nopel Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Witam serdecznie.Załóżmy że jadę sobie po asfalcie, i hamuję w opór tylnym hamulcem - do zablokowania koła. Cały wahacz wpada wtedy w gigantyczne wibracje, dosłownie lata góra dół, razem z kołem, i po części z resztą roweru. Ogólnie - wszystko się telepie, wibruje i podskakujeSprawa jest tylko wtedy, gdy zahamuję do zablokowania koła.Opona to Panaracer Fire XC, hampel to Formula oro K18, tarcze też formuli, 185mm. Rama to Canyon Torque FR, luzu na tulejkach nie ma.Nie ma luzu między tarczą a piastą, i zaciskiem a adapterem i ramą. Ma ktoś jakiś pomysł o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Skoro tylko przy zblokowaniu opon, a resztę sprawdziłeś to może to opona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nopel Napisano 25 Października 2014 Autor Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Ale co z oponą? Chyba, że ma po prostu na tyle dobrą przyczepność, ze aż podskakuje zamiast cały czas ślizgać się...Sam nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jasinski21444 Napisano 25 Października 2014 Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Miałem identycznie gdy dłuższy czas temu miałem Accenta El Nino z Saguaro oraz W cubie 29 również z saguaro i w sumie olałem sprawe bo nie znalazłem sprawcy . W trzech ostatnich rowerach ( fulle 140-160mm) coś takiego nie występuje choć mam dużo przyczepniejsze gumy . Może luz na klockach ? Choć w sumie miałem K18 w canyonie i tego problemu nie miałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 25 Października 2014 Mod Team Udostępnij Napisano 25 Października 2014 Załóżmy że jadę sobie po asfalcie, i hamuję w opór tylnym hamulcem - do zablokowania koła Hamowanie na asfalcie do zablokowania koła to raczej średni pomysł. Weź pod uwagę rodzaj bieżnika na Twojej oponie i stopień twardości gumy .Jeśli to samo będzie na innej oponie ,to wtedy jest powód do zmartwienia. IMO powodem jest opona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.