Skocz do zawartości

piotrekbe

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    piotrek

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika piotrekbe

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

9

Reputacja

  1. Korba sprzedana
  2. Sprzedane obie tarcze
  3. Tarcza hamulcowa Shimano SM-RT70 160mm CENTERLOCK Nowa, nigdy nie montowana w rowerze. Cena za szt. 60 zł. Mogę wystawić komplet 2 szt. za 100 zł - proszę o kontakt. Szczegóły na OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/tarcza-hamulcowa-shimano-sm-rt70-160mm-nowa-CID767-ID163kJ7.html
  4. Suport Shimano SM-BB72-41 Suport do roweru szosowego, press-fit. Nowy, nigdy nie montowany. Brak oryginalnego opakowania. Cena 35 zł + przesyłka OLX Szczegóły na OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/suport-shimano-sm-bb72-41-nowy-CID767-ID163jyy.html
  5. Używana korba szosowa Shimano 105 FC-R7000 Tarcze: 52-36T Długość ramienia 172,5mm Do napędu 2x11. Cena 150 zł + przesyłka OLX Korba używana, przebieg ok. 3 tyś km. Widoczne ślady użycia, otarcia itp. Tarcze wg mnie spokojnie przyjmą nowy łańcuch. UWAGA - ze względu na częste wyjazdy, wysyłka towaru jedynie w weekendy. https://www.olx.pl/d/oferta/korba-shimano-105-fc-r7000-dl-172-5mm-52-36t-CID767-ID163m3f.html
  6. Na sprzedaż używana opona Giant Gavia Course 1 700x25c tubeless, zwijana. Używana, przebieg ok. 500-1000 km. Bieżnik niemal bez śladu zużycia. Od strony wewnętrznej widoczne ślady zalewania mlekiem. Cena 90 zł szt. + przesyłka OLX. Dla forumowiczów komplet 2 opony za 150 zł + przesyłka OLX - proszę się odezwać w temacie. UWAGA - ze względu na częste wyjazdy, wysyłka towaru możliwa tylko w weekend. Zdjęcia na OLX: https://www.olx.pl/d/oferta/opona-giant-gavia-course-1-700x25c-CID767-ID163llA.html
  7. Kupię/przyjmę używaną obejmę prawej manetki Deore XT SL M8000 lub uszkodzoną całą manetkę, byle miała obejmę.
  8. 10 lat jeździłem na przełaju z korbą 46-36 i na cienkich gumach. Wystarczało, żeby na lokalnych ustawkach się trzymać z główną grupą. Sprinty na koniec i tak odpuszczałem. Potem 2 lata jeździłem już na typowej szosie z korbą 53, samotnie, bo ustawki odpuściłem kilka lat temu i uznałem, że tarcza jest za duża. Od kilkunastu dni jeżdżę na korbie 50. Powinno być OK.
  9. Ad2, odwinąć owijkę, poluzować śrubę mocowania i ustawić w odpowiedniej pozycji Ad 3. W starych klamkach nie było śruby regulacyjnej odstępu, tylko gumowe podkładki (są na allegro):
  10. https://www.olx.pl/d/oferta/korba-szosowa-shimano-fc-rs510-2x11-52-36t-172-5mm-CID767-IDWN7VU.html Korba szosowa Shimano FC-RS510 Napęd 2x11 (52-36T) Ramię: 172,5mm Zdjęcia i szczegóły w linku.
  11. Dodam, że z przodu będzie sztywny widelec, zamiast amortyzatora. Sztywne, o ile wiem (?), są zazwyczaj trochę niższe od amortyzatorów. Obniżenie przodu obniży też pewnie położenie górnej rury. Niestety Flyxii nie podaje wysokości swoich widelców.
  12. Cześć, poproszę o poradę. Zamierzam poskładać 29era na ramie Flyxii. Mam 180 cm wzrostu i długość wew. nogi ok 80-81 cm długość ramienia ok. 60 cm. W załączniku geo 17' i 19' Generalnie porównując z geometriami ram innych producentów i ich kalkulatorami to raczej wygląda, że 19' jest odpowiednia, ale już np. kalkulator Meridy nie wyklucza również na rozmiaru 17'. Do jakiego byście się skłaniali? PS Informacyjnie - jeżdżę na szosie GIANT TCR roz. M/L ze strony: flyxii.com
  13. Właśnie jestem w trakcie serwisu. Co prawda korek nie wypadł, ale jest na wpół wybity. Już kiedyś musiałem go młotkiem dobijać, ale widać nie trzyma się, pora go przykleić. Olej w dolnej ladze był pod dużym ciśnieniem, więc chyba rzeczywiście musiał zlać się z komory MC. Odkręcając śrubę solidnie opryskałem balkon i siebie. sh*t happens.
  14. Cześć Pacjent to Tora 318 SA z Motion Control, a jeśli chodzi o objawy to: jakiś czas temu zaczął stukać, akurat dzien przed wyjazdem w góry, więc dałem sobie spokój z serwisem i jeździłem dalej (szczególnie, że na beskidzkiej rąbance stukot gubił się w ogólnych odgłosach). Przejechałem tak pewnie z 500 km i dziś na sucho ugiąłem w domu i czuję, że coś jest nie tak. Generalnie się utwardził, a przy ugięciu szybko wraca do pozycji wyjściowej (trochę jak jakiś tani sprężynowiec) i co najlepsze bez różnicy czy komora jest napompowana czy nie. Co może powodowac takie objawy? Mam podejrzenie, że mógł wypaść dolny korek goleni w której jest MC i olej zlał sie na dół, ale czy to by powodowało takie objawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...