jo_jacek Napisano 27 Lutego 2011 Napisano 27 Lutego 2011 Siemaa! nie było mnie tu pincet lat ale to z tego powodu, że wróciłem do mojej ukochanej dyscypliny - trialu ale do rzeczy: Miałem tarczówkę Xt BR-M765, czyli to starsze Xt, przełożyłem ją sobie parę dni temu do Trialówki i wyszło na jaw czemu mi nie hamowała w Xc, cieknie mi tłoczek w zacisku i to tak solidnie, że klocek i tarcza są mokre. No i teraz wyjście jest takie, że musiałbym kupic nowy hamulec czyli wydać z 600-800zł albo tańszym kosztem zmienić zacisk. I teraz się pytam, czy myślicie, że zacisk od nowego Xt będzie kompatybilny ze starą klamką? Bo połączyć pewnie że się da, ale nie wiem w nowej klamce jest to servo wave czy jakoś tak etc..
szczerb Napisano 27 Lutego 2011 Napisano 27 Lutego 2011 A nie lepiej po prostu uszczelki wymienić? No chyba, że ten zacisk to jakieś super-badziewny-nie-rozbieralny-inspirowany-chińczykami-bubel-projektowy, ale wątpię
Andrew Napisano 27 Lutego 2011 Napisano 27 Lutego 2011 Wszystko będzie pasować, kwestia założenia odpowiedniej końcówki na przewód.
jo_jacek Napisano 27 Lutego 2011 Autor Napisano 27 Lutego 2011 no przewód to nie problem dzięki bardzo a co do uszczelki to nawet nie wiem bo nie rozbierałem tego zacisku ale pewnie to zrobię na dniach
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.