Skocz do zawartości

giz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    53
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.bdportfolio.republika.pl

Ostatnie wizyty

787 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika giz

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

2

Reputacja

  1. @TheJW Tak, słyszałem o tych problemach, to znaczy z pęknięciami i skrzypieniem. Kiedyś zagadałem do gościa, bo akurat jechał na Sparku i opowiadał o przejściach, ale ogólnie był tak zadowolony, że nie wykluczyłem roweru. W sumie to racja z zastosowaniem, choć mi się przytrafiają wycieczki po kilka godzin 5-6h, to głównie są szybkie krótsze trasy 1-1,5h. A jak inne kwestie z rowerem? Jakieś mankamenty? Gdzie kupowałeś rower? @Serbi To są wycieczki w góry oraz mniejsze górki w okolicach Krakowa. Kilka razy w tygodniu w Krakowie trasy typowe jak XC. Boję się trailowego roweru, że będzie jednak dla mnie za mało efektywny na podjazdach. Coraz więcej dają mi frajdy podjazdy a nie zjazdy, ale chciałbym żeby rower trochę więcej mi wybaczył w terenie. A na czym dokładnie teraz jeździsz?
  2. Pivot wydaje się super, zgłębię temat. Choć nie jestem pewien, czy to jednak nie za bardzo trailowy rower. Transition też - wysłałem zapytania do sklepów. Ten model rozważałem, ale jak oglądałem różne testy to wychodziło na to, że jest zbyt XC, za mało wygodny na całodniowe górskie wyjazdy. Faktycznie, rabaty są bardzo atrakcyjne. Z tym modelem mam jednak ten problem, że to umiejscowienie dampera wzbudza mój lęk. Pewnie nie jest tak źle jak myślę, ale utrzymanie go w czystości kiedy tylne koło zarzuca go błotem wydaje się masakrą. Wiem, że tam jest jakaś osłonka, ale mimo wszystko... Wysłałem trochę zapytań o tego Sparka. Podoba mi się ten system i wydaje mi się, że to rower, który powinien spełnić moje oczekiwania pod względem podjazdów i zjazdów. ------- Santa Cruz Blur, wydaje się fajny, choć oferuje mało, ale zgłębię. Canyon Lux Trail CFR - chyba odrzucę całkowicie zakup bezpośredni. Rowery serwisuję sobie sam i nie jest to problem, ale ewentualne wysyłanie roweru na gwarancję względem odstawienia do pobliskiego sklepu jest dla mnie jednak zbyt uciążliwą sprawą. O co chodzi z tymi klapkami do dampera? To ta na zewnątrz? Odpada łatwo, czy co?
  3. Hej, osiem lat minęło od czasu kiedy dzięki temu forum kupiłem super rower w fajnej cenie, może i tym razem się uda. Przedział 25 000 - 30 000 zł. Rower do down-country, pierwszy wybór to Trek Top Fuel 9.8 GX AXS 2024, inny to Specialized Epic Evo Expert albo Scott Spark 900 TR. Rozważałem Canyona Lux Trail CF 9, ale tego raczej odpuszczę. Macie jakieś inne propozycje do rozważenia? Czy ktoś z Was orientuje się jakie można maksymalnie dostać upusty w trzech pierwszych przypadkach? W przypadku Scotta trochę obawiam się zamkniętego dampera i serwisowania tego... gdzieś się naoglądałem, że o gimnastyka straszna. Lubię sam robić wszystko z rowerem, ale jak frustracja będzie wysoka to też nie będzie dobrze.
  4. Dziś trochę pojeżdziłem. Niewiele, bo tylko około 30 km, ale chciałbym powiedzieć, że siedzonko jest bardzo wygodne...przynajmniej na razie. Aha, moja wersja waży 254 g jak za te pieniądze to chyba niezły wynik.
  5. Wcisnąłem to siodełko... ułożyło się jak trzeba. Zaraz idę się przejechać to napiszę o wrażeniach, bo na razie to średnio budzi moje zaufanie :glare:
  6. Czyli wszystko jest w porzadku? No dobra, sprawdze jutro jak to bedzie i napisze. Dzieki.
  7. Przeczytalem ten jakze sympatyczny wątek, bo zastanwailem się nad nowym siodelkiem...obecne wazy za duzo. No i kupilem sobie tego skn'a. Ladne. Mam jednak takie pytanie. Czy te siodelka maja jakiś nie standardowy rozstaw prętów? Do tej pory myslalem ze zawsze są takie same...a tutaj sie zdziwilem bo nie pasuje do mojej sztycy. I tak ją zmieniam, bo tez jest za ciezka, ale zastanawialem się czy moj model nie jest jakis inny przypadkiem. Wolalbym zeby pasowal do nowej sztycy...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...