Skocz do zawartości

Anemia221

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    135
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Bartłomiej
  • Skąd
    Świdnik/Lublin

Osiągnięcia użytkownika Anemia221

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

4

Reputacja

  1. pamiętaj jutro rano pod wikingiem.

  2. Rower ma się dobrze no i ten teges (no żeby nie robić off topic, ) @Sorcerer Ok, bardziej pasuje mi piątek, bo w sobotę dzień przed startem wsuwam tylko suche kluski z czystą wodą przez cały dzień i leże nieruchomo oglądając filmy kolarskie na pc(youtube,itp) Trasa - owszem, czaderska nowość ;D Co do kasku - tak znam, jest taka drużyna w której miałem jezdzić(zrezygnowałem bo wtedy 90% startów to była by szosa i trzeba było się bawić w licencje itp) Mayday Team Cycling Team i oni wszyscy mają kaski catlike whisper, jedni M drudzy S.. myślę, że nikt sie nie odważył na "elkę" bo wiadomo, lepiej żeby cisnął w głowe ale dobre te 15 gram lżej . Większość to moi znajomi także może ktoś sie skusi na piątkowy objazd A jak nie to jedz do inżynierii, z tego co pamietam to mieli kiedys catlike(w styczniu przynajmniej były, a teraz to nie patrzyłem).
  3. Nooo, co do przerzutki to zrobiłem podobnie przyznam się szczerze, udało mi się "rozgraconego" SLX'a sprzedać za 70zł, a nowa XT wyniosła mnie 140zł także niewiele dopłaciłem a mam nowy sprzęt na kolejny sezon, może nawet dwa. Zawsze zakładałem ze nie sprzedam tej starej, kółka to były w kiepskim stanie.. i na dodatek latały na 5mm w poziomie ;p sprężyna też nie świeża(gdzieś tak spokojnie 10tys km przejechała od czerwca 09) także widziałem tylko przyszłość w formie kupujemy nowe a stare zostaje w piwnicy, a wtedy - 140zł na minusie Także podsumowując poszukaj naiwnego kupca na "legendarnego SLXa, który pracuje lepiej niż wszystkie inne" i z odwagą kup coś nowego no i zawsze to kilkadziesiąt gram mniej!
  4. Do roweru dojdzie nowa dętka na tył - Maxxis Fly Weight 26, w starej już nie ma schodziło mi na treningu powietrze i coś mi się dziura nie chciała uszczelnić mleczkiem, pompowałem z 10 minut aż pod koniec wygięła i zerwała się końcówka wentylka @Sorcerer Jasne, ja jadę na objazd grupowy w sobotę (FIT), niedziele (mega) oraz na tygodniu ze dwa razy (mega) bardziej rekreacyjnie także z OGROMNĄ chęcią sie z Tobą wybiorę.. hehe będzie o czym gadać w czasie jazdy
  5. @Sorcerer: pisałem Ci w poniedziałek od rana na GG, niestety nie odpowiadałeś Rower przeżył zawody, kaseta się nie odkręciła do dziś(jupi). Miałem tylko pewną stłuczkę i lekko porysowałem to i tamto. Pytanie: Którą dętkę wybrać? Schwalbe xx light czy continental supersonic? Słyszałem, że ten supersonic jest wart swojej dużej ceny, podobno ma dużą odporność na przebicia.(czy to prawda? )
  6. No nie wiem panowie, nawet na stronie producenta jest napisane, że F99 120mm na śrubach stalowych waży 111gram, a na tytanowych 103. Wychodzi 9 gram. W moim przypadku na tytanowych śrubach wychodzi 104-105gram, czyli podobnie jak na stronie producenta zapraszam na stronę: http://www.syntace.com/index.cfm?pid=3&pk=390 łał czad!
  7. Nakręciłem nakrętkę bardzo mocno, zobaczymy jutro po zawodach @Fuldi Co do koszyka masz 100% racje! Stery również, zwłaszcza, że aktualne są nieźle zjechane, jednak rama to daleka droga-raczej inwestycja na rok 2011 :/ W sumie bez ramy też zejdę poniżej 10kg, lecz czy jest sens wymieniać śrubki na tytan i zmieniać pierdołki żeby było 9xxx zamiast zbierać na ramę? Wg mnie nie ma. Aha i zapomniałem w rozpisce dodać, że mostek jest właśnie na 6ciu tytanowych śrubach. Bezsens, no ale były już jak kupowałem mostek. Stalowe - 111gram.. tytan 105 (wow!). 6 gram, super się kalkuluje biorąc pod uwagę cenę jednej śruby tytanowej
  8. No pewnie, nakładam nakrętkę klucz taki na nakrętke i na nią klucz francuski, dokręcam całkiem mocno Duuuuużo mocniej niż chociażby tarcze na centerlocka! A czy to jest 40Nm, nie wiem Dziś spróbuje jeszcze raz
  9. 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram (ważone) - NA SPRZEDAŻ, model 2008(dałem wtedy 300zł), cena do negocjacji 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram (ważone) 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 + 6 gram vincere sruby (nieliczone jeszcze podkładki) 250 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 + 20gram adapter + 6gram vincere sruby (nieliczone jeszcze podkładki) 282 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) +40(pancerze, a linki wliczone w manetki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 261gram (ważone) 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 265gram + spinka sram power (ważone) 10.Crankset: (Korby) - shimano SLX 887gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – XT sgs 224gram (ważone) 13.Fork: (Widelec) - F1 RST Platinium Air RL ~1540gram(z przyciętą rurą, ważone) 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1825gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram (ważone) 17.Handlebar: (Kierownica) Easton EC90 carbon 25,4, 106gram(ważone) 18.Handlebar Tape: (Owijka) BRAK 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 116gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M970 320gram 21.Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XC gel flow 174 gram (ważone) 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 186gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 - 18(monitorki) (z linkami) 270 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR 128gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) 16gram 27.Starnut: (Gwiazdka) 10gram 28.Stem: (Mostek) Syntace F99 120mm, 105gram(ważone) 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 428gram (ważone) 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 454gram (ważone) 31.Top Cap: (Top cap) NECO 19gram 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram(x2~195, ważone) 33.Wheel Front: (Koło przednie) 728gram (ważone) -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 846gram (ważone) -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) Sapim CX-RAY + sapim polyax red -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : * pulsometr donnay ? * odblask kellys mazovia mtb 22gram * mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram * sigma 1106 ? suma (bez misc) = 10180 (nieliczone podkładki do hamulców no i rogi które mam już zdjęte) Szprychy mocno naciągnięte(lekko spuściłem ciśnienie w oponach). Byłem w serwisie, odkręcili bębenek, nasmarowali wszystko i skręcili lekko konusy. Puki co działa, tyle że nie słychać zapadek tzn jak nie kręcę pedałami to nie słychać tzw. "cykania". Mi taki wariant odpowiada(cisza, spokój), oby tylko to nie była oznaka kolejnych problemów bębenkowo-piastowych. Wymieniłem: Mostek, kierownice, przerzutkę tylną(na starą był kupiec). Sprzedaje rogi, bo do kierownicy tej nie można montować, a w sumie i tak mało ich używałem. Teraz nowy problem jaki się pojawił to ciągle latająca kaseta... nakrętkę dokręcę i?. po lepszym depnięciu się odkręci.. nawet jak użyje dużo siły przy zakręcaniu jej. Bębenek się już nieźle porysował Czy to może być wina nakrętki czy raczej gwintu na który się ją wkręca? :> (oby to pierwsze)
  10. nabiał napisał wtedy ogółem odnośnie moich wcześniejszych rozmyśleń, to tyczyło się wcześniejszej wypowiedzi, a odpowiadając na Twoje pytanie to szprychy raczej nic do tego nie maja :-) Ew na upartego można się czepiać, że im cieższe szprychy tym koło dłużej się kreci "na luzie", ale w tym przypadku to nie ma znaczenia.
  11. Finał będzie taki, że pójdę na "łatwiznę" i pojadę gdzieś za miasto do lepszego serwisu, zostawię im koła na kilka dni(trzeba będzie wyjąć zimówkę...) powiem w czym problem i naciągnął mi wszędzie szprychy, z przodu wymienią nypelki przy okazji(w sumei sam to sobie moge zrobic), zrobią serwis tylnej piasty, niech wymienią łożyska, nasmarują bębenek, przetrą i skręcą porządnie, ale z umiarem. Innego pomysłu nie mam, samemu nawet nie mam narzędzi ani pewności. Zresztą mam dość tych kół i możliwe, że się ich pozbędę, jeżeli coś od serwisanta usłyszę negatywnego co do ich stanu i skończę zabawę z light kołami i kupie cos w stylu crossmax XL disc. ... chyba, że macie jakieś inne pomysły.. ja już opadam z sił bo od początku coś w nich nie jest tak, a już sporo w nie włożyłem.
  12. OK. W takim razie w czasie wymieniania nypli z przodu potem pójdę do serwisu aby mi mocno naciągneli szprychy. To jest przód to może nie pęknie, niedługo ma dość opona z przodu 2.1 rocket ron to zakładając ciute mniejsze ciśnienie niż aktualnie - jakaś amortyzacja będzie. Pamietaj, że z tyłu nie mam takich szprych już, nie wiedziałem, że sztywne koło z przodu też ma znaczenie tak jak na tyle. Piszesz konusy... Tzn. że mają już swoje przejechane i należy wymienić konusy? Jakie byś polecał?
  13. Panowie coś jest źle... Albo geometria do dupy, albo coś z kołami lub korbą. Od czasu nowego CFG cały czas miałem wrażenie, że się dupnie jezdzi. Miałem okazje przejechać się wczoraj na rowerze merida okolo 14 kg z moimi starymi kołami(które mu sprzedałem) i normalnie rower latał, szybował i po 50kmh, lekko się depnęło i się szybko rozpędzał. No to nie był efekt placebo, bo podchwytliwie zapytałem kolegę, który wtedy jezdzil moim i jezdzilo mu się dużo gorzej. Tego samego dnia miałem okazje przejechać się na krossie a6 deafult około 13kg i rower po prostu rakieta, może nie tak zwrotny(kwestia pewnie ze miał mostek na plus a ja na minus), ale przyspieszenie i sama jazda rewelka. -Sprawdzałem nową korbę, kręci się bez łańcucha dobrze, tak jak stary firex. 0 luzów, 0 ocierania na łożyskach. -Podniosłem o 3mm sztyce(mialem troche za nisko, nawet pojawiły sie problemy z kolanem) i siodło dałem do tyłu z lekkim skosem do dołu (wczesniej bylo o 3mm nizej i siodło na maks do przodu z lekkim skosem ku górze) = dalej ja było źle tak i jest. -porównałem koła, moje tylne koło kręci się po maksymalnym rozpędzeniu(korbą na najwiekszym przełożeniu, kadencja jakas 60/70) jakieś 1min, stare novatec kreciło sie ponad 6 minut. -przednie koło kreci się o połowe za krótko ale to lepiej niż tylne. -Tarcze raczej nie ocierają, jedynie tylna tarcza ma bicie ale nie ociera o klocki, bo spuściłem trochę płynu z hampla i cofnąłem tłoczki. Nie mam pojęcia, może macie jakieś sugestie/pomysły lub po prostu zdjęcia jak powinna być ustawiona geometria, aby był tzw."kop po dociśnięciu" ? Przysięgam wam, że tą samą opinie ma sporo ludzi, którzy jezdzili na mej maszynie i żadne efekty placebo nie wchodza w gre. Jezdzi się minimum 30-40% gorzej vs kross deafult czy ta merida. A już jak mam porównać np scotta scale 30 na crossridach to bajka, nie ma jak porównać inna klasa(jak inny rower) a osprzet podobny..
  14. Mmmmm! Miałem przyjemność wczoraj sobie go podnieść, zobaczyć z bliska na objezdzie trasy GIGA ŚLR w Daleszycach. W realu prezentuje się świetnie, jedynie czego bym się czepiał to szprych... Chłopak jest bardzo odważny jeżeli pakuje się w takie obręcze i w takie szprychy ;D Zakładając moją wagę(74), do tych obręczy nie wiem czy takie cx-raye by dały rade i były wystarczająco sztywne. Co ciekawe na zjazdach które były dość wymagające technicznie to kolega był na przedzie pędząc po 40-50kmh. No naprawdę medal się należy, bowiem sam nie ukrywać będę, że na zjazdach bałem się przekraczać 30kmh, aby moje revo i 717 z przodu się nie wycentrowało na kamieniach. Ogółem ładniejszego i zarazem lżejszego roweru na oczy nie widziałem, piękne złote piasty, tarcze bębenek można usłyszeć w promieniu kilkuset metrów ehhh :-)
  15. No to faktycznie lekko UPDATE: 1.Bar Ends: (Rogi) - soul kozak 44 gram (ważone) 2.Bar Plugs: (Korki do kierownicy) – soul kozak 3 gram (ważone) 3.Bottle Cage: (Koszyk na bidon) - kellys squad 45gram 4.Brake (Front): (Hamulec przedni) - avid elixir r 244 + 6 gram vincere sruby (nieliczone jeszcze podkładki) 250 5.Brake (Rear): (Hamulec tylny) - avid elixir r 256 + 20gram adapter + 6gram vincere sruby (nieliczone jeszcze podkładki) 282 6.Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) jw. 7.Cables: (Pancerze i linki) +40(pancerze, a linki wliczone w manetki) 8.Cassette: (Kaseta) - shimano XT 32-11 261gram (ważone) 9.Chain: (łanńuch) - shimano XTR 265gram + spinka sram power (ważone) 10.Crankset: (Korby) - shimano SLX 887gram 11.Derlr (Front): (Przerzutka przednia) – SLX 160gram 12.Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) – SLX sgs 264gram 13.Fork: (Widelec) - F1 RST Platinium Air RL ~1540gram(z przyciętą rurą, ważone) 14.Rear Shock: (Damper) brak 15.Frame: (Rama) kross a6 2009 18' ~ 1825gram 16.Grips: (Gripy) ritchey wcs 22gram (ważone) 17.Handlebar: (Kierownica) truvativ stylo 195gram 18.Handlebar Tape: (Owijka) BRAK 19.Headset: (Stery) Super Express H-142 116gram 20.Pedals: (Pedały) PD-M970 320gram 21.Seat: (Siodło) Selle Italia SLR XC gel flow 174 gram (ważone) 22.Seatpost: (Sztyca) promax carbon 27x350, model 2010 186gram 23.Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) accent light 20gram 24.Shifters: (Manetki) SLX 288 - 18(monitorki) (z linkami) 270 25.Skewers: (Zaciski koł) shimano XTR 128gram 26.Spacers: (Podkładki pod mostek) 16gram 27.Starnut: (Gwiazdka) 10gram 28.Stem: (Mostek) truvativ XR 3D 172GRAM 29.Tire (Front): (Opona przednia) schwalbe nobby nic 1.8 evo, 428gram (ważone) 30.Tire (Rear): (Opona tylna) schwalbe racing ralph 2.1 evo, 454gram (ważone) 31.Top Cap: (Top cap) NECO 19gram 32.Tubes: (Dętki) schwalbe XX light 97gram(x2~195, ważone) 33.Wheel Front: (Koło przednie) 728gram (ważone) -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) DT swiss revolution 1.8-1.5-1.8 -Rim tape: (Opaska) no name 34.Wheel Rear: (Koło tylne) 846gram (ważone) -Hub: (Piasta) XTR 975 -Rim: (Obręcz) Mavic XC 717 -Spokes: (Szprychy) Sapim CX-RAY + sapim polyax red -Rim tape: (Opaska) 35. Tarcze XTR (te z pająkiem) ~255gram Misc : * pulsometr donnay ? * odblask kellys mazovia mtb 22gram * mleczko NO-FLATS(~) na koło 60ml/gram * sigma 1106 ? suma (bez misc) = 10420 (nieliczone podkładki do hamulców) sztyca: Jak wymienie tą ciezką śubę na tytan to będzie -10gram. plany na przyszłość(kolejność ala oś czasu): 1.Wymiana śrubek w korbie na czerwone. Tutaj kieruje pytanie czy warto dopłacać do tytanu? (stracę na sztywności biorąc alu?) 2.Nakrętka kasety ProBolt czerwona 3.śrubka od zacisku sztycy na czerwoną, zapewne alu 4.kierownica KCNC SC Bone scandium 31,8mm 128gr (zysk 67gram) 5.mostek KCNC SC Wing st-31 120mm 31,8 108gr (zysk64gram) lub mostek o POŁOWE TAŃSZY - KCNC Team Issue ST-21 31,8mm 120mm 113gram (zysk 59gram) 6. Carbonowy koszyk na bidon(firma Vincere) - 18g, 27gram zysku. 7.rama na ...?... na pewno coś poniżej 1500gram. Mile widziany karbon, ale to nie jest 100% konieczność, bowiem przeliczyłem się w kosztach 8. Tytanowe Ośki vincere ( osie )do pedałów Shimano (waga osiek to 57gram)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...