Skocz do zawartości

[do 1500 zł] MTB dla początkującej


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich,

 

planuję rozpocząć jazdę bardziej można powiedzieć sportową, Aktualnie jako amatorka jeżdżę po mieście starą Gazelą, wiadomo, krótkie dystanse około 10-15 km dziennie. Czasami pożyczonym rowerem górskim (kompletnie niedopasowanym) poza miastem.

 

Chciałabym kupić coś do jazdy na dłuższe dystanse - na początek na pewno będzie to koło 30 km, drogi mieszane asfalt i scieżki rowerowe w lesie, polne, bez szaleństw, trasy rowerowe w okolicach Krakowa. Na trasy miejskie do transportu zostaje Gazela.

 

Trudno nie zauważyć, że nie znam się w ogóle, dlatego pytam - ile taki sprzęt dla początkującego powinien kosztować? Wstępnie zakładam do 1500 zł. Jestem niska, mam ok. 157 cm, 50 kg. Chciałabym coś poprzymierzać w sklepach, ale najpierw próbuję znaleźć modele godne uwagi.

 

Będę bardzo wdzięczna za rady.


Przeglądałam część wątków na forum i moją uwagę zwrócił:

http://www.goride.pl/kross-level-f3-2013-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-311.html

Albo:

http://www.goride.pl/kross-level-f2-2013-tylko-rozm-wysylka-kurierem-dhl-gratis-p-310.html

 

Pytanie - czy to jest coś dla osoby właśnie początkującej, której jeszcze rowerowa fantazja nie ponosi? ;) nie do końca znam jeszcze trasy rowerowe wokół Krakowa, dlatego na pewno nie będę szaleć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach