Skocz do zawartości

[Rower] Budżet 5,5k, przełaj (cyclocross) 9kg, może być używka


rowerzystkaPomocy

Rekomendowane odpowiedzi

Chcesz śmigać po lesie i jednocześnie martwisz się o drgania?

Poza tym nie nastawiaj się na łatwą wymianę kół - pamiętaj że OneDisc ma tarcze. Musisz szukać lekkich przełajowych (jeżeli takie są) albo szosowe z tarczami. Ew. samemu składać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ego może nie, bo się cieszę, że ona się cieszy tylko ciężko z nią jeździć teraz..


http://www.bike4race.pl/product-pol-378-Rower-przelajowy-RIDLEY-X-FIRE-20-kolor-1502B-Shimano-105-.html

Gdyby ktoś zaproponował rabat na RIDLEY X-FIRE 20 2015 (poprzednie modele chyba są alu) to też byłoby ciekawie.. Ale tam na stronie już i tak widać obniżkę..

Kombinuje jeszcze czy są tutaj jacyś znajomi sprzedawcy :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, On-One Dirty Disco, to on-one i to disco.. pierwszy raz spotykam się z tą nazwą i już wypadało by jej nie przekręcać.


Ciągle myślę jeszcze o tym rowerku: http://allegro.pl/blue-norcross-cx-przelaj-carbon-slk-7-7kg-z20000zl-i5414329891.html

Sprzedawca twierdzi, że złamał kręgosłup i sprzedaje dwa swoje rowery. Może faktycznie jest to okazja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

Sprzedawca twierdzi, że złamał kręgosłup i sprzedaje dwa swoje rowery. Może faktycznie jest to okazja.

 

Ten rower już bardzo długo "wisi" na alledrogo. Nie wiem, czy ze względu na cenę, czy na to, że być może coś z nim jest, ale jeśli mnie pamięć nie myli, to nie może znaleźć nabywcy tak gdzieś od około roku (?).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat trochę utknął, dzwoniłem Sheffield Store i Barnsley Store http://www.on-one.co.uk/stores ale nie mają tego roweru u siebie tylko w jakimś magazynie i nie wiedzą aktualnie kiedy będzie najbliższa dostawa, nie mogą więc podać wagi roweru. W rozmiarze L widać 12 sztuk ale nie zamówię go bez znajomości wagi.. Nie dodzwoniłem się tutaj: http://planetxireland.com/products-page/bikes/5374-2/ pewnie jeszcze spróbuję i nie dzwoniłem do USA

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

A trzeba byo poprostu pogóóglaczyć...

 

 

ETA: 8.4kg with pedals.

 

Pobrane z tego wętku, od zwykłego użyszkodnika: https://yacf.co.uk/forum/index.php?topic=52951.0

 

Rozmiar M...

 

Ale można go też pobudować leciutko powyżej 7800g

 

http://weightweenies.starbike.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=98764

 

Szacunek...

I.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,

Widziałem ten niebieski wątek, wcześniej podawałem inny wątek z 2013 ale na Shimano Force a nie Apex a model o którym mówimy jest na Apex http://www.cxmagazine.com/cyclocross-bike-review-on-one-dirty-disco gdzie też jest podana waga 8,5kg. Chodzi o to, że nie znalazłem nic o modelu z 2015 a i sa 3 wersje Dirty Disco a mówimy o najtańszej, jestem pewien, czy to jest to samo..

Na tym forum: http://forums.mtbr.com/one/dirty-disco-749170-5.html jest ktoś, kto kupił ten rower w marcu tego roku, niestety czekam na maila aktywacyjnego już parę godzin i nic :/ Jak dostanę aktywację dodam do posta pytanie o wagę i zapytam na priv tego kolegę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki!!! Zapytaj jak możesz też na priv, czy to jest ten DD na Apex: http://www.on-one.co.uk/i/q/CBOODDAPEX/on-one-dirty-disco-sram-apex-cyclocross-bike

No i ile waży :) Mam nadzieję, że koleś ma wagę.

 

EDIT: Ehh no przecież, widać po kołach, że ma http://www.on-one.co.uk/i/q/CBOODDRIVHRD/on-one-dirty-disco-sram-rival-hrd-cyclo-cross-bike ale ciekawe ile waży.

 

Specyfikacje w obu mówią o tych samycg kołach, na zdjęciach są różne naklejki więc nie wiem czy to jest to samo na 100%. One mogą mieć w sumie jakiś większy wpływ na wagę, reszta to pewnie w zakresie 100g?: Planet X CX Disc Alloy Clincher Wheelset / Black with PX Laser Logo / Shimano/SRAM 10/11sp

 

BTW: Skubańcy w sklepie powiedzieli, jak zapytałem o dodatki, że i tak jest ten rower taki tani, że nie dają dodatków. No i mówiłem, że z PL dzwonię, to tak mnie wnerwił ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

 

 

BTW: Skubańcy w sklepie powiedzieli, jak zapytałem o dodatki, że i tak jest ten rower taki tani, że nie dają dodatków. No i mówiłem, że z PL dzwonię, to tak mnie wnerwił ;)


Tam na pewno pracuje jeden z naszych rodaków, albo ktoś, kto się polszczyzną świetnie posługuje (odpisywał po polsku na moje maile). Następnym razem poproś o przełączenie do niego.

Co do ceny i dodatków, to prawda. Taniej nie znajdziesz. Ale wiem, że potrafią dorzucić bonusa sami od siebie. ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W temacie wyjaśnia się waga - dziś zadzwoniłem znowu, żeby zapytać o możliwosć zakupu roweru bez kół i dodatkowo o wagę, to powiedzieli, że zaktualizowali stronę www. Pytałem skąd mają te pomiary, powiedzieli, że wczoraj ktoś był w magazynie i ważył i teraz mamy

DD Apex: Weight: approximately 9.4 kg

DD Rival: Weight: approximately 9.1 kg

 

Zważywszy na fakt, że rama DD jest z Chin i kupując DD tracę właściwie serwis, w przypadku uszkodzenia ramy muszę wysyłać cały rower, waga jest powyżej 9kg, poszukiwania zaczynam od początku w kierunku carbona poniżej 9kg, w przedziale 5-6k, ew. tańsza używka.

 

 

Kolejna opcja jaką rozważam:

- zakup ramy z widelcem DD (3000pln) lub jakiejś innej o podobnej wadze tzn 1260gr for size S(52),490gr uncut fork, chociaż z reklamacją takiej ramy, jeśli sam na niej coś buduje to już może być bardzo ciężko

- zakup kół ZTR Iron Cross: http://allegro.pl/kola-przelajowe-ztr-iron-cross-team-lemonbike-i5293617984.html (2349)

- cała reszta jakimś cudem musiałaby się zmieścić w 650pln.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team
Zważywszy na fakt, że rama DD jest z Chin i kupując DD tracę właściwie serwis, w przypadku uszkodzenia ramy muszę wysyłać cały rower, waga jest powyżej 9kg, poszukiwania zaczynam od początku w kierunku carbona poniżej 9kg

 

Jeszcze nie kupiłeś roweru, a już zakładasz, że go będziesz odsyłał lub uszkodzisz?

Raz, że masz gwarancję, tak więc masz prawo do zwrotu kosztów za wysłanie roweru/ramy, jeśli Twoje roszczenie gwarancyjne zostanie uznane.

Dwa, jak popsujesz ramę z własnej winy, to naprawa i tak będzie dużo bardziej opłacalna w Polsce, niż wysyłka gdziekolwiek do UK w celu naprawy.

 

 

zakup kół ZTR Iron Cross

 

Zwróć uwagę, że te obręcze tolerują tylko niższe, typowo przełajowe ciśnienia (max do 45 PSI). Będziesz chciał sobie tym rowerem pośmigać trochę po szosie, czeka Cię zakup nowego kompletu kół. Jeśli już, to lepsze będą akceptujące wyższe ciśnienia ZTR Grail / Alpha 340.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Mod Team

Moim zdaniem, podejmujesz jeszcze większe ryzyko, kupując używany, niesprawdzony karbon, niż sprowadzając nowy rower z zagranicy.

Poza Specem, reszta tych rowerów była zapewne katana w zawodach, a to zawsze niesie za sobą ryzyko jakichś mikropęknięć, niewidocznych na pierwszy rzut oka.

Na jeden z rowerów jest roczna gwarancja, ale to zawsze większe ryzyko w przypadku węglowych ram.

Ale to tylko moje, prywatne zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wagi się uczepiłem, bo taka jest granica, tak po 0,5kg możemy sobie do 11dojść, zostawmy temat wagi tak jak został ustalony.

 

Bo 9,5kg waży ten Sirrus i jest za 3k, więc nie ma co się zastanawiać nad droższymi, chyba że są lżejsze.

 

Zannata mi się podoba, czyli dalibyście za nią ze 3,5k przy założeniu kupna nowej ramy np DD..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrzę na ten watek i wydaje się z d... wzięty.

Zakładając,że faktycznie chcesz kupić taki rower,to przestań jako podstawowe kryterium wyboru patrzeć na wagę.

Wszystkie podane propozycje różnią się wagą o bidon albo dwa.Na deklarowanej na początku trasie 70km wypijesz dwa conajmniej.Całą teorię wagi szlag trafi podczas jednej jazdy.

Jak nie możesz panny dogonić to nie wina roweru,a ciura jesteś,albo panna ma nogę.

Co do rowerów z ostatnich linków : do czego potrzebna grupa Dura Ace sprzed dwóch generacji ? do kłopotów z serwisem i kosmicznych cen części? po co wylajtowana na maxa rama o wątpliwych recenzjach ? po co Ci rower z numerem startowym,przecież po bułki nikt nim nie jezdził?

Skoro nie masz pojęcia,a tylko mgliste wyobrażenie to zaufaj tym którzy się tu wypowiadali.

Wybierz nowy rower pod własne preferencje (materiał ramy,typ hamulców itd),o szczegóły doboru ramy i geometrie dopytaj w wątku.

Po jakimś czasie sam dojdziesz,co trzeba w nim zmienić,może lepsze koła i opony,będzie łatwiej gonić pannę.

 

Edit: jak pisałem,towarzystwo doszło do wniosków podobnych........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...