Skocz do zawartości

[11322g] Cannondale Prophet by bartmanin


bartmanin

Rekomendowane odpowiedzi

..i ja zrobilem rozpiske sprzetu..rowerek w porownaniu do wersji seryjnej odchudzilem o ok 2kg, choc waga nie byla moim priorytetem (damper wymienilem na 36g ciezszy od seryjnego fox'a / pedaly XTR tez nie naleza do najlzejszych)..

 

..rower ma potencjal na 10kg..a przy lekkich zmianach tj. wymianie kierownicy, sztycy, siodelka, przerzutki przedniej, zacisku kola moge uzyskac ok 11,5kg ale na razie wszystkie czesci mi pasuja wiec nic nie ruszam..cel osiagnalem (<12kg przy 140mm skoku P/T)..

 

..wszystkie wartosci pogrubiona czcionka uzyskalem na wadze kuchennej..reszte wzialem z netu..

..waga lazienkowa pokazuje 12kg wiec raczej sie zgadza...

 

 

Brake (Front): Magura Marta black, - 232g

Brake (Rear): Magura Marta black, - 249g

Brake Rotors-front: Magura Marta 180mm w/bolts - 137g

Brake Rotors-rear: Magura Marta 160mm w/bolts - 112g

Cables: Shimano XTR - 100g

Cassette: Shimano XT 32t - 264g

Chain: Shimano 7701 (106 links) - 269g

Crankset: Shimano XTR FC-M970 - 790g

Derlr (Front): Shimano LX FD-M580 E-Type - 182g

Derlr (Rear): Shimano XTR 08 RD-M972 GS - 180g

Fork: Cannondale Lefty MAX TPC 140mm - 1970g

Rear Shock: Manitou Swinger 3-way - 306g

Frame: Cannondale Prophet 4 2007 v.USA black/red - 2500g

Grips: Cannondale Grind - 138g

Handlebar: FSA XC-281AOS, 25 mm rise - 297g

Headset: Cannondale Si - 54g

Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 326g

Seat: SDG BelAir SL - 238g

Seatpost: SDG I-BEAM SL 2014 - 231g

Seatpost clamp: m2Racer - 8g

Shifters : Shimano XTR SL-M970 - 252g

Skewer: nn - 62g

Stem: Cannondale XC3 HeadShok 1.5" , 31.8 mm - 200g

Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 451g

Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 472g

Tubes: Notubes Joe's Sealant - 140g

Wheelset (Front): Omega Lefty, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 775g

Wheelset (Rear): DT 340 Disc, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 1015g

 

Suma: 11.950g

 

 

prophet1oz6.th.jpg prophet3bb6.th.jpg

 

prophet2yq0.th.jpgprophet4yd6.th.jpgprophet5me2.th.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Śliczny! Czarny z czerwonym świetnie się komponuje, no i ta rama ma w sobie magię ;) Szkoda że zaprzestają produkcji od sezonu 2009, więc teraz są ostatnie chwile jak ktoś chce kupować nówkę!

 

Powiedz, czemu zmieniałeś tłumik? Swinger lepiej pracuje? Nie buja na podjazdach?

 

Chyba Ci zostały wagi hamulców i kół z mojej rozpiski :P

 

Mostek masz 1.5" :)

 

100g zrzucisz na gripach, spróbuj pojeździć na piankach - wcale nie są takie złe!

 

Ja ze Scalpela też zrzuciłem 2kg, off-the-shelf ważył 12.2 ^^

 

Pozdro dla C'dale aficionados :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz, czemu zmieniałeś tłumik? Swinger lepiej pracuje? Nie buja na podjazdach?

 

Chyba Ci zostały wagi hamulców i kół z mojej rozpiski :P

 

Mostek masz 1.5" :)

 

100g zrzucisz na gripach, spróbuj pojeździć na piankach - wcale nie są takie złe!

 

 

..tłumik zmieniłem..dla koloru..no i koszty serwisu foxa mi sie nie podobaly..poza tym w wyzszych modelach montowali wlasnie swingery..

 

..tak wagi przez gapiostwo zostaly przekopiowane..

 

..mostek oczywiscie 1.5"..

 

..te gumowe gripy jakos mi lepiej leza..ale fakt 118g na ulicy nie lezy ;)

 

..pozdro..

 

 

PS. chodza sluchy ze prophet ma byc reanimowany w 2010/11...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..tak zgadzam sie..w moto wyraznie brakuje "lewicowca" ;)

 

..swoja droga zastanawialem sie nad karbonem do propheta (220g roznicy) ale nie bede przeginal..nadal nie jestem pewny weglowych rozwiazan..no i pewnie cena tez niczego sobie..

 

..osobiscie to jeszcze nie nacieszylem sie jazda na Prophecie..jak sie najezdze to pewnie przyjdzie mi do glowy nowy pomysl..na razie pomyslow brak...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • Mod Team

No to czekamy :rolleyes: Karbonu w amorku bym się raczej nie obawiał w styczniu miałem przyjemność poganiać trochę prophetem z carbonem speed dlr i wrażenia z jazdy są super ;) Fakt że nie miał 140mm, a 110mm ale przy moich 65kg stykało spokojnie :P Oczywiście cena nie jest zaletą tego amora :/ http://www.eighty-aid.com/index.php?id=89&L=12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękny sprzęt Bartmanin, waga przy 140 robi wrażenie a rower wygląda tak szybko i lekko jakby mial 100mm.

Pozazdrościć tyko moge wyrazu twarzy konkurentów na maratonach gdy mijasz ich na zjazdach z zawroną pędkością a na podjazdach nie ogą Cię złapać bo ich hardteil waży 11kg hehehe. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam..maly upgrade..zdjecia wkrotce...

 

Brake (Front): Magura Marta black, - 232g

Brake (Rear): Magura Marta black, - 249g

Brake Rotors-front: Magura Marta 180mm w/bolts - 137g

Brake Rotors-rear: Magura Marta 160mm w/bolts - 112g

Cables: Shimano XTR - 60g

Cassette: Shimano XT 32t - 264g

Chain: Shimano 7701 (106 links) - 269g

Crankset: Shimano XTR FC-M970 - 790g

Derlr (Front): Shimano LX FD-M580 E-Type - 182g

Derlr (Rear): Shimano XTR 08 RD-M972 GS - 180g

Fork: Cannondale Lefty MAX TPC 140mm - 1970g

Rear Shock: Manitou Swinger 3-way - 306g

Frame: Cannondale Prophet 4 2007 v.USA black/red - 2500g

Grips: FRM - 26g

Handlebar: Easton MonkeyLite SL, 31,8/635mm - 151g

Headset: Cannondale - 96g

Pedals: Shimano XTR PD-M970 - 326g

Seat: Tune Speedneedle - 94g

Seatpost: KCNC Ti prolite 27,2/350mm - 144g

Seatpost clamp: FRM SC32 Ti - 12g

Shifters : Shimano XTR SL-M970 - 252g

Skewer: KCNC Ti - 24g

Stem: FRM WEB-STEM Lefty CF Lefty 1,5' + spacers, 31.8/110 mm - 156g

Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 451g

Tire (Front): Continental Mountain King Supersonic 2.2 - 472g

Tubes: Notubes Joe's Sealant - 120g

Wheelset (Front): Omega Lefty, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 775g

Wheelset (Rear): DT 340 Disc, XM819, DT Comp, DT Brass nipples, - 1015g

 

 

Suma: 11.365g

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

..Lookas 46..kolejne zmiany..hmm..na pewno przednia przerzutka na xtr..myslalem tez o karbonowej wersji lefciaka..ale nie wiem czy sie skusze..

 

..nikodem...nie startowalem na tym rowerze w maratonie..chetnie w przyszlym sezonie..enduro owszem..np.: http://www.emtb.pl/zlotizery.html - jednak jeszcze nie testowalem mocniej nowych komponentow..poprzednie byly pancerne; slr'y jakos mnie nie kreca..juz bardziej spinergy xyclone jak w tym ravenie http://www.geocities.co.jp/Playtown-Domino...ven_800_sl.html albo ZTR jak u kopaczusa ( http://www.notubes.com/product_info.php/pr...a8f3286cecb1d71 )

 

..poza tym komplet FRM tez daje rade: http://cgi.ebay.de/CANNONDALE-Taurine-Carb...%3A1|240%3A1318

 

..R3surrection..nie mam pojecia..nie jezdzilem na foxie wystarczajaco dlugo..ale swoja droga Lefty MAX 140 Carbon tez wazy okolo 1800..dostajesz tez w pakiecie miny zaskoczonych obserwujacych :D

 

ps. z moich rozpisek wynika ze moge zejsc do poziomu 10kg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Chwalić nie będę, bo to by było już nudne ;) Piękny sprzęt :D

 

Za to pytanie mam o Twoje odczucia co do ramy, tzn. przede wszystkim, odczuwasz usztywnienie zawieszenia przy hamowaniu podczas szybkiej jazdy po kanciastym, albo kopanie korb? Daje się we znaki? Jak się spisuje w trudnym terenie? Wahacz jest dosyć sztywny? Możesz o tej ramie cokolwiek złego powiedzieć :D?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...