Skocz do zawartości

twmax

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    124
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Krzysztof

Osiągnięcia użytkownika twmax

Ten od rowerów

Ten od rowerów (4/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Słuchajcie mam pytanko jak nacisnę do połowy swojego Pushloc'a to nie odskakuje do samego końca sprawdziłem sprężynę (niebieskie kółko obracam po kawałku i zawsze odskakuje do końca. Może Pancerz trzeba wymienić. Generalnie po pierwszym błotnym maratonie się to dzieje. Co proponujecie ? Nie zauważyłem żeby linka w pancerzu chodziła ciężko może dźwignie pusha trzeba przesmarować ?Czym się odkręca to pokrętło Flood Gate'a ? imbus ? Jeśli tak to jaki numer ?
  2. Mam pytanie odnośnie znawców Reby za nic w świecie nie mogę ustawić swojej Reby tak aby skok był 2cm i w obydwu komorach było takie same ciśnienie. Wreszcie kolejna sprawa nie wiem czy u Was jest podobnie: Niepokoi mnie jedna rzecz mianowicie jak ustawie amora sztywnego dźwignia PushLoc w dół to jak trochę pojeżdżę to się blokuje PushLoc i trzeba pomóc sobie ręką ewentualnie docisnąć kierownicę. Może ma ktoś jakiś pomysł co to może być ? i cze te typy tak mają ? Pozdrawiam
  3. Magnus w wersji 2009 kompletnie się nie nadaje do skoków po pierwsze ma delikatne obręcze a po drugie ma bardzo miękki amortyzator a właściwie pseudo amortyzator. Pozdrawiam
  4. U mnie niestety nie pomogło ani zmiana opony ani koła ani amora wysłałem do Kellysa rower i filmy na którym było to telepanie. Dzisiaj się dowiedziałem że będę miał wymienianą ramę na nową mam nadzieje, że w nowej ramie nie nie będzie tego problemu. Generalnie mocne dociśnięcie spowoduje szybsze zużycie piast podobnie ze sterami. Wibracje w tylnym kole raczej chodzi o rozcentrowanie koła. Generalnie obręcze standardowe w kellysie są bardzo miękkie. Wyślij jakiś filmik. Pozdrawiam
  5. To co piszesz jest efektem shimmy i jest zupełnie czymś innym. W rowerach on nie występuje. Tutaj chodzi raczej o problemy z główką i łożyskowaniem efekt shimmy w motocyklach występuje w momencie kiedy zmienia się dość znacznie kąt wyprzedzenia widelca. W niektórych motocyklach występuje telepanie kierownicy przy prędkościach np 60 km/h jest ono zawsze i to nie jest efekt shimmy tylko problem z łożyskowaniem główki (w 90% pomaga wymiana łożyska główki). Efekt shimmy nie występuje zawsze i jest przy różnych prędkościach. Bardzo często występuję przy nagłym przyspieszaniu takim na jednym kole w momencie kładzenia motocykla masz efekt shimmy. Pozdrawiam
  6. Też mam wersję 2009 i mogę jedno powiedzieć coś jest z ramą nie teges wymieniłem już amor i koło i efekt nadal jest taki: Przy rozpędzeniu roweru do 35 km/h gdy puszczam kierownicę powstaje efekt telepania kierownicy: Pozostaje reklamować ramę. Mam nadzieje że reklamacja zostanie uznana. Pozdrawiam MAKS
  7. Witajcie Niedawno zauważyłem problemy z przerzucaniem biegów. Kupiłem nowe pancerze 2m za 12zł. Po zdjęciu pancerzy okazało się że linka jest załamana. Wybór padł na linkę firmy Nokon. Po założeniu i wyregulowaniu przerzutki. Całość chodzi jak masełko przerzutka jest szybka jak nigdy dotąd. Naprawdę polecam tą linkę wszystkim którzy się zastanawiają jaką linkę kupić. pozdrawiam MAX
  8. Minął pierwszy sezon. Koszulka super idealnie się trzyma ciała nie ślizga się nic nie przeszkadza zamek chowany rewelacja ale .... No właśnie jakość szwów niestety mimo że prałem w rękach koszulka się pruje myślę że wytrzyma jeszcze tylko ten sezon. pozdrawiam MAX
  9. Wstęp: Od dłuższego czasu zastanawiałem się nad plecakiem rowerowym. Wszystkie które miałem po prostu nie zdały rezultatu nie posiadały dobrego systemu i miałem za każdym razem mokre plecy. Przeglądałem czytałem i w końcu zdecydowałem się na plecak Vaude Alpin 25+5. http://www.sfpl.pl/shop/view/Product/produ...y&context=3 Zalety: 1. Pojemność 25 + 5 wystarcza w zupełności. Kieszenie bardzo dobrze podzielone, są bardzo funkcjonalne. Dzięki paskom kompensacyjnym plecak doskonale układa się na plecach nawet wtedy gdy nie mam w nim za wiele. 2. Funkcjonalność w pełni mnie zadowala plecak bardzo szybko się reguluje do pleców poprzez ściąganie pasków idealnie leży na plecach i w czasie jazdy i ma doskonałą wentylację pleców. Praktycznie nie odczuwamy wagi ani tego żeby gdzieś zawadzał. Jedyna rzecz jaką jeszcze nie udało mi się wykorzystać to osłonaprzeciwdeszczowa. Kolejna rzecz to możliwość regulacji naciągu metalowego stelaża na plecach. Plecak nie dotyka w żaden sposób pleców. Kieszenie w pasie biodrowym są super. Wady: 1. Cena wydaje mi się wygórowana, za tą cenę powinno się dodawać bukłak na wodę ;( 2. Plecak nie ma obicia jeśli położymy go na mokrą trawę lub na brudną ziemię to plecak się brudzi. 3. Ramiona niestety lubią być mokre wydaje mi się iż szelki powinny być z siatki. 4. Nie można plecaka prać w pralce. Podsumowanie: Wydaje mi się że wśród plecaków obecnych na rynku ten naprawdę zasługuje na uwagę warto go kupić mimo tych niewielu wad jakie zauważyłem. pozdrawiam MAX
×
×
  • Dodaj nową pozycję...