Skocz do zawartości

Wodzu

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    190
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe informacje

  • Skąd
    Tbg

Ostatnie wizyty

1 366 wyświetleń profilu

Osiągnięcia użytkownika Wodzu

Entuzjasta

Entuzjasta (5/13)

  • Dedicated Rzadka
  • Reaktywny
  • Pierwszy post
  • Collaborator
  • Conversation Starter

Ostatnio zdobyte

16

Reputacja

  1. Mając identyczny problem kupiłem jakiś rok temu Specialized Propero chyba model 2, w jakiejś promocji za ok. 350 pln. Jest na tyle szeroki, że swobodnie wchodzi pod niego zimowa czapeczka czy grubszy buff. Wygodny, ma dobry ststem regulacji. Problem ucisku w skroniach został rozwiązany.
  2. Niedawno rozważałem zakup tego Scotta Addicta , ale srzedawcy z zaprzyjaźnionego sklepu zwrócili mi uwagę na sposób prowadzenia pancerzy, wpuszczonych pod mostkiem w główkę ramy wzdłuż rury sterowej. Aczkolwiek wygląda to estetycznie, ale może powodować problemy w postaci nieprecyzyjnej zmiany biegów, upierdliwych dźwięków podczas skręcania kierownicy oraz, w dłuższej perspektywie, może dojść do uszkodzenia powierzchni karbonowej sterówki w wyniku tarcia o pancerze. Ponoć tego typu rozwiązania są przewidziane do współpracy z Di2. Z żalem odpuściłem Scotta ale może jakiś użytkownik się wypowie, jak to wygląda w praktyce? Może to obawy na wyrost?
  3. Jako dwuletni użytkownik Fuji Jari 1.3 mogę potwierdzić, że piasty Formula to tandeta (wbrew opisowi przednia jest na kulkach), a szprychy lubią pękać. Kupno nowych kół u Daveo definitywnie rozwiązało problem. Rura sterowa jest karbonowa, więc trzeba dokręcać mostek z wyczuciem, najlepiej używając klucza dynamometrycznego. Z kolei rama wydaje się solidna. Przeżyła bez uszczerbku uderzenie dolną rurą w metalowy słup- poza lekkim otarciem lakieru nie pojawiła się nawet wgniotka. Myślę, że pod sakwy jak najbardziej się sprawdzi, choć nie z fabrycznymi kołami. Przy 177 cm wzrostu mam rozmiar 54 i jest ok.
  4. Mam obydwa modele i jeśli miałbym wybrać, za nieco lepsze uważam te z Deca, model 900 z niebieską wkładką. Wygodne, wkładka dobrze zdaje egzamin na dłuższych trasach. Te z Berknera też są całkiem ok, ale jak wyżej napisano, zbyt mocno opinają uda.
  5. Ciebie Uvexy cisnęły w skronie a ja nawet nie dałem rady założyć modelu Boss Race, który bardzo mi się podobał. Uvex robi model Oversize, ale ten ma wielki obwód i wyglądałbym w nim jak w miednicy założonej na głowę. Dzięki za cenne uwagi o Abusie. Chyba wypróbuję Aventora lub Kask Rapido, których nie mam w okolicy, więc kupię w necie.
  6. Dzięki, właśnie o to mi chodziło. Zainteresuję się wskazanymi firmami. Może znajdzie się jeszcze i wypowie użytkownik Abusa, np. Viantora?
  7. Cześć. Poszukuję kasku szosowego w cenie, powiedzmy 300-400zł (może być trochę wiecej), jednak mam problem z doborem rozmiaru. Mój obwód łba wynosi 58,5 cm, więc nie ma tragedii, jednak mam dosyć szeroką czaszkę. Mierzyłem Bontragera Starvos XL, Lasera O2, Uvexa Boss Race do 62 cm, Speca Align do 62 cm i lipa. O ile z przodu i z tyłu mam sporo miejsca, to w skroniach są na mnie za wąskie i nie wchodzą. Tak więc problem nie leży w obwodzie głowy, ale w jej kształcie. Specialized Propero 3 wchodzi i leży w miarę ok, ale wyglądem nie rzuca na kolana i wcale nie jest wygodniejszy od używanego obecnie Rockridera 500 z Deca w rozm. L do 61 cm, który pasuje ok, z tym, ze jest dosyć toporny . Podpowiedzcie, które firmy robią kaski o większej szerokości, przy zachowaniu w miarę standardowego obwodu? Nie miałem okazji mierzyć kasków Giro, Kask czy Abusa. Może coś jeszcze innego? Dzięki za sugestie.
  8. Jedynie SRAM PG1130 w wersji 11-42 jest przystosowana do bębenka mtb. Pozostałe kasety szosowe tej firmy wymagają bębenka szosowego 11s (zmieniając kasetę z 11-42 na 11-32 musiałem zmienić również bębenek).
  9. Dokładnie. Zbyt dużo zmiennych, żeby stworzyć produkt idealny dla wszystkich. P. S. Dobre opinie mają też wewnętrzne spodenki z serii 900 z niebieską wkładką z Decathlona. W tym sezonie pewnie je sprawdzę.
  10. Pokrzywdzonemu przysługuje prawo do złożenia zażalenia na decyzję o umorzeniu postępowania. Warto to zrobić, ponieważ w przypadku oszustwa, czyli przestępstwa umyślnego popelnionego z chęciu zysku nie może być mowy o niskiej szkodliwości społecznej czynu, niezależnie od wartości wyłudzonego mienia. Gorzej może być z wykazaniem umyślnosci działania sprawcy- to już kwestia oceny konkretnego przypadku. Na pewno łatwiej będzie, jeśli tego typu spraw jest więcej. W każdym razie warto walczyć o swoje.
  11. A ja Ci polecę bokserki z wkładką Berkner Ultra: https://hike.pl/berkner-ultra-meskie-bokserki-z-rowerowa-wkladka-czarne.html Mam je od ubiegłego sezonu i bardzo chwalę, zarówno za komfort na długich trasach jak i wytrzymałość. Póki co, są jak nowe. Porównując do wkładki Endury ze spodenek Humvee, deklasują je pod każdym względem.
  12. Czesc. Mam w gravelu tylną przerzutkę SRAM Apex x1 z długim wózkiem oraz kasetę PG 1130 o rozstawie koronek 11-42, ktorą chcę zmienić na PG1130 o bardziej szosowym rozstawie 11-32t. Czy ta kaseta będzie działać poprawnie z obecną przerzutką tylną APEX x 1 z długim wózkiem? Niby to ta sama grupa, ale według danych producenta, APEX z długim wózkiem wymaga kaset 11-36 lub 11- 42 t. Jak to zadziała w praktyce?
  13. https://www.centrumrowerowe.pl Ocena pozytywna. Ostatnio kilkukrotnie kupowałem tam różne drobiazgi. Towar zgodny z opisem, realizacja transakcji błyskawiczna plus informacje mailem o każdej zmianie statusu zamówienia. Polecam.
  14. http://daveo.pl/ Ocena pozytywna. Kolejny zakup u kolegi @dawid, tym razem komplet kół Dt Swiss 350, DT R500, DT Champion 2.0. Jak zawsze dobry, rzeczowy kontakt, atrakcyjna cena i fachowy zaplot kół. Polecam.
  15. @dawid - kolejna transakcja i jak zwykle pozytywnie: rzeczowy i sympatyczny kontakt, profesjonalnie i niedrogo wykonana usługa przeplotu szprych. Polecam każdemu i sam jeszcze nie raz skorzystam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...