Skocz do zawartości

[korba] Odkręcanie się korby


Mambo154

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. OD jakiegoś czasu mam problem a mianowicie odkąd założyłem napinacz korba odkręca się co najmniej raz na tydzień dzieje się to w NS CORE 2 2009 korba Truvativ Ruktion . Ma ktoś jakiś pomysł ? Aha i jeszcze gdy ją dokręcam i zrobię to za mocno to strasznie ciężko się pedałuje i nie wiem czy dokręcić tak mocno i się to wyrobi czy jak . Proszę o pomoc . Z góry dzięki .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam się na mocowaniach ale był taki adapter w zestawie no i założyłem na niego . Napinacz E13 LS HT 2010 . Już raz mi się rozleciał suport jak założyłem ten napinacz przemieliło łożyska uszczelki wszystko co się dało . Dlatego myślę że założę przerzutkę którą zdemontowałem i założę ją bez manetki i tyle . Co sądzicie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adapter zapewne jest pod suport.

 

Kilka pytań:

1. Masz w ramie 3 otwory na śruby przy suporcie? To jest własnie iscg.

2. Zastanawiam się jakim cudem się rozleciał suport - zmieniłeś go czy nadal masz ten sam?

3. w którą stronę odkręcałeś i przykręcałeś miskę?

4. przed zamontowaniem napinacza wyciągnąłeś podkładkę spod miski?

5. zmierz jaka jest grubość napinacza (czy tego adaptera) w miejscu mocowania i czy wiele sie rózni od pokładki

 

Prawdopodobną przyczyną jest zbyt słabe dokręcenie korby, które z kolei spodowodane jest krótszą osią ze względu na to, że albo nie pozbyłes się podkładki, albo napinacz jest znacznie grubszy od pokładki. Miska bardziej wystaje, oś mniej, korba wchodzi tak samo na oś, ale miska chaczy i dlatego ociera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli przyczyną odkręcajacej sie korby i ocierającej o miskę przy mocniejszym dokręceniu jest podkładka, którą powinieneś wyciągnąć.