ketrab5 Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Witam, Pewnie zaraz wyłapie dwa strzały, pierwszy za zakładanie nowego tematu, który pewnie został omówiony, gdy na chleb mówiłem "pep", a drugi za brak skillsów, bo wiedza o korbie jest chyba podstawowa. No ale tak się składa, że jeździłem dwa lata na ostrym, potem rower przeleżał dwa lata na strychu i teraz mam znowu zajawkę. Jednak kurcze no odkręca mi się lewe ramie korby(to bez zębatki), w sumie nawet nie wiem dlaczego, bo nie jeździłem jakoś szczególnie dużo. Jak temu zaradzić? Zależy mi na tym, żeby wyszło w miarę tanio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Wybacz, ale są wakacje. Wróżki wrócą może na wrzesień. Jaka korba, jaki rodzaj suportu, w jakim stanie są gwinty, nie posmarowałeś ich czymś przed przykręceniem korby? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketrab5 Napisano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Korba MIGHTY, co do suportu, to chciałbym wiedzieć, ale nie wiem. Na 99,99% niesmarowane przed zakręceniem. Ogólnie w pierwszych miesiącach jeżdżenia raz się odkręciło, zakręciłem i działało, jeżeli jakoś Ci ta informacja pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Zdjęcia, cokolwiek? Po wklepaniu w google jest pierdyliard korb Mighty.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketrab5 Napisano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Dobra, proszę bardzo (wiem, że lubicie takie hipsta - sexy - rowerki) Fotki są tutaj https://drive.google.com/folderview?id=0B3S0XdMy6fFvLU02ZXBHVFNSQk0&usp=sharing Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 1 Lipca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Chopaku... Na kij nam zdjęcie roweru? Zdjęcie korby zapodaj. Gniazda pod kwadrat z obu stron, zdjęcie samego kwadratu... Wtedy sie obaczy czy tam coś nie pozajączkowało się i czy nie jest to przypadkiem przyczyna luzowania się ramienia korby. Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketrab5 Napisano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Dobra, zrobiłem zdjęcia, tak jak należy : https://drive.google.com/folderview?id=0B3S0XdMy6fFvLU02ZXBHVFNSQk0&usp=sharing Co myślicie? Za mało siły w rączce przy dokręcaniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team IvanMTB Napisano 1 Lipca 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Nooo... Teraz to cuś widać. Kwadrat zdrowy, korba też... Sugeruję zapodać trochę niebieskiego Loctite (lub innego, podobnego kleju do gwintów) na gwint śruby trzymajacej ramię korby w osi suportu i dokręcić z uczuciem. Szacunek... I. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
raffik Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Lakier do paznokci na gwint śruby wszystko załatwi. Tylko niedużo go dawaj. I dokręcenie z solidnym momentem. Ewentualnie zgodnie ze sztuką kup fiksator do gwintów np. niebieski Loctite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Bardzo ale to bardzo nie polecam lakieru do paznokci, dlaczego? Lakier potrzebuje powietrza żeby wyschnąć, po wkręceniu dostępu powietrza nie ma i lakier pozostaje płynny. Polecam klej, nie musi być Loctite, jest dużo zamienników o połowę tańszych które też spełniają swoje zadanie. Akurat w rowerze chodzi tylko o blokadę gwintu więc nie musi to być jakiś super klej. W Castoramie jest chyba za 16 zł, ja kupiłem w sklepie z śrubami za 22 zł odpowiednik Loctite do zabezpieczania gwintów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 1 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Pamiętaj też, by przed wkręceniem na kleju dokładnie oczyścić gwinty z ewentualnego smaru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketrab5 Napisano 1 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Lipca 2016 Zrobiłem na lakier i działa także dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Hmm, a to nie jest ISO vs JIS case? Korba dochodzi do końca na kwadracie, czy zostaje kawałek gniazda? Bo zaraz będzie to samo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ketrab5 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Możesz rozwinąć? Co to znaczy dochodzi do końca? Co to znaczy zostaje kawałek gniazda? Wiesz, jeździłem na niej dwa lata i działała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 3 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 3 Lipca 2016 Czy końcówka osi licuje się z miejscem podparcia śruby w korbie - jeśli tak, to będzie się luzować. Wynika to z faktu, że są dwa standardy bardzo podobne do siebie i do pewnego stopnia zamienne ale nie we wszystkich przypadkach - zazwyczaj się zakłada jedno na drugie i jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konec Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 Dzień dobry, a ten polecany powyżej niebieski Loctite, to który to dokładnie jest (numer)? Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.