Skocz do zawartości

[Piasta] Jaka piasta QR 20 mm do manitou Sherman Beakout

Paulex

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Czy może mi ktoś powiedzieć jaka piasta będzie pasowała do Manitou Sherman brakeout. Oczywiście poszukuję piasty pod 36 szprych do obręczy Alex Rims DM24 26' 36otw. Chciałem kupić taką piastę: http://www.allegro.pl/item1047427796_piasta_octane_one_orbital_20_przod_36_czarna.html , ale na allegro znalazłem też piasty o innej szerokości i teraz jestem zielony. Proszę o pomoc. Amortyzatora nie mam przy sobie więc nie jestem w stanie zmierzyć szerokości.

Napisano

wiktor97 - twoje posty to jakiś żart.

Co do tematu: standardową szerokością piast na "ośkę" jest 110 mm. Ta Octane One będzie pasować do Shermana.

O jakich innych szerokościach mówisz? Na Allegro nic takiego nie znalazłem. Gwoli ścisłości - były kiedyś jeszcze inne piasty na grubą oś, miały szerokość bodajże 120 mm - ale to bardzo rzadkie okazy, o ile dobrze pamiętam, pasowały one do widelców Risse.

Napisano

Do tego amora pasują wszystkie piasty o szerokości 110mm (standard w widelcach ) Co do piast to polecam piasty HOPE kosztują swoje , ale są bardzo mocne i dobre jakościowo . Nie polecam tych tańszych piast ze względu na łożyska , każdy z moich kolegów posiadających piasty dartmoora / ns / novateca musi wymieniać łożyska co sezon bo robią się straszne luzy ! W hope tego nie ma i polecam .

Napisano

Dzięki wielkie chłopaki za informacje, i adminowi za posprzątanie:)Niezmiernie się wkurzyłem jak czytałem co chłopak pisał, ale cóż są i tacy. A przepraszam za tą inną szerokość po prostu źle popatrzyłem na aukcję i stąd wyszło to nieporozumienie z szerokością. Popatrzyłem dokładnie i teraz wiem, że 110 jest to taki standard. W sumie nigdy się nie interesowałem QR 20 bo zawsze 9mm a teraz przyszedł czas na nowe doświadczenia:) Dzięki wielkie jeszcze raz.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.