chickenowa Napisano 18 Września 2011 Udostępnij Napisano 18 Września 2011 A ktoś próbował uszczelnić opony z system 2bliss? Mam Speca The captain 2bliss i zastanawiam się czy spróbować sobie nowego bezdętkowego systemu Obręcz na której jest ta oponka to Mavic 117 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 18 Września 2011 Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Co do opony, to do tego wlasnie zostala stworzona. Jezdzilem swego czasu na fast trackach pro, zwykle zwijane, nie bylo zadnego problemu zeby je uszczelnic, tym bardziej nie bedzie z twobliss. Co do obreczy, bedziesz potrzebowala tasmy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chickenowa Napisano 18 Września 2011 Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Powiem szczerze, że taki zestaw za 160zł to trochę dużo jak na eksperyment i zastanawiam się czy nie zrobić takiej taśmy samodzielnie. Gdzieś widziałam taki filmik jak zrobić ją ze zwykłej dętki... rozumiem, że wentylki itd można kupić osobno? [edit] właśnie patrzę na ceny za wentylki i... oni chyba poszaleli.. 28zł za wentyl? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 18 Września 2011 Udostępnij Napisano 18 Września 2011 Mowisz o systemie ghetto, wpisz w wyszukiwarce, bylo o tym sporo na forum. Sa rowniez filmiki instruktarzowe na youtube. Wetylki, mozna kupic "zwykle", nie koniecznie notubes, w zaleznosci od ksztaltu otworu w obreczy. Poza tym, nie jestem pewny ale moze te obrecze da sie uszczelnic zolta tasma stana. Koszt ok 50zl, wystarcza na wiecej niz dwie obrecze, plus jakies budzetowe wetylki i mysle, ze sie zamkniesz w 50% w/w ceny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomirot Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 A ktoś próbował uszczelnić opony z system 2bliss? Mam Speca The captain 2bliss i zastanawiam się czy spróbować sobie nowego bezdętkowego systemu Obręcz na której jest ta oponka to Mavic 117 Jeździłem na Specach Renegade 2bliss i Sauserwind 2bliss i nie ma kompletnie żadnego problemu z uszczelnieniem. Zakładasz (trochę ciężko wchodzą na obręcz- moja ZTR Olympic)i pompujesz zwykłą stacjonarką. Mleka wystarczy 50-60ml. Trzyma ciśnienie jak na dętce. Niestety Renegade są "papierowe" i już trzy sztuki mi rozerwało przez około 2,5 miesiąca. Natomiast Sausery trochę opornie się toczą Właśnie walczę 2 dzień z uszczelnieniem Race King w wersji Race Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chickenowa Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 @up ja mam Specialized The captain Były w górach i przejechały cały ten sezon. Super są te oponki, choć ciężkie. Kapcia złapałam tylko raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
leo1 Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Przeczytaj ten temat masz trochę odpowiedzi na twoje pytania: Mój odnośnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Właśnie walczę 2 dzień z uszczelnieniem Race King w wersji Race Sport Na tej samej obreczy, nie mialem wiekszego problemu z jej uszczelnieniem. Po zalaniu pojawilo sie sporo bialych kropek na sciankach bocznych. Nastepny dzien, dopompowanie i trzyma. Kolejne jej zalewanie to juz sama przyjemnosc. Plyn caffe latex. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pomirot Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Złapało dzisiaj po południu, po dwóch dniach kręcenia i pompowania. Może to kwestia mleka- użyłem NoFlats. Boki nie puszczały dużo, ale było kilka/ kilkanaście nieco większych otworków przez które się trochę "lało" Teraz już siedzi elegancko. Po pierwszych 40km mogę powiedzieć, że na ciśnieniu 2,0bar tył i 1,9bar przód dopiero zaczęła się normalnie zachowywać. Przy większym ciśnieniu była trochę ... dzika. Na twardym nie jest taka szybka jak Renegade, trochę słychać klocki. Super wybiera natomiast drobne nierówności. chickenowa: polecam mleko, warto się trochę pobabrać, żeby docenić jak się mogą kółka kręcić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chickenowa Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Zastanawiam się właśnie jak to jest z zyskiem wagowym (o ile jest)... The Captain na którym jeżdzę waży 600g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Ja jej używam w wersji controll + 80 ml. mleczka, poprzednio używałem wersji S-works, ale za cienka, mleczko nie uszczelniało przebicia, ważyła 591 gr : http://www.forumrowerowe.org/gallery/image/2189-the-captain-s-works-22/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chickenowa Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 Mam Specialized Control The Captain, dual compound, 2bliss. Z tego co pamietam byla wazona i bylo to lwasnie 600 gram. 600 + plyn = 680g Rocket Ron z detka wazy kolo 520g http://www.rowerowys..._l_228_672.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 19 Września 2011 Udostępnij Napisano 19 Września 2011 W rozmiarze 2.0" może tyle ważyć, 80 ml płynu wystarczy w zupełności ... Ja używam 2.2" Takie szmacianki jak RoRo mnie nie bawią, rozrywa je (dosłownie) byle gałązka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.