Skocz do zawartości

Evo88

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    118
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartosz
  • Skąd
    Legnica

Ostatnie wizyty

819 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Evo88

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. Przydała by się mała aktualizacja w temacie
  2. Mały UPDATE, kilka zmian + tym razem części dokładnie poważone, wcześniej niektóre były brane z stronki light-bike. Bar Ends: (Rogi + śrubki) Agogo White 59g Bar Plugs: (Korki do kierownicy) Plastic is fantastic 3g Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Elite 42g (wcześniej waga była ze śrubkami) Brake (Front) + Dualcontrol: (Hamulec przedni + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 377g Brake (Rear) + Dualcontrol: (Hamulec tylny + klamkomanetki) Shimano XTR BR-M975 + ST-M975 + przewód 381g Rotors: (tarcze + nakrętki centerlock) Shimano XTR SMRT-97 160mm 264g Cables: (Pancerze i linki) Jagwire Rapicod Black Carbon (komplet do przerzutek) 80g Cassette: (Kaseta) Shimano XTR CS-M970 11-32 221g Chain: (łańuch) KMC X9L Gold 106 links + 2 spinki KMC 274g Crankset: (Korby + wkład) Shimano XTR FC-M970 175mm 786g Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XTR FD-M971 Down Swing 150g Pixon, miałeś rację Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Shimano XTR RD-M970 199g nowe kółeczka (shimano xtr) Fork: (Widelec) Rock Shox Reba WC 2007 19 cm karbonowej rury sterowej + poplock 1642g - tu akurat jest kilka gram mniej bo założyłem lżejszy pancerz, i krótszy ale zapomniałem po tym zważyć. Zmienię to następnym razem. Frame: (Rama + śrubki + stery zintegrowane + hak 18g) Fuji Team Issue Carbon 18,5 1430g Handlebar Tape: (Owijka) Silvia Cork Carbon White 32g - nowa, cięższa, ale co tam, podoba mi się Handlebar: (Kierownica) Ritchey WCS Carbon 31,6 138g Pedals: (Pedały) Crank Brothers C 287g Seat: (Siodło) Ritchey WCS White 210g Seatpost: (Sztyca) Ritchey WCS Carbon 31,6 350mm 196g Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) Fuji 24g Skewers: (Zaciski koł) Mavic Crossmax SLR Disc 88g Spacers: (Podkładki pod mostek) Carbon 2x4g + 1x2g 10g Starnut: (Gwiazdka) - wliczona w amor Stem: (Mostek) KCNC SC Wing st-31 110mm 31,8 105gr Tire: (Front) (Opona przednia) Maxxis Larsen TT 405g Tire: (Rear) (Opona tylna) Kenda Karma 440g Top Cap: (Top cap) Top Cap + śruba + sprężynka + dystans 22g UST: (UST) JOE'S SUPER SEALANT + wentylki UST + 2,7bar powietrza(przód 74g, tył 96g) 170g Wheel Front: (Koło przednie) Mavic Crossmax SLR Disc 716g Wheel Rear: (Koło tylne) Mavic Crossmax SLR Disc 859g Misc : (Inne) - osłona ramy: kawałek dętki + taśma 40g - aktualnie nie ma ale jutro, pojutrze założe. RAZEM: 9655g. A teraz kilka uwag. To co zaznaczyłem większą czcionką (5) było wymienione. Dużo wag drobnych części musiałem aktualizować. Waga po prostu pokazywała mi teraz inną masę. Ale takie rzeczy jak korba, rama czy koła i tarcze wcześniej były nie ważone, więc podałem tymczasową wagę z forum light bike. No ale teraz jest już wszystko cacy bo nawet rower na wadze podwieszanej waży 9,65kg (bez 40 g osłony łańcucha), a więc tyle ile wyszło w rozpisce Najwięcej zszedłem na wyrzuceniu dętek i zalaniu zwykłych opon płynem uszczelniającym. Do tego doszły wentylki UST. Ale było warto. Zrzuciłem sporo. Test już był, przebiłem oponę 2 razy gwoździem o średnicy 3 mm. Uszczelnienie zadziałało błyskawicznie. Niestety tylna oponka (Larsen TT) była już tak zużyta że musiałem ją wywalić. Przetarła się i nie dało się jej odratować. Mniejsza masa jest również dzięki nowemu zestawowi Jagwire do przerzutek. Mimo iż założyłem prócz standardowych pancerzy i linek, dodatkowe plastikowe osłonki na linkę w miejscach gdzie jest narażona na działanie błota, waga jest zdecydowanie mniejsza. Myślę że to głównie zasługa krótszych pancerzy które i tak dobrze się układają, no i lepiej to teraz wygląda. Za to przybyło trochę gram na łańcuchu KMC, standardowo przyciąłem go do 102 ogniw ale przy regulacji okazało się że jest za krótki, doszły więc 4 ogniwa no i 2 spinki. Waga KMC X9L Gold i XTR 7701 tej samej długości to tylko 1 gram mniej na korzyść KMC. Co do amora to najpierw zważyłem go z manetką, a następnie po założeniu pękł mi pancerz (był stary). Założyłem więc nowy, Jagewire Rapicod (zostało mi trochę z przerzutek) i nową linkę. Nie chciało mi się jednak znowu rozkręcać całego kokpitu ale myślę że różnica w wadze jest wręcz symboliczna, powiedzmy że 5-10g. Zważę i zmienię rozpiskę przy następnej modernizacji. Nowa owijka na kierownicy jest cięższa od starej, ale kupiłem ją bo jest troszkę grubsza i ciężej ją zabrudzić no i łatwiej się ją czyści. Starsza wyglądała lepiej (jak była czysta), ale ta też mi się podoba Szykują się też małe zmiany w kołach, ale nie wagowe. Po prostu głośno się kręcą (do wymiany łożyska) i mają boczny lekki luz który trzeba zlikwidować odpowiednim kluczem. Jednak zrobię to dopiero za miesiąc, póki co brak środków. Do wymiany pójdą też stery zintegrowane, stare już się delikatnie mówiąc zużyły. Tak jak wyżej, za miesiąc będzie zrobione. Komentarze mile widziane, dorzucam kilka zdjęć zrobionych zaraz po zakończeniu prac i fotkę Bika na wadze podwieszanej (całego roweru nie pokażę bo wtedy nie było by widać wagi na wyświetlaczu, poza tym syf w piwnicy )
  3. W temacie jestem od niedawna więc po prostu pomyłka słowna
  4. Tyle że ja chcę to zrobić z wentylkiem UST, bez żadnej dętki 20 cali.
  5. Taki że oszczędzam mnóstwo kasy. Nie muszę kupować nowych opon pod UST. Poza tym zysk wagowy.
  6. A potrzebuję tego medium uszczelniającego do crossmaxów ? Bo już sam nie wiem, czytałem że nie.
  7. 27 zł za dętkę którą mam rozciąć to drogo. Wentylki ust kosztują 35 zł, ale mimo wszystko dzięki za linka.
  8. Sprawa trochę się przeciągnęła. Ale już czekam na pancerze, kupiłem dwa ZŁOTE łańcuchy KMC, nową owijkę na kierownicę no i zamówiłem też wentylki UST bo niestety nie znalazłem dętek 20 cali presta do systemu ghetto tubeless. Tak więc małe zmiany ale kolejne gramy w dół. Ile ? To się okaże jak będzie nowa rozpiska ps. czy ktoś montował ghetto w ten sposób ? Tzn z wentylkami UST i bez rozciętej dętki ??
  9. Faktycznie nieźle, pozazdrościć.
  10. Póki co zmian kosmetycznych nie planuję. Priorytet to zestaw pancerzy i zmiana systemu dętek na ghetto. Zmiany będą już pod koniec tygodnia. Co do Cranków, tak jak w pierwszym poście, będzie zmiana na Look Quartz gdy zajadę Chrome'y. Będzie też zmiana całego osprzętu na X.0, ale to już w innym rowerze. ps. naklejka "made in taiwan" usunięta
  11. Kurde, akurat te najdroższe
  12. Heh dzięki, w zimę stał nawet w pokoju jeden dzień Co do pancerzy przerzutek to właśnie mam zamiar wymieniać w next week, hamulcowych nie będę przycinał bo musiałbym płyn wymieniać na nowy. A teraz do sedna, poradźcie mi jaki zestaw przerzutkowy nabyć. Mam aktualnie Jagewire Saieo czy Sateo 4.0 i zastanawiam się nad wymianą na następujące: - Shimano XTR - Jagewire Rapicod Black Carbon - Clark's Pre Lube Clarksy są niestety srebrne więc dodaję je do porównania z ciekawości, wolę czarne pancerze
  13. W końcu dodaję galerię zdjęć w przyzwoitej jakości. Oczekuję dalszych uwag. W następnym tygodniu jak dobrze pójdzie przejdę na system ghetto Zdjęcia.
  14. Tanio. A jakie kółka planujesz ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...