szydam Napisano 4 Kwietnia 2011 Napisano 4 Kwietnia 2011 Witam Szanownych Kolegów i Koleżanki, Wczoraj dostałem jeszcze śmigającą i żywą legendę PRL - WAGANTA SPORT. Jego stan przedstawiam za zdjęcia w zamieszczonym poniżej linku. Jestem nowicjuszem i proszę Was, co byście mi radzili w nim wymienić (na nowe lub stare z aukcji elementy?), jak go ożywić. Pogryziony jest przez rdzę i na pewno przydałaby się zmiana koloru ramy, tylko jak najlepiej to zrobić? Dużo pracy i czasu trzeba w niego zainwestować, aż gubię się od czego by zacząć... Wasze pomysły i podpowiedzi wiele dla mnie znaczą. Czekam na pierwsze komentarze http://img841.imageshack.us/slideshow/webplayer.php?id=dsc02521cg.jpg
adii22 Napisano 4 Kwietnia 2011 Napisano 4 Kwietnia 2011 Na pierwszy ogień? Opony, lakier, korby i suport (na kwadrat). klocki hamulcowe, linki, pancerze, ew. zębatki z tyłu, łańcuch, wszelakie smary, obręcze na aluminiowe (będą hamulce w deszczu działać). Zobacz sobie na moje wagancidło w galerii jak odstawiłem, przekonasz sie co mam na myśli
Gość MARECKI85 Napisano 14 Kwietnia 2011 Napisano 14 Kwietnia 2011 elementy takie jak rama, widelec, zębatki, hamulce, kierownica, manetki przerzutek, obejmy, to bym do piaskowania oddał, Ramę i widelec pomalować, a resztę wypolerować. Ja bym te obręcze zostawił, też do piaskowania aby tylko rdzę usunąć i polereczka. Nowe szprychy i oponki - i będzie gitarka. Dojdą wianki, łozyska i smary. Nowy łańcuch i suport, chwyty zostaw. P.S. Za piaskowanie ja płaciłem 30 zł.
kubek20 Napisano 14 Kwietnia 2011 Napisano 14 Kwietnia 2011 Piaskować nie trzeba, jak ktoś ma czas , papier ścierny i szkoda mu kasy może to samemu wyszlifować uważając na gwinty itp., ale to trochę czasochłonne
Gość MARECKI85 Napisano 15 Kwietnia 2011 Napisano 15 Kwietnia 2011 piaskowanie dobrze oczyszcza, i nie jest drogie, a papierem i szczotką to się zajedzie. korek w gwinty wsadzi i po sprawie. Pracowałem na piaskarce.