Skocz do zawartości

Marcin13

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    153
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Poznań

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Marcin13

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

15

Reputacja

  1. Cześć, rozważam te dwa rowery (żadnego innego). Mam pytania dotyczące tylko framesetów tych dwóch rowerów (co do osprzętu, wyposażenia, kół, opon, geometrii już sobie odpowiedziałem). O cenach tych rowerów i porównaniu do innych także nie rozmawiamy https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-na-wyprawy/checkpoint/checkpoint-alr/f/F224-2/checkpoint-alr-4-gen-3/49973/5332843 https://www.specialized.com/pl/pl/diverge-3-alloy-shimano-cues/p/4223510?color=5448965-4223510 Więc proszę o odpowiedzi, sugestie: 1. Trek ma hak UDH i suport T47, Spec tradycyjnie. Czy do duży plus (a może minus) dla Treka? Może (ale tylko może) w przyszłości chciałbym założyć do któregoś z nich osprzęt bezprzewodowy Sram Apex XPLR AXS (bo póki co sporo tańszy od Shimano), czy hak ma tutaj znaczenie? 2. Czy jakość aluminium z którego wykonane są ramy, ich wykonanie, malowanie, bazując na doświadczeniach użytkowników, może się między nimi różnić czy raczej to podobny poziom? 3. Trek ma pełne wewnętrzne prowadzenie pancerzy (od góry główki ramy po tylne widełki) i wygląda ładniej, Spec ma prowadzenie tylko w rurze dolnej/skośnej ramy. Jakie rozwiązanie byście preferowali? 4. Czy obsługa posprzedażowa, reklamacyjna Treka jest rzeczywiście tak dobra jak mówią i jak się ma do tego obsługa Specializeda? Gdyby ktoś miał chęć odpowiedzieć na któreś z pytań to z góry dziękuję.
  2. Witam, nie chcę zakładać nowego wątku, szybkie pytanie przed zakupem, Giant Contend AR (aluminium), czy takie wgniecenie jest groźne?
  3. cześć, czy 130zł + wysyłka za te dwie torebki by Ciebie satysfakcjonowało?

  4. @combi Nie wiem jaką masz nadwagę, ale koleś z tego zdjęcia przejechał 600km "na raz". Tak jakoś mi się przypomniało. Jak się chce to można bardzo dużo.
  5. dziwne, że jeszcze nikt Ci nie napisał o mostku bez obrócenia na minus nie będzie pro euro stylówy
  6. Hej, ładna maszynka, do tego za tak małą kasę. Mógłbyś tak z grubsza podać w jakich cenach udało Ci się nabyć poszczególne elementy? czy zakup framesetu i/lub kół, także mieści się w tych 2k zł? Pytam, bo sam myślę o złożeniu czegoś i chciałbym wiedzieć za ile można trafić poszczególne elementy.
  7. Jeśli ktoś maksymalnie przejeżdża jakieś skromne dzienne dystanse typu 100-150km, to nigdy nie zrozumie po co są potrzebne tak "wielgaśne" bidony Pozdrawiam
  8. Do jakich celów będziesz używała roweru? Bo jeśli np. do przejażdżek po okolicy to moim zdaniem nie ma sensu dokładać do Unibika. Poza tym czy koniecznie potrzebujesz rower z bagażnikiem i dynamem w piaście? Lampkę możesz sobie dokupić taką na baterię, a bagażnik jeśli będzie potrzebny. Bez tego rower będzie odczuwalnie lżejszy. Np: http://www.unibike.pl/flashlds.html http://rowerykands.pl/rowery/32-kands-maestro-damski-28.html http://www.kross.pl/pl/2014/cross/evado-1-0 Ten Kross jest lżejszy o 2,5kg od tego Krossa co podałaś. Jeśli jednak chcesz roweru do wyjazdów kilkudniowych to jest bardziej skomplikowana kwestia Staraj się też negocjować cenę roweru, te 5-10% rabatu możesz uzyskać.
  9. Hej, mam 170cm wzrostu, wew. nogi ok76-78cm. Czy Bulls Copperhead 3: http://www.bulls.de/en/bikes/show/copperhead-3/#close w rozmiarze 41 będzie ok? Rura podsiodłowa ma 41cm, rura górna horyzontalnie 575cm. Nigdzie nie mogę znaleźć jaki jest przekrok w tym rozmiarze. Chciałbym mieć trochę luzu gdy stanę pośrodku górnej rury, na pewno nie "na styk". Chciałbym również, aby pozycja na Bullsie była bardziej 'zrelaksowana' niż sportowa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...