agentprowokator Napisano 14 Czerwca 2011 Napisano 14 Czerwca 2011 Witam, Od jakiegoś czasu interesuję się kupnem sztycy Crank Brothers Joplin R, czyli wersja z 3" skokiem bez manetki. Rozważam tez inne opcję, ale opinie na zagranicznych serwisach są podzielone. Joplin zebrał ogólnie złe opinie mimo, że w Polsce raczej pozytywne zbiera, oczywiście mam na myśli tylko magazyny rowerowe. Miał ktoś z was styczność z takim sprzętem i podzieli się opiniami? Na co zwrócić uwagę? Czy wersje z manetką u kierownicy jest sens kupować? Pozdrawiam
Janisław Napisano 15 Czerwca 2011 Napisano 15 Czerwca 2011 Jak do tej pory miałem jedynie styczność z KS i7, i to przez 3 dni - później musiałem odesłać za niezgodność i dostałem zwrot kasy. Zamawiałem wersję z manetką, a przyszła taka z wajchą pod siodełkiem więc stąd odesłanie. I po tak krótkiej jeździe - raptem 2 razy - stwierdzam, że bez manetki trochę lipa jest, bo niewygodne jest gmeranie między jajkami w czasie jazdy po lesie. Co do trwałości nie wypowiem się - przez 2 dni śmigała bardzo ładnie a potem ją zdemontowałem. Teraz na dniach powinienem dostać rowerek z fabrycznie zamontowanym Command Post'em o skoku 100m z manetką, więc będę mógł się dokładniej wypowiedzieć o patencie manetkowym. Na co zwracać uwagę? Ponoć te sztyce z czasem łapią luzy, i to zarówno Joplin, Reverb jak i Command Post. Kind Shock wedle opinii jest najmniej problemowy pod tym względem. Jest też kolejny produkt powietrzny, czyli X-Fusion HiLo, ale o nim nie znam żadnych opinii. No i pozostają jeszcze rozwiązania czysto mechaniczne - Gravity Dropper oraz Czarna Mamba - zamiast sprężyny powietrznej jest tylko stalówka, ale za to mniejsze ryzyko popsucia.
Rulez Napisano 15 Czerwca 2011 Napisano 15 Czerwca 2011 Joplin R łapie luzy w poziomie, dodatkowo ma stały lekki luz na boki, w starszej wersji zacisk prętów siodełka był za słaby, podobno zacisk poprawili
barton Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 Ma ktoś jeszcze jakieś konkretne informacje o tych sztycach? Sam jestem zainteresowany, ale jakoś odstrasza mnie widmo luzów, o których się słyszy przy każdej wypowiedzi.
Rulez Napisano 9 Sierpnia 2011 Napisano 9 Sierpnia 2011 zaDymek - jego spytaj o KS, z tego co wiem to 2 razy oddawał do naprawy gwarancyjnej. Jak jest z nowymi Crankami nie wiem.
tobike Napisano 10 Sierpnia 2011 Napisano 10 Sierpnia 2011 w przypadku KS zdarzają się partie z wadliwym tłumikiem, dwóch moich kolegów ma KSa jeden smiga bezproblemowo a u drugiego padł tłumik (sztyca zapadała się pod ciężarem jeźdźca i działała jak amortyzowana), po oddaniu do serwisu wymienili tłumik i po tygodniu ta sama historia, ta pierwsza już 1,5 roku smiga i żadnych problemów
Timon92 Napisano 10 Sierpnia 2011 Napisano 10 Sierpnia 2011 Na EMTB.pl jest obszerny temat o wszystkich regulowanych sztycach.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.