Skocz do zawartości

kubim

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    302
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Jakub
  • Skąd
    Ustroń

Osiągnięcia użytkownika kubim

Stały bywalec

Stały bywalec (7/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku

Ostatnio zdobyte

25

Reputacja

  1. W sensie do takiego drop bara czy do prostej kiery? Bo prostą już mam, a chciałbym ze swojego glinianego (ha tfu!) hardtaila zrobić takiego pseudo monstercrossa a'la prawie 26+ po najmniejszej linii oporu i kosztach...
  2. Pany, wybaczcie że zmienię temat ale kilka stron temu był poruszany wątek Corner Bara od Majfrendów, i tak mnie naszło: A gdyby dorobić jakiś cycuś-adapter przykręcany do drop bara, który miałby te 22.2 średnicy żeby zamontować osprzęt z mtbka? Oczywiście nie każda kiera, ale taka jak poniżej?
  3. Ewentualnie zostaje Ci jeszcze opcja kupna tego Renegade i przełożenie osprzętu (klamki, hamulce, kiera, przerzutki itd.) do Krossa i sprawdzenie czy w ogóle pozycja Cię zadowala. Kupiłbyś wszystkie niezbędne części na raz (no dobra, może bez szału bo Claris 2x8 ale jednak wszystkie, zwłaszcza klamki i hamulce), a gdyby nie podpasowałoby to miałbyś albo Jamisa do sklepu na bułki, albo sprzedałbyś go z minimalną stratą. Niestety w twoim przypadku to jedna wielka niewiadoma i mało jest takich konwersji (znaczy pewnie są gdzieś w czeluściach internetu w U.S.A.). Sam szukałem inspiracji na przeróbkę swojej Meridy 26" na jakiegoś monster gravela żeby jakoś ją spożytkować, ale przy takiej ofercie jak Jamis pewnie taniej wyszłoby kupno niego i zostawienie Meridy w spokoju niż rozbieranie całego roweru, bawienie się z manetkami i zmianą hamulców (no bo powiedzmy sobie szczerze - nie ma tanich klamkomanetek na hydraulikę do kupienia).
  4. Obstawiam że zakup Jamisa Renegade w BDC: https://bdc-bike.com/pl/p/Jamis-Renegade-Exile-2017-roz.54/6899 Wyszedłby Cię szybciej i taniej niż zabawa w przeróbkę Krossa. A jak dojdziesz do wniosku że gravel Cię zadowala i jest to wszystko o czym skrycie i nieświadomie marzyłeś, to nie pozostanie Ci nic innego jak brnąć w to dalej na Jedynym-Słusznym materiale. PS. Wiem że Jamis to alu pełną gębą, no ale w tej cenie... Chyba nie ma nic innego (oprócz używek of kors) tańszego żeby sprawdzić jak to bangla.
  5. A kaseta Sunrace MX3 (czy jakoś tak) o rozpiętości 11-42 10s? Wtedy miałbyś jednolitą kasetę z tyłu i brak przedniej zmieniarki. Tyle mojego OT.
  6. Lepiej uzbieraj i kup cały komplet - manetka+kaseta+łańcuch. Przerzutka może to jakoś ogarnie. Jeżeli ledwo co kupiłeś nowy łańcuch, to dlaczego już teraz chcesz przechodzić na 2x11?
  7. Amelinium, ale w dobrej (promocyjnej) cenie: http://www.planetx.co.uk/i/q/FROOFT2/on-one-fatty-trail
  8. Kaseta 11-36 10s czy modyfikowane 11-36 9s z 12-36 9s?
  9. Trochę nasmarkane te spawy przy zaciskach. No i wideł pod nie-ahead, dochodzi kombinowanie, nowy wideł albo wpustomostek.
  10. Tak się zastanawiałem nad tym całym 26+, i w sumie doszedłem do jednego wniosku: byłoby niezmiernie miło, gdyby ludzie z Velo/Dartmoora trochę pomyśleli nad tym w jakim kierunku to wszystko idzie, i mogliby wprowadzić takie Dartmoor'y Aircraft 26+. Byłoby zacnie Pytanie tylko czy jest sens? W końcu z samych kół nie będzie takiego pieniążka jak z całych rowerów...* *myślenie firm
  11. No tak, ale wiadomo - większa szerokość, balon, i ten nowy standard osi! Niby nowe-stare, ale i tak pewnie do starego nie podejdzie. Ech...
  12. W potwierdzeniu nie ma podanego miejsca, ale zawsze możesz do nich napisać maila albo na fejsie Teoretycznie do końca tygodnia magazyny powinny być we wszystkich miejscówkach.
  13. Super, ale może jakiś spis części czy coś?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...