Skocz do zawartości

kuhru87

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    75
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia użytkownika kuhru87

Świeżak

Świeżak (1/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

0

Reputacja

  1. Moja deorka po 3kkm przy kasecie 9-rz nie radzi już sobie z płynną zmianą biegów, a wrzucenie na piątkę (17T) i zrzucenie z niej łańcucha jest dla niej prawdziwym wyzwaniem..
  2. Kupiłem i do dnia dzisiejszego przejechałem nań już ~500km bez żadnego bólu, obtarć i odcisków. Świetne, lekkie i wygodne (a jak!) siodełko za nieduże pieniądze. Z dnia na dzień coraz wygodniejsze, to dzięki coraz trafniejszemu dopasowaniu jego położenia pod siebie. Nie zostaje mi nic innego jak tylko polecić : )
  3. rozmiar: 28 x 1,1-1,75 wentyl: presta 42mm waga: katalogowa 170 (sam nie miałem okazji wrzucić na wagę) Może zaczne od tego, że do tej pory (tj. trzy miesiące) jezdziłem na Trax'ach fabrycznie siedzących w moim Unibiku więc tylko z nimi mogę porównać nowe dętki. O dętkach nie da się wiele napisać bo każda jest banalna w budowie ale różnica w jakości i komforcie prowadzenia jest nieporównywalnie lepsza od tego czego używałem do tej pory. Trax'y siedziały u mnie przez 2200km, na Continentalach przejechałem już około ~250km. Oby dwie siedzą w oponie Schwalbe Terra Cruiser (28 x 1,6) *Najpierw trochę o budowie: Jakość dętek Continentala jest fenomenalna. Guma jest wyraźnie grubsza (co za tym idzie trwalsza, nawet wysoko pompowana) i ma tylko jeden 'szew', który nie przeszkadza przy nakładaniu łatek tak bardzo jak cztery szwy w Trax'ie. Guma jest jakby 'czystsza' i 'przyjemniejsza' w dotyku ; ) Nawet wentyl wydaje się bardziej trwały (nie udało mi się jeszcze pogiąć jego elementów), a śruba która dociąga go do obręczy nie luzuje się tak bardzo jak w Trax'ach, bo w nich po pompowaniu jej dokręcenie było koniecznie. A do tego zakrętka w koloże żółtym wygląda tak.. ekhm.. sportowo, drapieżnie ; ) *Teraz o tym jak leży w oponie Przy Trax'ach po jezdzie np. po kostce brukowej opona trzeszczała i słychać było jak na brukowych 'schodkach' opona dociskała się do dętki i mimo tego, że była solidnie napompowana odnosiło się wrażenie, iż dętka nie wypełnia szczelnie opony : / Z Continentalem jest zupełnie inaczej. W oponie siedzi iealnie i szczelnie ją wypełnia, doceniam to tym bardziej, że jestem amatorem pompowania dętek na tzw. 'beton' (a beton w Trax'ach i beton w Continentalach to zupełnie inna bajka). I mimo mocnego nabicia po szybkich leśnych zjazdach nie udało mi się złapać w niej żadnej dziury : ] Mimo, że to tylko dętka to nie żałuję ani złotówki z tych 24zł które dałem za komplet. Jest mniej awaryjnie i lepiej, lepiej, lepiej ; P
  4. Wykroczę nieco poza temat. Chciałem spytać się kogoś bardziej siedzącego w temacie czy jeżdżąc na crossie z kołami w rozmiarze '28 mogę rozglądać się za ramami MTB? Znaczy.. Czy zmieści mi się tylnie koło, czy też przy zmianie jestem ograniczony do wyboru którejś spośród ciężkich ram trekkingowych? (A żeby nie wykraczać zupełnie poza temat mogę napisać, że ma 176cm wzrostu i jeżdże na '19. Aczkolwiek idealną opcją dla mnie była by '18)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...