Skocz do zawartości

[rower] Cube Ltd Cls Pro vs Cross Evado 1.3

r0bert91

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam

W tym tygodniu kupuję rower, bylem już w kilku sklepach i wybrałem dwa modele. Rower będzie mi służył do jazdy po mieście, chodniki, szosa, ścieżka w lesie. Oby dwa modele sa to modele do krosu z 2011r który z tych dwóch będzie miał najlepszy stosunek ceny do jakosci.

Proszę o pomoc

Cube Ltd Cls Pro 2011 - 2199zł

Lub

Cross Evado 1.3 2011 - 2216zł

Jestem laikiem w jeśli chodzi o rowery. Wizualnie najbardziej podoba mi się Cybe

Napisano

Witam

W tym tygodniu kupuję rower, bylem już w kilku sklepach i wybrałem dwa modele. Rower będzie mi służył do jazdy po mieście, chodniki, szosa, ścieżka w lesie. Oby dwa modele sa to modele do krosu z 2011r który z tych dwóch będzie miał najlepszy stosunek ceny do jakosci.

Proszę o pomoc

Cube Ltd Cls Pro 2011 - 2199zł

Lub

Cross Evado 1.3 2011 - 2216zł

Jestem laikiem w jeśli chodzi o rowery. Wizualnie najbardziej podoba mi się Cybe

odpowiadam też jako laik, ale osobiście wybrał bym Krossa ma lepszy napęd itp. ale gdyby rama była od Cube. Nie lepiej poszukać roweru MTB lub porządny Trekkingowy rower? określ ile jeździsz po mieście, lasach, chodnikach (nie powinieneś;) )i dobrze poszukaj modele rocznikowo 2010r. bo za 2011r. pewnie słono przepłacisz.

Napisano

Będę w 80% poruszał sie tym rowerem po mieście do pracy. Okazjonalnie rekreacyjnie na wycieczki po szosie, ścieżki utwardzone w lesie.

Rower chcem zakupić w sklepie u siebie w mieście, a tam maja raczej najnowsze modele na rok 2011. Nie chcem mieć kłopotów z gwarancją serwisem i tak dalej i od cen katalogowych mam dostać 9% rabatu.

Napisano

Ja bym popatrzył na Evado 1.3 ale 2010, gdyż on miał hydrauliczne v-brakei Magury, które są świetnymi hamulcami. Miał też lepsze koła. Evado 1.3 '10 miał też lepszy osprzęt i był lżejszy. Niestety jest o 500 zł droższy niż model 2011, lecz uważam, że warto dodać te pieniądze i cieszyć się lepszym rowerem.