Skocz do zawartości

tomekleczkowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia użytkownika tomekleczkowski

Uczeń

Uczeń (2/13)

  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia
  • Od miesiąca

Ostatnio zdobyte

6

Reputacja

  1. Poluzuj ją bardzo delikatnie, ustaw przewód i dokręć. Robiłem tak kilka razy i nigdy nie było problemu.
  2. Mam do oddania licznik z biedronki. Na 99,9999% sprawny tylko baterie rozładowane a nie mam innych by podmienić i mieć 100% pewności. Odbiór osobisty w Starogardzie Gdańskim lub mogę nawet wysłać.
  3. Właśnie skończyłem wymieniać olej i uszczelki. Generalnie to tak: -stare gąbki były średnio brudne i prawie suche (wymieniłem na nowe oryginalne) -uszczelki w dobrym stanie mimo to też wymieniłem (803-00-878) -olej wyleciał mętny zielony (pachniał miętą - to dobrze?) -oleju nie było mało ale wydaje mi się, że było go mniej niż być powinno -lagi w stanie idealnym Co mi sprawiło największy problem to wybicie lagi od strony tłumika i wyciągnięcie starych uszczelek. Mimo wszystko całość poszła gładko. Lagi zalałem olejem SILKOLENE PRO RSF 10W. Pierwsze wrażenia są takie, że amor stał się czulszy i to znacznie. Przypuszczam, że jak uszczelki się dotrą będzie jeszcze lepiej. Teraz mogę spać spokojnie.. tzn jeździć..o ile kolano pozwoli.... EDIT Amorek ma przepracowane ok 82 godziny wcześniej stał 2 lata razem z rowerem. Po wymianie oleju luz w prawej goleni zmniejszył się teraz jest ledwo wyczuwalny - zobaczymy co będzie dalej.
  4. Pisałem do foxa i dowiedziałem się, że w moim przypadku zarówno 10 red jak i 20 gold będą w porządku. Pewnie zależy od rocznika. Ja mam 2013 float ctd o/c evolution.
  5. @nerwus29 ja w przyszłym tyg serwisuję mojego foxa i kupuję olej http://silkolene.com.pl/silkolene-pro-rsf-10.html#/product/4545 to jest to samo co oryginalny foxowy RED 10wt a o połowę tańszy. Na twoim miejscu nie używałbym tego oleju do rs bo zapewne ma inne właściwości.
  6. Jak masz wszystko co potrzeba to naprawdę chwila roboty. Polecam zorganizować sobie jeszcze klucz żabkę żeby pewnie zacisnąć te żółte klocki na przewodzie.
  7. Kup same oliwki. Koszty to pewnie max 30 zł. Samo skracanie nie jest zbyt problematyczne. Mi w tych samych hamulcach udało się za pierwszym razem i bez zapowietrzania. Szkoda zachodu z serwisem a i koszta większe. Problem może sprawić tylko wbicie bolca w przewód ale jak masz kombinerki żeby złapać przewód to generalnie prosta sprawa.
  8. To jest smar z komory powietrznej. Podczas jazdy zachlapał wentyl od środka i przy spuszczaniu powietrza wyciekł razem z nim. To normalne i jeśli nie wyleciało go za dużo to bez obaw. W komorze powietrznej jest go ok 5 ml o ile się nie mylę i nazywa się Fox Fluid.
  9. Witam wszystkich. Niedawno kupiłem sobie tarczę IceStop BF 180mm i adapter Hayes na przód. Po złożeniu wszystkiego do kupy wygląda to tak: Zacisk w jednym miejscu zeszlifowałem bo podczas jazdy ocierał o nity, szczelina była bardzo mała ok 0.15 mm teraz jest ok 0.55 mm i wszystko gra. Jednak moje pytanie dotyczy głównie powierzchni kontaktu klocków i tarczy. Generalnie klocki dotykają tarczy całą swoją powierzchnią - na zewnętrznej stonie tarczy na grzbiecie jest malutka część nie ruszona przez klocki. Zastanawiam się czy nie splanować adaptera o ok 1mm żeby przesunąć powierzchnie styku do wewnątrz - chodzi mi po głowie scenariusz w którym klocki od strony zewnętrznej ścierają się w mniejszym stopniu niż od wenątrz z tego względu, że na zewnątrz jest "mniej" tarczy i mniej tarcia (albo mam tylko takie wrażenie). Pyanie czy jest sens kombinować czy zostawić tak jak jest ?
  10. Dostałem odpowiedź od FOXa, że z racji iż odeszli od oleju GREEN powinienem sugerować się instrukcjami z olejem RED. Zastanawiam się teraz czy kupować oryginał czy bawić się czymś innym. O ile z ceną uszczelek nic nie zrobię to może zaoszczędzę trochę na oleju. Z tego co wyczytałem FOXowy RED to SILKOLENE PRO RSF 10. http://silkolene.com.pl/silkolene-pro-rsf-10.html Potwierdzi mi ktoś to info czy można go stosować bez obaw ?
  11. Naczytałem się o pustyniach w amortyzatorach i wolę spać spokojnie. Poza tym rocznik 2013 a zacząłem nim jeździć dopiero w tym roku więc dwa lata stał nie ruszany. Kolejna sprawa to delikatny luz w prawej goleni - może to wina braku smarowania, coś się powycierało. Stuknęło mu już 70 godzin pracy zanim zrobię serwis minie jeszcze kolejnych kilka.
  12. Jeśli chodzi o rezonans to jest też opcja, że jeden z tłoczków nie wysuwa się zupełnie równo. Miałem taką zagadkę u mnie również w hamulcach XT ale co prawda z tyłu gdzie to jest bardziej odczuwalne. Cały rower wpadał w bardzo mocne wibracje i wszystko trzeszczało. Co do regulacji zacisku ja używam ułatwienia z białą kartką i latarką. Stawiam rower na stojaku lub po prostu do góry nogami, ustawiam się w możliwie dogodnej pozycji by widzieć szczelinę między tarczą a klockami, kartkę kładę na podłodze w lini prostej (oczy-zacisk-kartka) a na kartkę kładę włączoną latarkę. W taki sposób można bardzo dokładnie wyregulować zacisk - szczelina jest doskonale widoczna i naciskając klamkę widać nawet najmniejsze różnice w ustawieniu. Całość najlepiej wykonywać w pomieszczeniu niezbyt jasnym dla lepszego kontrastu. Może ameryki tym nie odkryłem ale patent prosty i pomocny.
  13. Tak mam wersję o/c - takie info jest na stronie krossa w specyfikacji. Po wklepaniu nr seryjnego na stronie foxa nie pokazuje nic poza ogólną wersją amorka. Czyli spokojnie mogę zalać lagi olejem GOLD? Mam spodziewać się różnicy w działaniu w stosunku do oleju 10WT czy to raczej marginalne różnice ?
  14. Jako, że nie doczekałem się odpowiedzi od Foxa a od nadmiaru informacji czuję się trochę głupi to dopytam jeszcze. Czy mogę użyć oleju 20WT GOLD do lag zamiast 10WT red/green wraz z nowymi uszczelkami (803-00-878)? http://www.ridefox.com/help.php?m=bike&id=452 W linku jest zapis: The new 20wt. Gold Bath Oil may be used with FIT and O/C damper cartridges but should NEVER be used in open bath fork dampers. Dobrze rozumiem, że może być użyty do amortyzatora za to do dampera nie może ? Jeszcze pytanie odnośnie rozbierania całości. Czy podstawowa zmiana oleju i uszczelek różni się w wersjach o/b, o/c lub FIT czy nie ma to znaczenia ?
  15. U mnie pozycja 49 wygląda tak: 49)2013 32 Float 26" 80-100 (O/C CTD damper) więc to mój amorek. Napisałem wczoraj do foxa ale nie wiem czy na dobry adres. Czekam puki co.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...