Skocz do zawartości

Grand231

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2 962
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    4

Ostatnia wygrana Grand231 w dniu 15 Lipca 2012

Użytkownicy przyznają Grand231 punkty reputacji!

9 obserwujących

Dodatkowe informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Skąd
    Rybarzowice

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia użytkownika Grand231

Mentor

Mentor (11/13)

  • Od tygodnia
  • Od miesiąca
  • Od roku
  • Conversation Starter
  • Reaktywny

Ostatnio zdobyte

73

Reputacja

  1. Grand231

    [rama] Accent Peak29

    Czy dla osoby mającej 185 cm wzrostu lepszy będzie rozmiar L czy M do zastosowań maraton/XC ?
  2. Panowie spokojnie , nie widziałem nigdy takiego przetarcia niby od sterów temu się was pytam o opinię, u mnie w poprzednich amorach zawsze było tam gładko
  3. Witam chciałbym się was doradzić czy jest powód aby się martwić tym przetarciem na sterówce amorka, kupiłem amorek z takim defektem, niby od sterów, ma to grubość jakiejśc 0,1 mm może ciut więcej. Czy nie wpłynie to negatywnie na wytrzymałość sterówki i czy jest się czym martwić - czy też może przesadzam. Foto problemu link
  4. Tak na serio benyznę czy ropę możesz dość łatwo oczyścić np. za pomocą zwykłej gazy przez którą ją przelejesz. Dzięki temu możesz ten sam płyn użyć parę razy.
  5. Kup sobie grupy ESI - naprawdę dają radę
  6. Według mnie robota nieopłacalna.
  7. A co mają innego z tym zrobić - poza tym wiesz jak to się fajnie pali ?
  8. No właśnie benzyna powoduje że łańcuch jest nienaturalnie wysuszony, ropa powoduje że jest czysty i nie wysuszony na wiór - to tak dla ścisłości, a zresztą o czym wy dywagujecie przecież jeżeli przesmaruje się łańcuch wyszejkowany w ropie czy benzynie to tak czy siak przy tych warunkach smaru starczy może na 10 km. Poza tym według moich testów jakość pracy napędu na łańcuchu wyszejowanym w ropie a benzynie jest o wiele lepsza na ropie nawet bez smarowania, a argument że po szejku w ropie wszystko się klei do łańcucha jest bez sensu - i tą teorię bronią ludzie, którzy za bardzo nie mają o tym pojęcia.
  9. Szejkowanie w ropie nie ma nic wspólnego z późniejszym smarowaniem - nie myl pojęć. Dla jasności łańcuch po szejku w benzynie jest wysuszony, po szejku w ropie jest w takim stanie jak po wyjęciu z folii.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...