darec2 Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Witam. Postanowiłem na ten sezon zmienić mojego poczciwego Boplighta no i wyszło coś takiego jak Specialized Stumpjumper Expert Carbon. Zmiany miały być małe bo tylko rama ale wyszło jak zwykle i z poczciwego Bopa został tylko Amor, rogi i Top Cap. Rama nieco dłuższa i o wiele sztywniejsza. Wrażenie z jazdy bardzo dobre. Może mniej zwinny niż Boplight bo dłuższy ale za to podjazdy na nim to bajka. No i ta sztywność. Jak myślicie warto coś w tek konstrukcji zmienić czy pozostawić jak jest. Jeśli chodzi o koła to wiem, że ten zestaw jest dosyć delikatny ale posiadam drugi niezawodny na maratony i góry w postaci kół XTR (model starszy na 24 szprychach) na oponach UST Geax Saguaro 2.0 UST 870 gr.(straszne kloce ale dobre na wszystko). Bar Ends: (Rogi) Boplight 64gr. Bar Plugs: (Korki do kierownicy) ? gr. Bottle Cage: (Koszyk na bidon) Specialized 37gr. Brake (Front): (Hamulec przedni)Avid XX Brake (Rear): (Hamulec tylny)Avid XX Brake Levers: (Klamki Hamulcowe) Avid XX Cables: (Pancerze i linki) Nokon Cassette: (Kaseta) CS-M770 11-32z 152 gr. Chain: (łanńuch) KMC Z 9900 280 gr. Crankset: (Korby) FSA Team Isuue Carbon 743gr. Derlr (Front): (Przerzutka przednia) Shimano XT 155gr. Derlr (Rear): (Przerzutka tylna) Sram X.0 Red 197gr. Fork: (Widelec) Fox 80 RLC 1500 gr. Frame: (Rama) Specialized Stumpjumper Expert Carbon ? gr Grips: (Gripy) Boplight Handlebar: (Kierownica) EASTON EC70 Carbon 125gr. Headset: (Stery) BBB INTEGRATED BHP-04 Pedals: (Pedały) CRANK BROS BEATER SL 266 gr. Seat: (Siodło) TUNE SPEEDNEEDLE Maraton 109 gr. Seatpost: (Sztyca) Thomson Elite 240gr. Seatpost clamp: (Zacisk sztycy) KOHOSIS 17,5 gr. Shifters: (Manetki) Sram X.0 200 gr. Skewers: (Zaciski koł) Far and Near 44 gr. Spacers: (Podkładki pod mostek) brak Stem: (Mostek) Progres PG-102 120 gr. Tire (Front): (Opona przednia) Maxiss FLY WEIGHT 320 gr. Tire (Rear): (Opona tylna) Maxiss FLY WEIGHT 320 gr. Top Cap: (Top cap) Boplight 7gr. Tubes: (Dętki) MAXXIS FLY WEIGHT 96 gr Wheel Front: (Koło przednie) American Clasic 700 gr. -Hub: (Piasta) American Clasic -Rim: (Obręcz) American Clasic -Spokes: (Szprychy) American Clasic -Nipples: (Nyple) American Clasic -Rim tape: (Opaska) American Clasic Wheel Rear: (Koło tylne) American Clasic 800 gr. -Hub: (Piasta) American Clasic -Rim: (Obręcz) American Clasic -Spokes: (Szprychy) American Clasic -Nipples: (Nyple) American Clasic -Rim tape: (Opaska) American Clasic Misc : (Inne) osłona neopranowa : specialized 30 gr. Waga 9000 gr. Wiecej fotek: http://picasaweb.google.com/darec002/Specialized?feat=directlink
miskov17 Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Mógłbyś uporządkować rozpiskę, czyt. każda część w osobnej linijce (popatrz na inne rowery), teraz jest to strasznie nieczytelne. Kolorystycznie całkiem ładny, jedynie mostek gryzie się z amorem - zamiast czerwonego(a raczej różowego) widziałbym tutaj biały. No i rzecz jasna oponki, przy takim solidnym sprzęcie są piętą achillesową. Wiem, że na mazovię nie potrzeba wiele, ale nie ryzykowałbym defektu dla tych paru gram.
darec2 Napisano 31 Grudnia 2010 Autor Napisano 31 Grudnia 2010 Przepraszam za bałagan ale za cholerę nie mogę wyedytować i poprawić. Jak pisałem było uporządkowane a jak wysłałem to się to wszystko skleiło.Postaram się coś z tym zrobić.
goldbloom Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Zlituj się, wizualnie, darec2... Masz chyba błąd przy kasecie.
1415chris Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 darec2 wstaw jeszcze raz rozpiske, tym razem prawidlowa, wkleja ja do pierwszego posta
Kellysbicycles Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Zarąbisty sprzęt!!!! Pozazdrościć , ale dlaczego nie dodałeś do niektórych komponentów wagi?
arroyo Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Rewelacyjny sprzęt, choć rower od frontu wygląda na przekolorowany (mieszanka barw jak na pizzy).
Ubotek Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Do kasety dolicz jakieś 112g. Poza tym widać, że wagi brane z neta. Powinno wylądować w "wasze rowery". A tak poza tym to ładny sprzęcik. Tylko ten mostek i gumy średnio do niego pasują.
Adish Napisano 31 Grudnia 2010 Napisano 31 Grudnia 2010 Błąd przy kasecie i przy dętkach (1 sztuka w rozpisce). Brak najważniejszego wg mnie, czyli wagi ramy... Ogólnie rzecz biorąc to rowerek nawet fajny, ale te kolory przy kierownicy... strach się bać.
Mod Team Lookas 46 Napisano 1 Stycznia 2011 Mod Team Napisano 1 Stycznia 2011 Temat przeniosłem, jak zauważono wcześniej brakuje paru danych Jak je uzupełnisz wrzucę do projektów
jacekc12 Napisano 1 Stycznia 2011 Napisano 1 Stycznia 2011 mi się jedynie nie podoba, że koraliki nie są jednego koloru ale tak poza tym jest spoko
darec2 Napisano 2 Stycznia 2011 Autor Napisano 2 Stycznia 2011 no dobra chyba macie racje z tymi koralikami, trochę mnie poniosło , będę musiał to zmienić ale jak sobie pomyśle ile to roboty to aż się boję, dobrze że do sezonu jeszcze kupa czasu
darec2 Napisano 21 Marca 2011 Autor Napisano 21 Marca 2011 Uwzględniłem Wasze opinie i sugestie (głównie te barwy ) i wymieniłem pare rzeczy. Między innymi: - koraliki w jednym kolorze - kierownica na Syntace Duraflite Carbon 135 gr. (okazała się barzdo wygodna- bardzo lekkie gięcie) - koła na XTR WH-M965 - tarcze XTR SM-RT97 130 gr. - opony Continental RACE KING 2.0 TUBELESS 650 gr. Wygląda teraz tak: Od Spec"> A tutaj więcej https://picasaweb.go...feat=directlink Troszkę rower przytył po tych zabiegach głównie za przyczyną kół i opon i waży teraz 9800 gr. - zważono. Jak uważacie lepiej teraz ?
ukaniex Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Zostały Ci jakieś nokony na zbyciu? Nie mogłem niestety wysłać PW. :/
pomirot Napisano 21 Marca 2011 Napisano 21 Marca 2011 Napisz jak się spisuje siodło, jak przyjął je Twój zadek, bo na pierwszy rzut oka straszna decha Sam się zastanawiałem nad nim, ale wydało mi się zbyt delikatne i nie wygodne w teren. Opony dość ciężkie jak na Tublessy (?), to raczej UST. Conti nie robi typowych Tubless Ready. Na nowych Schwalbe TR zerwałbyś po około 200g na sztuce.
darec2 Napisano 21 Marca 2011 Autor Napisano 21 Marca 2011 Co do opon to są to UST i niestety tyle ważą. A siodło do komfortowych nie należy chociaż tyłek mam przyzwyczajony do twardych po paru SLR-ach i Toupe w szosie. Do tej pory odbyłem parę jazd po 1 do 2 godzin w terenie i nie ma tragedii. Wiadomo prawie zero amortyzacji i czujesz wyraźnie po czym jedziesz ale tu sporo zależy od opon. Moja wersja to MTB o szerokości 130 mm. Ogólnie jest wygodne jak dobrze ustawisz a wierz mi nie jest łatwo dopasować je pod tyłek. Aha i jak ktoś mówi Ci, że to najwygodniejsze siodło na jakim jeździł to przyjmij to z przymrużeniem oka.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.