Skocz do zawartości

[Stojak rowerowy] Streetcoach KBS Pro 148


Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnim czasie dużo grzebie przy swoim,dość pokaźnym, Giant XL. A że o wypadki nie trudno to na wykładzinie, kaloryferze czy ścianach pokoju zaczęły pojawiać się dziwne ślady od bieżnika. Ślady też pojawiły się co gorsza na rowerze, Aby nie eskalować problemów rodzinnych z żoną i z demontażem kaloryfera, który porysował mi rower, postanowiłem zbudować stojak rowerowy. Jednak po kilku dniach przymiarek do projektu na zakupach w Penny Markt znalazłem rozwiązanie. W promocji był stojak firmy Streetcoach za całe 23.99 euro. Za tą cenę trudno mi by było kupić wszystkie potrzebne materiały w Castoramie. Stojak po złożeniu wygląda tak.

 

 

 

stojakcay.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

 

Jego podstawową częścią jest masywna, teleskopowa rura o grubości 4 cm, zapinana na szybkozłącza o zakresie regulacji od 130 do190 cm. Umożliwia to regulacje tylnej przerzutki na stojąco, bez schylania by zobaczyć np. ustawienie śrubek. Na rurę montowany jest uchwyt na śrubokręty, klucze czy drobne części.

 

 

pojemnik.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

Podstawa stojaka to bardzo stabilny rozkładany, krzyżak zapinany również na szybko-złącze. Można go swobodnie rozkładać do zadanej szerokości zależnie od posiadanego miejsca w pokoju jak i potrzebnej stabilności. Podłoże przed porysowaniem zabezpieczają cztery trójkątne nóżki. Mają one niestety tendencje to ciągłego odwracania się przy przenoszeniu stojaka. Trzeba je za każdym razem niestety odpowiednio ustawiać po rozstawieniu przyrządu.

 

 

 

podstawab.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

mayk.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

Nie zapomniano również o uchwycie na kierownicę. Zrobiony jest on z teleskopowej rurki blokowanej śrubą. Na końcach znajdują się gumowe dziurkowane opaski, które zakłada się z jednej strony na główną rurę a z drugiej na grip na kierownicy. Teleskopowa budowa umożliwia ustawienie kierownicy pod dowolnym kątem.

 

 

 

uchwytkiery.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

 

Sam rower podwieszą się do stojaka za górną rurę większego trójkąta. Uchwyt jest bardzo solidny, zrobiony z twardego plastiku zabezpieczającego ramę przed porysowaniem. Nie zapomniano o dużych wycięciach, w których mieszczą się linki, pancerze i przewody hamulców hydraulicznych. Na dole znajduję się motylek wraz ze sprężyną, którym reguluje się grubość ramy. Po regulacji wystarczy już tylko włożyć rower i zamknąć go wajchą. Montaż roweru nie nastręcza problemów, wystarczy włożyć ramę w uchwyt, przytrzymać jedną ręką w drugą zamknąć obejmę.

 

 

 

uchwytramy.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

 

Kolejną zaletą jest możliwość szybkiego złożenia stojaka. Zajmuje on wtedy ok. 125 cm wysokości i 16 cm szerokości.

 

 

 

 

40986948.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

Niestety z racji tego, że ten cud techniki został wykonany przez naszych skośnookich przyjaciół z Chińskiej Republiki Ludowej nie obyło się bez problemów. Podczas montażu zauważyłem, że jeden z otworów jest źle nawiercony i śruba przechodzi przez niego na wylot. Musiał dodać dłużą śrubę i podkładkę. Na szczęście nie była to śruba regulacyjna.

 

 

 

uszkodzenieb.th.jpg

Uploaded with

ImageShack.us

Podsumowanie :

Zalety:

Solidne elementy metalowe.

Wysokość od 130-190 cm

Waga roweru do 30 kg

Prosty montaż roweru.

Blokowanie kierownicy

Składane nóżki

Cena 23.99 euro

Wady :

Niedokładne wykonanie elementów plastikowych

Przekręcające się stopki

 

 

 

Za tą cenę polecam wszystkim.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...