kacale Napisano 24 Października 2010 Napisano 24 Października 2010 Witam. Mam pewien problem. Kilka tygodni temu podczas jazdy (podczas pedalowania) uslyszalem, ze w tylnym kole "cos stuka". Nie jestem jakims tam mechanikiem rowerowym ale pomyslalem ze to moze sa łożyska. Wymieniłem (znalazłem tylko jedno w tylnym kole) ale to nic nie pomogło. Najbardziej da sie to wyczuc gdy mam przezutki na 4 lub wyzej. Co to może być? Jak to naprawić? Z góry dziekuje. Pozdawiam
Mod Team Puklus Napisano 24 Października 2010 Mod Team Napisano 24 Października 2010 Są tam 2 łozska, sadząc po opisie masz wolnobieg i aby sprawnie wymienić drugie nalezało by wolnobieg odkrecić, zresztą przy kasecie tez by wapadało ja zdjac. Teraz pytanie czy dzwiek pojawia sie tylko przy pedałowaniu czy tez przy jeździe "na luzie" ??
bender999 Napisano 25 Października 2010 Napisano 25 Października 2010 chyba wiem o co chodzi bo nie raz z tym walczyłem w roweruch - dla mnie jest to jakaś klątwa rzucona na wolnobieg...rozbierałem to już na wszystkie mozliwe sposoby i tak też składałem i nic nie pomagało... Jeśli dojdziesz do roziązania tego problemu to proszę napisz mi na priv
kacale Napisano 26 Października 2010 Autor Napisano 26 Października 2010 Gdy jade "na luzie" czasami czuje tylko stukanie w pedałach (tak jakby to cos bylo z lancuchem) nie slysze jednak zadnego stukania w tylnim kole, jedynie przy pedalowaniu slychac stukanie. czyli 2 lozysko jest pod kaseta???
bender999 Napisano 26 Października 2010 Napisano 26 Października 2010 czyli 2 lozysko jest pod kaseta??? tak drugie jest tam (tylko nie pod kasetą tylko pod wolnobiegiem) można się do niego dostać tylko po zdjęciu wolnobiegu a do tego trzeba mieć specjany klucz