Skocz do zawartości

[1300] Rower MTB


zonezi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Mam zamiar kupić nowy rower. Jeżdżę głównie po twardych nawierzchniach jednak, gdy jest ciepło to także do lasu, a także na hopki.

Zależy mi na tym by rower miał hamulce tarczowe. Jeżdżę prawie codziennie przynajmniej 2 godziny nawet wtedy gdy jest mokro.

Mam ok. 172cm wzrostu i raczej już nie urosnę, waga ok. 55kg.

Rower do 1300zł ewentualnie można trochę naciągnąć budżet.

Dużo już czytałem o ofertach w tej cenie i zauważyłem, że najwięcej mówi się o Kross level a2/a4 (brak tarczówek) oraz hexagon v6.

Myślałem o jakimś z rodziny Giant, ale nie wiem czy za tą cenę coś się znajdzie.

Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od pewnego czasu zaczołem interesować się skakaniem rowerem na hopkach czy jeżdżenie po górach czy wykonywanie jakiś trików(podczas skoku). Jestem jednak kompletnie zielony w tych sprawach(amator). Chciałbym was prosić o rade jaki zakupić rower w granicach cenowych 1000zl - 1300zl. Dodam, że dopiero bd się uczył wszystkiego od podstaw, więc rower i tak zapewne bd wymieniał jak się bardziej wkręce i kupie bardziej profesjonalny na razie prosiłbym coś na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zonezi powiem szczerze że nie ma za bardzo roweru do tego co potrzebujesz "Jeżdżę głównie po twardych nawierzchniach jednak, gdy jest ciepło to także do lasu, a także na hopki" i w dodatku w tej cenie i na tarczowych hamulcach. W tej cenie to polecił bym ci rower na v-brekach bo dobre tarczówki są w cenie twojego całego roweru który chcesz kupić, a jak znajdziesz jakiś rower w tej cenie na tarczach to one nie będą hamować tylko spowalniać :) Choć jak to niektórzy mówią "kto hamuje ten przegrywa"

Dlatego najlepszym rozwiązaniem jest prosty w obsłudze i lekki v-brek.

 

Rower który może was obydwu zainteresować ale nie do skakania na hopkach bo długo tego nie wytrzyma to np: