ToFFiK12 Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 Kupiłem sobie ostatnio bombera i nie mam jeszcze z nim doświadczenia, czy można wyczyścić go po jeździe (głównie górne lagi i uszczelki) bez zlewania oleju i wyciągania wszystkich części z niego? znalazłem tylko artykuł na hcfr: http://www.hcfr.pl/news.php?readmore=550
tobo Napisano 26 Września 2010 Napisano 26 Września 2010 tak właściwie to możesz go zupełnie NIE czyścic jeśli uszczelki ma sprawne, czyli nie ma na goleniach oleju, to wystarczy PO jeździe zetrzeć błoto jeśli takie na goleniach jest a przed jazdą obrócić rower do góry nogami. zabieg przed jazdą spowoduje że nie porysujesz goleni zaschniętym brudem zabieg przed jazdą da taki sam efekt jak brunoxowanie goleni, olej spłynie na uszczelki i je posmaruje.
ToFFiK12 Napisano 26 Września 2010 Autor Napisano 26 Września 2010 Hmm, to pył nie będzie pływał w oleju po takim zabiegu?
darex Napisano 27 Września 2010 Napisano 27 Września 2010 tobo nie do końca się zgodzę, że odwracanie juniora ma jakiś sens. W obu goleniach jest otwarta kąpiel olejowa gdzie od pierwszego ugięcia olej w tym widelcu dotyka uszczelek olejowych i dalej nie przechodzi. Nie ma również potrzeby brunoxowania Juniorów. Czyszzenie brudu z goleni w tym widelcu w zupełności wystarczy oraz zmiana oleju, smarowanie uszczelek co pół roku/rok, zależy jak kto jeździ.
enduroriderPL Napisano 28 Września 2010 Napisano 28 Września 2010 Ja uważam, że brunox ma sens w każdym widelcu. Czyści uszczelki i nawilża je więc widelec nie pracuje na sucho.
ToFFiK12 Napisano 2 Października 2010 Autor Napisano 2 Października 2010 A jaki rodzaj brunoxa by był dobry? Może taki: http://www.autokosmetyki.pl/brunox_turbospray_preparat_czyszczaco_smarujaco_konserwujacy_200_ml,p776.html ?
Artursx1 Napisano 2 Października 2010 Napisano 2 Października 2010 Zły link podałeś ............. Brunox tylko DEO . Pozatym jeśli zamierzasz to założyć do BOPa Oscara to powodzenia ... ta rama siada przy duro zwykłym . Zaopatrz się w dobre ochraniacze .
ToFFiK12 Napisano 3 Października 2010 Autor Napisano 3 Października 2010 Podałem dobry link jednak forum po przecinku który był tam nie otwarło końcówki linku. Inny link: http://www.rowerowy.com/narzedzia_serwis/oleje_i_smary/brunox Co do ramy, już na tym jeżdżę ;p wszyscy mi mówili że nie da rady, a wytrzymała już jedne zawody i trzyma się 3 tyg i nie ma nawet pęknięć na lakierze http://picasaweb.google.pl/olo.olaf/Bike#
Sonix Napisano 3 Października 2010 Napisano 3 Października 2010 Jeśli chodzi o brunoxa to potrzebujesz tego
emilio3 Napisano 10 Października 2010 Napisano 10 Października 2010 W tym amorze wystarczy że po każdym błotnym jeżdżeniu wytrzesz szmatką golenie by nie było na nich błota i jeździsz dalej, raz na sezon przy dość częstym jeżdżeniu w górach wymieniałem olej który i tak był czysty, nie było żadnych opiłków metalu czy też błota. To naprawdę dobra i pancerna konstrukcja.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.