Skocz do zawartości

[rowery specialized] porównanie Stumpjumper 29er EVO i Comp 29er


robkellys

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

Potrzebuję pomocy w porównaniu tych rowerów

 

Jeżdżę już od trzech lat na sprzęcie za tysiąc parę zł. Od dłuższego czasu planuję zakup 29er'a

Decyzję praktycznie podjąłem, wiem że będzie to Spec Stumpjumper, ale bardzo nie podoba mi się ich tegoroczne malowanie.

Wczoraj trafiłem na wersję EVO, która jest w moim ulubionym kolorze, tylko nie wiem o co chodzi z tą korbą i blatem. Tam jest tylko jedna tarcza? Czy ktoś mógł by mi przybliżyć o co w tym chodzi, jak działa i jakie jeszcze znaczące różnice są miedzy tymi rowerami?? Korbę zawsze mogę zmienić ;)

No i ostatnie pytanie, czy uda się go kupić w Polsce?? Bo jakoś nie znalazłem ;/

 

To będzie mój pierwszy porządny rower, więc wszelkie uwagi są bardzo cenne. Na forum i stronie team29er przeczytałem już praktycznie wszystko ;)

 

Męczy mnie jeszcze rozmiar ponieważ mam między 190 a 191cm wzrostu, obecnie mam ramę 21,5 cala, która ma rurę górną długości 61cm geometria do tego muszę stosować mostek 120mm ponieważ mam taką proporcję budowy ciała że mam długi tułów i ręce. Pewnie bez zastanawiania się nowy rower kupił bym też w rozmiarze 21 cali ale sporo czytałem tutaj że może być troszkę za duży.

 

Czekam na wasze rady i opinie.

 

Pozdrawiam

Robert

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, EVO ma tylko jedną zębatkę przy korbie - jeśli zdarza Ci się jeździć w zróżnicowanym terenie, to przynajmniej ze 2 by się przydały :) A jak śmigasz po względnie płaskich, niezbt stromych okolicach, to i jedna wystarczy :) I na wymianie samej korby się nie skończy - potrzebowałbyś jeszcze manetki i przerzutki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach