Skocz do zawartości

Granite

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    W-wa

Osiągnięcia użytkownika Granite

Odkrywca

Odkrywca (3/13)

  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • Od tygodnia

Ostatnio zdobyte

5

Reputacja

  1. Cześć, Znajomy własnie sprzedaje swoją maszynę. Dartmoor Black bird intro 29" xl Warszawa Wawer • OLX.pl Rower b. mało jeżdżony na szlakach. Większość płaskie i lekie pagórki Mazowsza. Ja na gravelu a on na Blackbird'ie 🙂 Uważam, że warto kupić z pewnego źródła używany (tańszy) rower niż gonić po sklepach w poszukiwaniu okazji. Pozdrawiam
  2. Zrobione. Trochę zabawy z tymi kulkami było. W moim bębenku było ich 52 po 26 na bieżnię. Wydaje się że naprawa się powiodła. Elegancko cyka i płynnie działa. Testy jak zima odpuści
  3. Ok. W takim razie rozkręcam. Dzięki
  4. Hej, Bębenek odkręcony imbusem od strony przeciwnej do napędu. Chcę go wymienić. Tylko co to jest ? Ktoś podpowie co będzie dobrym zamiennikiem?
  5. Cześć, Jest zima i postanowiłem zrobic serwis retro roweru (giant granite z 1992 roku). konusy do wymiany (mają wżery), ale za żadne skarby nie mogę zdjąć bębenka (kaseta 7 rzędowa - tylko najmniejsza zębatka jest zdejmowana). Od strony przeciwnej od napędu wchodzi imbus 10mm ale jego poluzowanie nic nie daje. Dwa - jak zdjąć osłonę miski kulek gdy nie nawet nie drgnie? Od strony przeciwnej od napędu ta osłona z uszczelką zeszła po podważeniu płaskim śrubokrętem, ale od strony napędu nie daje rady (mimo dużej siły). Dodaje zdjęcia piasty, bębenka oraz konusów.
  6. Ten czerwony CS 2 wygląda naprawdę bardzo dobrze. O gustach sie nie dyskutuje, ale jeżeli to kolor jest w odcieniu "Ferrari" to i szybciej sie bedzie na nim śmigać
  7. http://allegro.pl/rower-amulet-route-500-17-43cm-kurier-i5192187001.html Ja juz swoim przejechałem 650 km i wszystko jest idealnie. W tej cenie ciężko znależć coś lepszego. Pisałem o ty rowerze kilka stron temu...pisałem tez ze otrzymałem go z innymi piastami (joytech)i po zgłoszeniu reklamacji 150 zł w formie bonu trafiło do mnie :-) Ale moze ten egzemplarz bedzie miał dokładnie te piasty choć wg. mnie nie ma miedzy nimi znacznej różnicy. Sama marka jest bardzo popularna za nasza południowa granicą. Gwarantem jest mall.pl wiec gdyby co (odpukać) jest to firma działająca od kilku lat w Polsce wiec ja osobiście nie mam obaw.
  8. Rozważ opisanego wcześniej przeze mnie oraz kilka innych osób Amulet'a. Jest jeszcze 17 cali. Moze taki by pasował dla małżonki. Dziś korzystając z pogody oraz wolnego przedpołudnia zrobiłem moim amulet route 500 pierwsze 20 km. Rower jest porządnie wykonany, nic nie skrzypi, puka itp. Za 1600 masz osprzęt z rowerów za 2000-2500 zł. Oczywiście, po otrzymaniu paczki czeka Ciebie regulacja przerzutek, ale jak nie sam, to zrobi to każdy lepszy serwis za powiedzmy max 50 zł.
  9. Zerknij na stronę producenta http://www.amulet.cz/cz/amulet-route-55-bily-2013-p64/ Ostatni obrazek pokazuje specyfikację ramy. O ile mnie wzrok nie myli, to tylny trójkąt ramy ma możliwość montażu tarczy. Z przodu jest suntour nex, który zgodnie ze zdjęciem tez ma taką opcje. Amulet produkuje dobre rowery, wg. mnie to coś a'la Author, który w Polsce jest ceniona marką. Niestety dystrybutor na Polskę wycofał sie z jego oferowania i dlatego cieżko jest je u nas kupić.
  10. Najgorsze co się może przytrafić to kupno kradzionego sprzętu. Sprzętu, który ktoś tak jak my kupował za poradą forumowiczów i znajomych, odkładał na niego kasę, w końcu kupił, cieszył się, serwisował a potem jakiś złodziej mu jego własność bezszczelnie odebrał... Bez popytu na używki nie ma podaży - to jest bardzo proste Jak używany - to tylko legalne żródło pochodzenia. @Martynalid cross (opisany amulet) a przełajówka to dwa różne światy. Nigdy na przełaju nawet nie siedziałem, ale ktoś kto szuka crossa (80% miasto, 20% ubite dukty) zazwyczaj nie wybiera przełajówki, gdzie pozycja na rowerze przypomina raczej szosę i jazda taką maszyną po DDR'ach może być trochę niekomfortowa. Czy można złożyć przełajówkę na nowych częściach w klasie tego amulet'a w kwocie 1600 zł? Pytam z ciekawości.
  11. Mając sporo wolnego czasu zabrałem sie za regulację mojego amuleta 500 w ten weekend.Faktycznie były na początku pewne problemy z tylną slx wiec mając na warsztacie skuwacz rozpiołem łańcuch i metodą mierzenia na największych zębatkach gdy łańcuch idzie poza przerzutkami doszedłem do wniosku ze łańcuch jest jednak za długi. Wypiołem 3 ogniwa i założyłem spinkę sram. Zasugerowałem sie Twoim wpisem oraz tym co zrobil serwisant. Miał rację... Problem z środkowymi biegami nadal występował. Wykonałem ponownie pełną regulację i okazało sie ze odległość górnego kółka od przerzutki względem dużej zębatki na kasacie była zdecydowanie za duża. Skorygowałem do wymaganych 5-6 mm i teraz przerzutka działa poprawnie. Troszkę czasu mi to wszystko zajęło, ale zdobyta wiedza na pewno zaprocentuje w samodzielnym serwisie... Zerknij zatem na położenie tego kolka względem największej zębatki kasety. A swoją drogą to nic nowego nie odkryję, mówiąc, ze moje stare alivio z 97 (7 biegów) roku działa tak samo jak ten slx, czy deore .... To co teraz produkują to ma być z założenia drogie, jednorazowe i podatne na serwis. Czy to w rowerach, czy w AGD, czy w autach, wszędzie tak samo... Klient zapłaci.
  12. Reklamację w Polsce przyjęli i przekazali do producenta. Wg. mnie to wina sklepu, który błędną specyfikację na stronie umieścił. Zgodnie z prawem takie niedopatrzenie może być podstawą do rekompensaty. Tak im zasugerowałem, podałem kwotę jaką chce dostać i czekam.... Sam producent tj. Amulet niestety nieodpowiedział do tej pory na moje zapytanie w sprawie modelu route 500. Zachęcam abyście do nich pisali na info@amulet.cz Może większa liczba maili zmusi ich do skonstruowania odpowiedzi.
  13. @Ilradil A jakie piasty i obręcze były u Ciebie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...