Skocz do zawartości

Gabryk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Patryk
  • Skąd
    Wrocław

Osiągnięcia użytkownika Gabryk

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

3

Reputacja

  1. Gabryk

    Level A7

  2. Myślę że każdy sobie zdaje sprawę że nie powinno tak być, tylko jak w takim razie walczyć z takim zachowaniem "renomowanych" serwisów. Jako laik w tym temacie nie posiadam wystarczającej wiedzy żeby im wytykać błędy, poza tym i tak ja mogę mówić swoje, a oni niestety swoje, będą upierać się że amor działa dobrze, a rysy powstają po powłoka jest taka a nie inne itd. itp. Niestety to mydlenie oczu klientom. :/ To mów pierwszy kontakt z RockShoxem i nie wiem czy nie ostatni, skoro tak traktuje się klienta. I tak jak Tobo napisałeś, obawiam się tylko że jak później pojawię się z amorkiem bo sprawa się pogorszy to zgonią winę na mnie, że np. źle użytkowałem/serwisowałem amor.
  3. Witam ponownie wszystkich, Na obecną chwilę nie udało mi się niestety nic wywalczyć, no może poza faktem iż amorek był serwisowany i wymienili olej i smary. Z serwisu Harfa we Wrocku dostałem odpowiedź o treści: "Amortyzator został sprawdzony. Nie stwierdzono wad fabrycznych. Rysy nie są na tyle głębokie aby mogły wpływać na pracę amortyzatora. Na tym rodzaju pokrycia goleni stalowych mogą pojawiać się ślady powstające podczas normalnego użytkowania. W amortyzatorze nasmarowano gąbki, ślizgi i uszczelki oraz uzupełniono olej smarujący w goleniach dolnych" Oczywiście byłe też w 2 innych serwisach przed oddaniem roweru do reklamacji i tam od razu powiedzieli żeby oddawać i walczyć o wymianę, ale w tym momencie pozostaje straszenie RockShoxa (lub raczej jego serwisy) rzecznikiem praw konsumenta i niezgodnością towaru, ale to raczej kwestia sprzeczna, nie do końca jasna. Myślałem jeszcze nad napisaniem maila z zapytaniem bezpośrednio do RockShoxa do stanów, z samej ciekawości czy oni też uważają że tak może być. Ja na chwilę obecną postanowiłem odpuścić. Mam kwitek że amor był na reklamacji, plus porobiłem dokładne zdjęcia rys. Jeżeli wada będzie się pogłębiać i zacznie wpływać na pracę amortyzatora, np. straci on szczelność wtedy zacznę walczyć. Bo na chwilę obecną faktycznie nie wpływa to na pracę amorka, a rys nie widać jeśli dobrze się człowiek nie przyjrzy pod światło. Smutne tylko jest to że znajomy ma RS Tore (chyba dobrze pamiętam) i przez 8 lat nie była nawet serwisowana a na goleniach nie ma żadnej rysy!
  4. Dziękuję wszystkim za rzetelną dyskusje i cenne rady. Udam się czym prędzej do serwisu i będę walczył do upadłego. Co do przebiegu to rower przejechał może z 40-50 km. Trasy mieszane asfalt, lekki szuter, 50/50. Pozdrawiam.
  5. Rower ma 6 dni i już piasek pod uszczelkami? Czyli trzeba wybrać się do sklepu i oddać rower na gwarancję, bo chyba coś jest nie tak. Dzięki za odpowiedź.
  6. Witam, Zakupiłem ostatnio rower posiadający przedni amortyzator firmy Rockshox, model 32 TK Solo Air. Rower ma niecały tydzień, niestety po dwóch przejazdach na górnych goleniach pojawiły się niepokojące rysy. Moja wiedza nie pozwala na oceną aktualnej sytuacji, dlatego prosił bym o ocenę tych uszkodzeń. Na obu goleniach pojawiły się pionowe rysy, po kilka na goleń. Dodatkowo na prawej goleni pojawiły się zupełnie nietypowe rysy poziome. Wszystko widać na kilku przykładowych zdjęciach. Obawiam się że ten stan będzie się pogarszał. Dodam że na razie są one niewyczuwalne pod palcem, więc raczej nie wpływają na szczelność, zresztą golenie są suche po przejazdach, więc smar ani olej nie wyciekają. Pionowe rysy: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5722113/foty%20rower/WP_20140322_006.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/5722113/foty%20rower/WP_20140322_012.jpg Poziome rysy: https://dl.dropboxusercontent.com/u/5722113/foty%20rower/WP_20140322_010.jpg https://dl.dropboxusercontent.com/u/5722113/foty%20rower/WP_20140322_015.jpg
×
×
  • Dodaj nową pozycję...