Avirel Napisano 25 Lipca 2011 Napisano 25 Lipca 2011 Czołem! Posiada moze ktos hexagona v3 i wie jaka jest dlugosc rury sterowej? Amortyzator to bravo 386, chce wymienic go na xcr, a nie wiem jaka dlugosc i sam raczej wole sie nie bawic.
rybciasum Napisano 25 Lipca 2011 Napisano 25 Lipca 2011 Ostatnio się sam bawiłem mimo że jestem laikiem i jest to dziecinnie proste odkręcasz dwie śrubki przy mostku, odkręcasz śrubkę u góry od sterów, zdejmujesz mostek z kierownicą, teraz wypadałoby gdzieś postawić kierownice, ewentualnie odkręć śrubki trzymające linkę przy hamulcach ( z przodu konieczność, żeby sam amortyzator z hamulcami wyciągnąć) i zostają jedynie linki od przerzutek które są w miare długie, następnie na dole masz stery, jeżeli są na wianeczkach zapamiętujesz w jakiej kolejności są położone (chyba że chcesz stracić 15 minut na kombinacje jak ja ), podnosisz ramę do góry i wyjmujesz amortyzator, mierzysz rure i tyle , przy okazji możesz nasmarować od nowa stery
tobike Napisano 25 Lipca 2011 Napisano 25 Lipca 2011 długość rury zależna jest od sterów główki ramy i podkładek oraz mostka, więc jak ktoś ma to zmierzyć, zakładam że masz taki tower i chcesz kupić używany amortyzator? jeśli tak to wystarczy jak centymetrem zmierzysz długość od korony do kapsla nad mostkiem - 3-5mm
Avirel Napisano 25 Lipca 2011 Autor Napisano 25 Lipca 2011 robike dziekuje, sprobuje i zobaczymy i jesli ktos ma hexagona i wie ile jest to niech napisze Rybcia tez dzieki, ale nie chce nic rozkrecac bo nie moge odczepic roweru, bo pozniej trudno zapiac. Tak to miec u-locka przypietego do 2 rowerow i rury ;/
Fenthin Napisano 25 Lipca 2011 Napisano 25 Lipca 2011 A jak idziesz na rower, jak sobie radzisz z rozpinaniem tego wszystkiego? Szukasz problemów na siłę zamiast wziąć i zmierzyć.