Skocz do zawartości

kouczan

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Michał
  • Skąd
    Częstochowa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika kouczan

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Reaktywny
  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

1

Reputacja

  1. Korba chcę zostawić oryginalną, czyli 105 2 blaty 50/34.
  2. Teraz doczytałem że w przypadku 810 maksymalna zębatka to chyba 34, w takim razie chyba powinienem zamontować GRX812.
  3. Pacjent Triban RC520 z grupą 105 R7000. Chciałbym wrzucić tam kasetę 11-40 i przerzutkę GRX810. Klamkomanetka z R7000 ogarnie tę przerzutkę?
  4. Na wertepy po których jeżdżę to mi Giant Roam starcza. Jeżdżę w okolicach Częstochowy, więc Jura plus bardziej płasko na północ, ale planuję zabrać rower w jakiś górki (asfalt i lekki szuter). Gravel byłby spoko ale nie potrzebne mi na wejściu opony 45mm i sporo graveli ma napęd z jednym blatem z przodu a tego chyba nie chcę (żona ma Liva z jednym blatem i narzeka). Taki road+/endurance byłby idealny. Fajny rower ma Rose ale tam wchodzi maks chyba 32mm opona no i jest na 105ce. A po co mam zmieniać rower jak dostanę właściwie to samo z dopłatą 7k do karbonowej ramy (Tribana kupiłem jeszcze jak kosztował chyba 3.2k). Defy jest jakoś kosmicznie wyceniony za to co oferuje. Na Superiora zerkałem ale na wersję XR 9.5 GF, ale ma koszmarne malowanie, zupełnie zresztą jak Grail CF7.
  5. Cześć. Ujeżdzam obecnie Tribana RC520 ze 105ką i oponami 32mm. Jeżdżę nim głownie po asfalcie, ale jak mnie najdzie albo trasa tak się poprowadzi to bez obaw wjeżdżam nim wszędzie. Szukam jakiegoś następcy. Wymyśliłem sobie, że chcę ramę karbonową, podobną do Tribana pozycję (czyli na pewni nie szosa aero), możliwość montażu opon 35mm i napęd GRX 820. Dlaczego taki napęd? Dlatego, że nie mam nie wiadomo jakiej nogi i na dłuższych podjazdach >6% już się muszę umęczyć. Z drugiej strony przełożenie 50/32 jest wykorzystywane bardzo rzadko. Po płaskim przeważnie jadę na dużym blacie z przodu i w środku zakresu kasety. Dlatego pomyślałem, że GRX820 z korbą 48/31 i kasetą 11-36 będzie lżej na podjazdach, a na płaskim czy na zjazdach i tak mi na pewno nie braknie. Tak poprzeglądałem trochę tych rowerów (może niezbyt uważnie) i póki co znalazłem Scultura Endurance GR 5000 od Meridy. Znacie może jeszcze jakieś inne modele którym warto byłoby się przyjrzeć? Budżet mogę nagiąć w razie co.
  6. Ale u mnie przy planowaniu w Locusie wygląda to podobnie. Jak zaimportuje gpxa do Connecta to widać te moje POI (nawet z opisami jakie były w Locusie). Następnie po wysłaniu kursu do urządzenia i odpaleniu nawigacji te punkty pokazują się na mapie i na liście punktów trasy (nawet pojawia się dystans do nich na tej liście). Problem jest taki, że wystarczy że ruszę się z miejsca to prawie natychmiast wszystkie znikają z listy (zostają tylko jako ikony na mapie).
  7. Trochę to bez sensu bo w natywnej aplikacji Garmina też te punkty widać. Przy którejś trasie dodałem sobie nawet od czapy jakieś punkty bezpośrednio z Connecta i EE2 zachował się dokładnie tak samo.
  8. Mam pytanie o sygnalizacje POI na trasie. Robię sobie trasy w desktopowym planerze Locusa. Dodaję tam swoje własne POI i po nich prowadzę ślad. Po wyeksportowaniu gpxa i zaimportowaniu do do Garmin Connect te punkty wyświetlają się normalnie jako punkty trasy. Wysyłam następnie kur do EE2. Myślałem, że w ten sposób Garmin będzie mnie informował o zbliżaniu się do tych POI (szczególnie że jest możliwość wyboru pola: Dystans do następnego punktu). Jednak mój EE2 zachowuje się jakoś dziwacznie: wybieram kurs, daję jedź i owszem te moje punkty POI wyświetlają się na liście, ale jedynie do momentu kiedy nie ruszę. Jak tylko ruszę to na ekranie po kolei pojawiają się monity o tych punktach i wszystkie znikają z listy. Robię coś nie tak czy ten typ tak ma?
  9. Dokładnie. Wrzuciłem tam testowo plik ze swoimi POI i ładnie zaimportował je na mapę. Plik z folderu zniknął, a ja nie mogę usunąć za diabła zaimportowanych POIów.
  10. @spidelli u mnie właśnie pojawia się problem z miejscem, a że ten Jari jest w nienajgorszej cenie to tak się zacząłem przymierzać do jakiegoś gravela. Jeszcze biorę pod uwagę zakup z czasem drugiego kompletu kół, żeby oponę powiedzmy w okolicach 45mm mieć na wyjazdy z sakwami, i jakąś w okolicach 30mm na trasy gdzie będzie przewaga asfaltów.
  11. Ale ja pytałem o urządzenie a nie aplikację.
  12. Cześć. Obecnie jeżdżę na Tribanie RC520 (z oponami 32) i Giant Roam 0 (z oponami 1.75). Zastanawiam się nad zakupem roweru, który zastąpił by oba wymienione. Moja jazda to głownie weekendowe wycieczki (jak przewaga asfaltów to biorę Tribana) plus od czasu do czasu kilkudniowa jazda z sakwami (Roamem). Jak trzeba to jadę po asfalcie, ale jak jest możliwość poprowadzenia trasy po terenie to wybieram jakieś szutrówki albo polne drogi. Zainteresowałem się wymienionym w tytule tematu Fujji Jari 1.1. Ma sporo otworów montażowych, interesujący mnie napęd z dwoma blatami z przodu i cena nie zabija. Myślicie że zastąpi dotychczasowe rowery (na asfaltach się będzie dało pocisnąć, poradzi sobie też w terenie i będzie się go dało osakwić)? Zerkam jeszcze na Eskera 6.0 albo Grizla. Jakieś inne pomysły, czy może jednak zostawić sobie oba użytkowane dotychczas i nie szukać dziury w całym? 😉
  13. Cześć. Ruszyło się może coś w temacie nawigacji z powiadomieniem o zbliżaniu się do własnych POI, które nie są elementem śladu? Zakupiłem EE2, ale za cholerę nie potrafię ustawić tam alarmu przy zbliżaniu się do mojego własnego POI. ps. odnośnie pytania w poprzedzającym poście - to się da ustawić z automatu. Dajesz prowadzenie i tam ustawiasz katalog z punktami które będą sygalizowane np. pikaniem gdy zbliżysz się do takiego POI na zadaną odległość.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...