Skocz do zawartości

exocet

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    348
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    2

Ostatnia wygrana exocet w dniu 10 Lutego 2011

Użytkownicy przyznają exocet punkty reputacji!

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jeżyk
  • Skąd
    3city

Osiągnięcia użytkownika exocet

Znachor

Znachor (6/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

17

Reputacja

  1. 1400 km - w terenie czy po asfalcie to robi różnice .. czy Conti zawyża chyba nie bardzo, RK i XK w wersji RS a także zwykłe zwijane wyglądają na znacznie szersze od np Rocket Rona, mam też XK 2,4 i jest naaprawde duży balon , znajdź w galerii wstawiłem tam porównawcze fotki Xkinga i RK Race King jest wyższa i przez to bardziej komfortowa, z kolei XK daje rade nawet w błocie. Mam info dla uszczelniających opony Conti w wersji RS - ja do tej pory miałem z tym problemy , strasznie długo nie chciały się uszczelnić. Przeczytałem na jakimś zagranicznym forum ( na naszym nie widziałem takiego wątku) że dobrze jest przed uszczelnianiem zmatowić delikatnie wewnętrzna stronę opony, kto miał Conti w ww wersjach wie o co chodzi - w środku opona ma taka śliska powłokę... , drobnym papierem ściernym ale nie spiłować tylko lekutenko , - uszczelniłem teraz dwie opony Race king 2,2 i Xking 2,2 - może to przypadek, ale od razu zadziałało, po zalaniu mleczkiem leżakowały parę godzin na każdej stronie - od 2 tyg cienienie z opon nie schodzi., także tego.., działa, albo tak miało być .. Wesołych pzdr
  2. znam takich co zapodali skok 160 mm i sobie chwalą, rowerek piękny, pzdr
  3. witaj zawsze można kupić RoRo w wersji wzmocnionej, szerokość opony zależy tez w dużej mierze od obręczy, jak zakładałem u siebie na ZTR - różnica była bardzo widoczna. Roro to dobre uniwersalne opony - nie polecam ich tylko na asfalt bo szybko schodzą ( zresztą X-king również) z tym że Roro jest chyba od XK bardziej uniwersalna, za to XK szybka. Roro na przednim kole tak szybko ci nie zejdzie , chyba ze będziesz ostro hamował.. Niestety wersja Evo wg mnie nie nadaje się w góry za to na maratonach w Polsce PN jak najbardziej. pzdr
  4. nie ma kasy żeby zmienić cały napęd na 10-ke, a w górach te 36 się przydaje przy 2 blatach ( 39/26),
  5. gratulacje, rower pięknie złożony ,
  6. exocet

    SRAM XX 36/26 , 172,5 mm

    dokładnie tak, jak ktoś chce to może odchudzić inne zębatki i około 70 g mniej.., to kolejna korba XX jaka mam - w tym wypadku krótsze ramiona - 172,5 - w zasadzie ciężko dostępne w powszechnej sprzedaży
  7. dziękuje, czas pokaże czy nie będzie za bardzo..."pro"
  8. Sram XX 2011 39/26, ramiona172,5 mm, 646g
  9. Sram XX 2011 39/26, ramiona172,5 mm, 646g
  10. witaj Rama z damperem nie waży 1850 g tylko raczej ~2050 g, z tymi oponami co w opisie około 11 kg całość , nawet napisał bym że w plusie
  11. rower piękny, foty super, wszystko fajnie zgrane, gratulacje !!
  12. Po wyścigu w Krynicy - Nobu + Xtr poszły w świat, na tył X0 + XO gripshift, zmienia tak samo super, jednak w błotku można bardziej polegać na częściach Sram...
  13. exocet

    opony

×
×
  • Dodaj nową pozycję...