Skocz do zawartości

[opony] Niskie opory toczenia, niska waga


klopot8888

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Posiadam treczka 8500 i planuję zrzucić mu parę gramów i przejść na bezdętki, stąd pytanko na jakie opony się zdecydować zależy mi na niskich oporach toczenia.

Teren po jakim się poruszam to 50% asfalt i 50% teren z tym , że teren to utwardzone scieżki leśne(bez błota) także celowałbym w semi slicki

Cena nie gra roli

Proszę o pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

furious fred w wersji UST (prawdziwy bezdętkowiec) występuję tylko jako 2.0

 

2.25 jest wypuszczona jako TL-Ready. Ze swojej strony polecam wersje RaceGuard, nieznacznie cięższa od zwykłej TL-R a śmigam już 3 tyg na nich i zerwo kapci:) no i faktycznie jest to szybka opona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To zdecyduję się na freda ale w wersji 2.0

 

--Co masz na myśli adder, pisząc prawdziwy bezdętkowiec???

-- TL ready???możecie przybliżyć temat:)

 

UST to nowy system (i podejrzewam że ten typ będzie wypierał system dętkowy) pozwalający nakładać opony na obręcze bezpośrednio na koło. Opony typu UST mają pogrubione ranty opony dzięki temu można je stosować pomijając dętki i mleczka uszczelniające. Opona sama w sobie jest dużo mocniejsza co za tym idzie cięższa i to sporo od standardowych. To miałem na myśli pisząc "prawdziwy bezdętkowiec"

 

TL-Ready to opona którą można zastosować z dętką lub bez. Tylko tak jak pisze kolega u góry, koniecznością jest wlanie w oponę uszczelniacza. Płyn uszczelni styk opony z obręczą. Jest też dodatkowy plus wynikający z takiego rozwiania, przy małych przebiciach opony płyn szybko wnika w uszkodzenie i zakleja uszczerbki.

 

Do twoich kółek i tak musisz dokupić taśmę, jeżeli chcesz śmigać na FF 2.0 UST, weź też pod uwagę swoją wagę bo to są dość delikatne opony.

 

Ja osobiście śmigam na FF tl-r RG 2,25 +mleczko z kołami Crank Brothers Cobal i choć sam chciałem włożyć UST bo kółka są do nich stworzone, musiałem pójść na kompromis z moimi 100kg.. różnica w balonie pomiędzy 2.0 i 2.25 jest duża, idący za tym komfort też zauważalny. weź to pod uwagę.

 

mleczko to fajne rozwiązanie, akurat waga opony TL 2,25 + mleczko da wagę UST 2.0. też długo się zastanawiałem nad tym co będzie najlepszym rozwiązaniem i wyszło mi takie zestawienie.

 

wybieraj, zakładaj i korzystaj z ostatnich suchych dni bo jak popada to FF już nie daje frajdy z szybkiej jazdy, a uwierz na słowo że to sprintówka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...