, który nie zmieni geometrii roweru a potem wezmę się za kolejne zmiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...