storm Napisano 22 Stycznia 2006 Napisano 22 Stycznia 2006 Witam mam taki problem z dlugoscia suportu i korba. Na początku aby zobrazować problem wrzucam FOTKE Odległośc "czerowona"w mojej korbie (lx 04) jest bardzo mała. Zakupiłem suport długości 113 mm i okazuje się, że po przykręceniu korby "zielone końcówki" wchodzą tak daleko, że powierzchnią zieloną trą o mufe suportu (w ramie). Przerzutka na 1 rzut oka da rade. Ale pytanie brzmi czy jest sens spiłować trochę tego zielonego, bo wtedy teoretycznie powinno wszystko działać... ale .... czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na ten temat ?
MarcinN Napisano 22 Stycznia 2006 Napisano 22 Stycznia 2006 U mnie też nie chodzi, spróbuj umieścić >>TUTAJ<< Pozdrawiam.
jo_jacek Napisano 22 Stycznia 2006 Napisano 22 Stycznia 2006 Zalezy jak wiele spiłowac mysle że 1-2mm nic by sie nie stało. Lepiej zeby przerzutka na bank dała rade bo jak widac ten suport jest za krotki dla tej korby. Widziałem, że jak suport jest za krotki to koronka trze o tylne widelki ale tak nie.. ale to juz kwestia budowy ramy - szerokosci tylnych widelek.. Moim zdaniem lepiej było by jednak kupić suport np 115 niz piłować to co zaznaczyłeś na zielono. Jak jest za krotki suport moga byc problemy z przerzutką i duże przekosy na lancuchu tak samo jak jest za długi - mialem tak i nie polecam Niech się tez inni wypoweidzą co o tym myślą
storm Napisano 22 Stycznia 2006 Autor Napisano 22 Stycznia 2006 To jest suport xt ... szkoda troche 100 w plecy, dlatego kombinuję, nie z tarciem o widelec niema problemu. a ten kawałem który chce spiłować jest naprawdę sporo oddalony od otworu. Fotka korby
Arni_King Napisano 24 Stycznia 2006 Napisano 24 Stycznia 2006 Widzę, że kolega dał się nabrać na tą samą informację co i ja Kupiłem FC-M540 i do tego suport 113mm, który według importera miał pasować, a w rzeczywistości jeżdżę teraz bez najmniejszej zębatki, ponieważ gdybym ją założył, to bym spiłował ze 3mm ramy przy suporcie Niestety albo zmienisz suport albo pozbędziesz się najmniejszego blatu, przy czym takie przesunięcie korby powoduje złą pracę przerzutki (wiem, bo już musiałem własny system zmian przełożeń opracować, ale w tym sezonie najprawodpodobniej zmienię suport na właściwy ) i niestety jeżeli nie będziesz umiejętnie kontrolował przełożeń, to łańcuch będzie Ci spadał przy wskakiwaniu na największą tarczę. Jednym zdaniem- lepiej zmień suport Pozdrowerek FORUMOWICZE
Żbik Napisano 19 Marca 2006 Napisano 19 Marca 2006 Sprawa jest bardzo prosta Nic nie piłuj tylko zapoznaj się z tym tematem...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.